הפלקון וחייל החורף פרק 5⛄🔫🦅

didalf

Well-known member
חידה: למה כשאני קמה מוקדם בשישי הדודים מתעכבים עד 12 ומשהו וכשאני ישנה עד מאוחר כבר יש פרק ב11:40?

קחו ציור:
 

LeR@nch

Well-known member
גבירותי ורבותיי - אנחנו באופן רשמי חיים בעולם שבו ג׳וליה לואי-דרייפוס היא חלק מה-MCU!!! אז לה קונטסה ולנטינה אלגרה דה פונטיין נכנסה למשחק ואם ג׳וליה לוהקה לתפקיד הזה אז היא בוודאות תופיע בעוד פרויקטים בעתיד (הסדרה על ניק פיורי נשמעת כמו אפשרות הגיונית בהתאם לעבר שלהם). זה יהיה פשוט EPIC.
זה היה פרק נהדר, עם התקדמות משמעותית לקראת הפיכתו של סאם לקפטן אמריקה החדש וג׳ון שלפי סצנת אמצע הקרדיטים יהפוך בפרק הבא ל-US Agent, כנראה בסיועה של הדמות אותה ג׳וליה גילמה. וזימו נשלח למאסר בווקנדה, באקי נפרד מסאם לעת עתה (או לפחות עד הפרק הבא שבו יתאחדו שוב) והכל מעיד על כך שהסיום בשבוע הבא יהיה פסיכי. /SPOILER]
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
פרק 5
ביי פאר הפרק הכי טוב עד עכשיו, היחיד שממש אהבתי.
מההתמודדות של ווקר, שאנחנו בהחלט רואים שהוא גם קורבן אבל זהו סיפור האוריג'ין שלו כנבל או חצי-נבל או נבל עם ספק סיכוי לגאולה מתישהו (?)
גם קרב טוב שלו בהתחלה מול שניהם, גם סצינה חזקה כשהוא מתפרק מול הועדה, גם נהדר מול המשפחה של למאר.
הפצעה מפתיעה (בשבילי לפחות) וכיפית של ג'וליה לואיז דרייפוס!

אח"כ זימו ובאקי נפגשים ליד האנדרטה בסוקוביה... חייבת להגיד שחיבבתי מאוד את זימו בסדרה הזאת.
לא הבנתי עד הסוף את הקטע עם הכדורים אבל לא חשוב.

סאם הולך להבין עד הסוף את הסיפור של אייזיה הסופר חייל השחור שהממשלה עשתה עליו ניסויים זרקה אותו לכלא וכיסתה על הכל ובעקבותיו חוזר הביתה לאחותו והמשפחה וסצינות מקסימות עם כולם וכיפיות בעיקר עם באקי שמגיע לעזור.
והכל כמו שנראה היה בהתחלה מוביל את סאם ואת כל סוגי הקהלים... לקבל את זה שסאם כן יקבל את המגן ויהיה גאה בזה.
אהבתי את השיחה הרצינית של סאם ובאקי בחורשה הרבה יותר מהשיחה החצי הומוריסטית שלהם אצל הפסיכולוגית.

ומה יש במזוודה מווקונדה? (חליפת קפטן חדשה לסאם? זה הניחוש היחיד שעולה בדעתי)

(מה הסיפור עם שרון עדיין אין לי מושג.)

ובמיד קרדיטים ווקר מחשל לעצמו מגן - האם לעוד מישהו הנקישות שלו הזכירו את 6 הנקישות המסתוריות בסוף הקרדיטים של הנוקמים: סוף המשחק?
האם לדעתכם זה היה מכוון לזה??????????? כי אם כן זה מהמם.
 
נערך לאחרונה ב:

didalf

Well-known member
הפלקון וחייל החורף פרק 5
ובכן ביי פאר הפרק האהוב עליי עד כה|מאוהב| הפרק עם הכי פחות אקשן והרבה דרמה אבל מושלם!!

נתחיל מהתחלה, ווקר בורח ובאקי וסם מוצאים אותו באיזה מחסן ונלחמים על המגן. אני חושבת שכשצסנות הלחימה הן בין מעט דמויות שיש להן שם זה יותר מעניין מאשר מול צבא של חייזרים או סתם אנשים. לכן זאת הייתה סצנה טובה. בגלל זה הסצנה בשדה התעופה במלחמת האזרחים היא טובה. בכל מקרה זה קרב קשה וווקר מאבד את זה אבל בסוף הם מנצחים. באקי זורק את המגן ליד סאם בקטע של "אני כועס עלייך אבל זה עדיין שלך"? איפשהו ראיתי שמישהו כתב שבשיחה במטוס לפני כמה פרקים כשבאקי דיבר על לקחת חזרה את המגן זה בשביל עצמו ורציתי לצעוק "לא! באקי רוצה לקחת את המגן בשביל סם. זה מה שסטיב רצה וזה מה שבאקי רוצה!" ממש לא בשביל עצמו.
בינתיים קארלי נעלמה ואין מה לעשות חוץ מלחכות עכשיו, אוקי.

באקי הולך לסוקוביה למצבה למצוא את זימו. היה לי מוזר שהוא כיוון אליו אקדח.הנחתי שהוא לא ירה בו, חשבתי זה אולי אקדח טייזר או משהו, אבל באקי פשוט הוציא את הכדורים. אז למה היה הקטע הזה? דרמה קווין שלי:-D|מאוהב| (אבל דאממ הוא סקסי) הווקנדיות לוקחות את זימו לראפט. אני עדיין לו קי שיפינג את באקי ואיו:-]

ווקר כמובן עומד למשפט ובו הוא משוחרר בקלון וכבר לא קפטן אמריקה יותר. פאק יו ורי מאץ' ולהתראות|שפם| מצטערת עם כל הסיבות היפות והרציונליות שלכם קשה לי לרחם עליו אפילו טיפה, מגיע לו הכל. ואז באה עו"ד זאתי מסיינפלד/ויפ. בעצם אני לא בטוחה אם היא עו"ד. בכל מקרה יש לה תוכניות בקשר לווקר8-*

סאם הולך שוב להפגש עם בראדלי, ומביא איתו את המגן. אוף הסיפור שלו באמת נוראי. אבללללל גם מתסכל אותי הזעם שלו כלפי סטיב "לבן, בלונדיני, עיניים כחולות" כאילו אני מבינה מאיפה זה בא אבל סטיב לא אשם שהוא נראה ככה וגם יש לו את האופי הנכון!!! סעמק אוף. מתסכל אותי ממש. כי אני מבינה מאיפה הוא בא וכאילו ממשלת ארה"ב או מי שהתעללו בבראדלי ככה הם חארות ומגיע להם את כל העונשים בעולם. אבל סטיב עצמו, הבנאדם, לא הסמל, לא אשם בכלום. שבר לי את הלב קצת שהוא אמר "אף אחד לא יתן לאיש שחור להיות קפטן אמריקה" אבל עוד יותר "ואף איש שחור שמכבד את עצמו לא יסכים".

סאם חוזר הביתה ומחליט להעזר בטוב ליבם של אנשים לתקן את הספינה. בבוקר הוא מגלה שם עוד עוזר - באקי|מאוהב| שבא עלק לתת לו משהו שהוא ביקש טובה מאיו. (אבל מה???????). ומכאן מתחיל החלק הכי טוב בפרק - סאמבקי טהור|מאוהב| באקי מפלרטט עם אחותו של סאם וזה מעצבן את סאם:-D:-D|מאוהב| ובאקי מחייך סופסוף חיוך אמיתי|מאוהב| וגם למחרת עם האחייינים כשהם שיחקו במגן|לב| סאם מזמין את באקי להשאר לישון איזה סצנה חמודה, "אבל אל תפלרטט עם אחותי":-D
הצחיק אותי שבאקי עוזר לתקן איזה צינור עם היד הרגילה וסאם כזה "למה לא השתמשת ביד מתכת" ובאקי "... אני לא תמיד חושב עליה אני ימני":-D
וגם איך שסאם מתאמץ עם דברים ובאקי פשוט בא ומרים לו:-D
והיה קטע ששרה נזפה בו שהוא עשה משהו לא נכון ובאקי כזה "יאפ סמואל" בקול של אח ששמח שאמא כועסת על האח השני:-D:-D|מאוהב| וכשהם הלכו משם באקי טפח לסאם כזה על הגב|מאוהב|
ואזזזז הם התאמנו עם המגן וכל דבר בסצנה הזאת היה מושלם וגם קצת דמעתי!|מאוהב|
--איך שהם התאמנו!
--באקי אומר "המגן הזה זה הדבר הכי קרוב למשפחה שיש לי" אעהאהההההה|מאוהב| בכיתי פה. זה בדיוק מה שחשבתי בראש שאני אכתוב שכמו שבאקי אמר המגן הזה מסמל הרבה דברים לאנשים שונים. בשביל באקי זה מסמל את סטיב האדם, החבר הכי טוב שלו מילדות והמשפחה היחידה שלו. וגם הסביר ככה לסאם למה הוא כ"כ כעס על זה שהוא מסר את המגן באופן אישי ושהוא מבין עכשיו.
-- באקי אומר לסאם "כשסטיב סיפר לי על התוכנית שלו שנינו לא הבנו מה המשמעות של זה לאדם שחור, איך יכולנו" זה בערך כל מה שרציתי לשמוע. קודם כל כי כמו שהאמנתי תמיד סטיב סיפר לבאקי על התוכנית שלו קודם. גם ההכרה בכך ששניהם האמינו בלתת לו את המגן בגלל מי שהוא ולא ראו צבע עור לטוב ולרע. (הם לא ראו בעיה בלתת לאדם שחור את המגן כי בגלל לא חשבו עליו ככה, וגם לא הכירו בבעיות שזה יכול להיות בשבילו) וזה שבאקי עכשיו מתנצל בפני סאם בשם שניהם.
--סאם אומר לבאקי להפסיק להיות תלוי במה אחרים חושבים כדי להבין מי הוא|לב|
--באקי מודה בפני סאם שעדיין יש לו סיוטים!!!!! דברים שלפסיכולוגית שלו הוא לא אומר! וסאם עוזר לו להתמודד עם זה באמת. אני מניחה שבפרק הבא באקי יתעמת עם הזקן המסכן:-(
--הם נפרדים לשלום ובאקי אומר שיתקשר כשהוא צריך|לב|
--"לא חברים" "קו-וורקס":-D "וגם שני בחורים שהחבר המשותף שלהם איננו" "אז סתם שני בחורים":-D
--תתנשקו כבר!

אהבתי גם את סאם מתאמן ברצינות. הוא הולך להיות קפטן אמריקה? האמת הרעיון קצת גדל עליי. אני לא ממש רוצה וחושבת שאף אחד צריך להיות קפטן אמריקה. קפטן אמריקה=סטיב רוג'רס=כריס אוונס ואף אחד אחד. בטח לא ווקר, אבל גם לא באקי וגם לא סאם. אבל הפרק הזה קצת גרם לי לחשוב שאולי כן סאם. בכל מקרה אם חייבים מישהו אז סאם. באקי ישאר בתפקידו של החבר הכי טוב של קפטן אמריקה (או כמו ששרון אמרה: מר אמריקה:-D)

אגב שרון מה היא זוממת?8-*

קרלי מתככנת מתקפה על הצבעה של ה GRC. ובטרוק הזה שכועס על סאם משתף פעולה כדי להרוג את סאם. נוט קול קרלי. מה היה קטע שכל האנשים בפארק קמו כמו זומבים?8-*

סאם מקבל טיפ מטורס ובמקביל רואה חדשות ומבין שזמן לפעול. והוא פותח את הקופסא אבל מה יש בה??????? וואטס אי דה בוקס????????? דאמט מרוול! כנפיים מתוקנות? חליפה של קפטן אמריקה? כי למה שלווקנדים תהיה חליפה של קאפ?

אולסו בפוסט קרדיט מאבד את זה ומייצר לעצמו מגן משלו. יו ויש ביץ' גו פלואט יורסף.
 

didalf

Well-known member
גבירותי ורבותיי - אנחנו באופן רשמי חיים בעולם שבו ג׳וליה לואי-דרייפוס היא חלק מה-MCU!!!
:-D
בחוסר אחריות מצידי נכנסתי לשרשור לפני שראיתי וראיתי את הכותרת שלך ואז תהיתי מי הופעת האורח תהיה. מזל שהיא הגיעה די מהר וניחשתי שהתכוונת אליה ולא לדמות מוכרת. אבל גם ככה ידעתי שיש סצנה בכתוביות.

והכל מעיד על כך שהסיום בשבוע הבא יהיה פסיכי
אני לא מוכנה כבר לסיום;-(

ביי פאר הפרק הכי טוב עד עכשיו,
חחח בדיוק מה שאמרתי. שמחה שגם את חושבת ככה.

אח"כ זימו ובאקי נפגשים ליד האנדרטה בסוקוביה... חייבת להגיד שחיבבתי מאוד את זימו בסדרה הזאת.
לא הבנתי עד הסוף את הקטע עם הכדורים אבל לא חשוב.
אני גם אהבתי את זימו. למעשה כל האינטרנט אהב את זימו. איך אפשר שלא לאהוב מישהו שרוקד ככה?:-D
והקטע עם הכדורים לאדעת אני מניחה להסיח את דעתו כשהדורה מילאז' באות? לאדעת זה לא שהוא ניסה לברוח. באקי סתם נהנה להיות דרמטי לדעתי:-D

והכל כמו שנראה היה בהתחלה מוביל את סאם ואת כל סוגי הקהלים... לקבל את זה שסאם כן יקבל את המגן ויהיה גאה בזה.
|כן| והם באמת עושים תהליך טוב בזה גם עליי.

ובמיד קרדיטים ווקר מחשל לעצמו מגן - האם לעוד מישהו הנקישות שלו הזכירו את 6 הנקישות המסתוריות בסוף הקרדיטים של הנוקמים: סוף המשחק?
כן!
איזה חילול!
 

Lhuna3

Well-known member
ובכן ביי פאר הפרק האהוב עליי
אני כתבתי ביי פאר לפנייך! (תרתי משמע) :-D
באקי זורק את המגן ליד סאם בקטע של "אני כועס עלייך אבל זה עדיין שלך"?
כן. גם הרגישה שם אולי קצת תחושת "האשמה", אז טוב שהבהיר בהמשך הפרק שהוא לא מאשים אותו.
אבל באקי פשוט הוציא את הכדורים. אז למה היה הקטע הזה? דרמה קווין שלי
חחחח אני גם לא הבנתי את זה.
אני עדיין לו קי שיפינג את באקי ואיו:-]
:-D את חסרת תקנה.
ווקר כמובן עומד למשפט ובו הוא משוחרר בקלון וכבר לא קפטן אמריקה יותר. פאק יו ורי מאץ' ולהתראות|שפם| מצטערת עם כל הסיבות היפות והרציונליות שלכם קשה לי לרחם עליו אפילו טיפה, מגיע לו הכל.
אני בכל זאת הפרק כן הצלחתי לרחם עליו קצת.

בינתיים קארלי נעלמה
שתעלם סופית כבר, אין לי כוח אליה.
שבר לי את הלב קצת שהוא אמר "אף אחד לא יתן לאיש שחור להיות קפטן אמריקה" אבל עוד יותר "ואף איש שחור שמכבד את עצמו לא יסכים".
כן, אבל זה היה נחוץ שהוא יגיד את זה כדי להתייחס לכל מי שבאמת חושב את זה מקרב הצופים, וכדי לשכנע אותם ש"דווקא כן".
קרלי מתככנת מתקפה על הצבעה של ה GRC. ובטרוק הזה שכועס על סאם משתף פעולה כדי להרוג את סאם. נוט קול קרלי. מה היה קטע שכל האנשים בפארק קמו כמו זומבים?8-*
ממה שהבנתי זה כולם אנשים שלה שהיא נתנה להם את האות באפליקציה לקום עכשיו לפעולה.
סאם מקבל טיפ מטורס ובמקביל רואה חדשות ומבין שזמן לפעול. והוא פותח את הקופסא אבל מה יש בה??????? וואטס אי דה בוקס????????? דאמט מרוול! כנפיים מתוקנות? חליפה של קפטן אמריקה? כי למה שלווקנדים תהיה חליפה של קאפ?
מניחה גם שאלו האפשרויות. וזה לא שיש להם אבל אולי באקי ביקש מהם להכין חדשה (ומשוכללת).
איך אפשר שלא לאהוב מישהו שרוקד ככה?:-D
אי אפשר... הוא קנה אותנו בחצי שניה הזאת :-D
 

didalf

Well-known member
אנתוני וסב מספרים על העבודה עם דניאל ברוהל (זימו) וזה מצחיק:-D
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
תפסיקו להשוויץ, גם אני ראיתי
אנחנו באופן רשמי חיים בעולם שבו ג׳וליה לואי-דרייפוס היא חלק מה-MCU!!! אז לה קונטסה ולנטינה אלגרה דה פונטיין נכנסה למשחק ואם ג׳וליה לוהקה לתפקיד הזה אז היא בוודאות תופיע בעוד פרויקטים בעתיד (הסדרה על ניק פיורי נשמעת כמו אפשרות הגיונית בהתאם לעבר שלהם). זה יהיה פשוט EPIC.
אני לחלוטין בשוק.
ואני מסתכל עליה ואומר לעצמי זאת ג'וליה לואיס דרייפוס? זה לא יכול להיות היא נכון? זאת בטח מישהי שדומה לה מאוד? אבל היא נשמעת ונראית...
אני חושב שאני לא האמנתי לחלוטין שזאת היא עד שראיתי את השם שלה בכתוביות בסוף.
לפי השם הארוך אני מניח שזאת דמות שקיימת בקומיקס, אבל עוד לא בדקתי.
בכל מקרה בזמן מסך הקצר שלה היא הייתה אפית. וברור שלא ליהקו אותה בשביל להיות רק בשני פרקים של הסדרה הזאת.
זימו נשלח למאסר בווקנדה
לא בווקנדה, אלא על הראפט.
(למרות שבאמת לא ברור למה שהן לא יקחו אוות כבר למאסר בווקנדה)
ביי פאר הפרק הכי טוב עד עכשיו, היחיד שממש אהבתי.
ובכן ביי פאר הפרק האהוב עליי עד כה|מאוהב| הפרק עם הכי פחות אקשן והרבה דרמה אבל מושלם!!
אני חושב שצריך להפריד בינכן. אתן נשמעות יותר מידי אותו הדבר.

אני מסכים שזה כנראה הפרק הכי טוב עד כה (אני צריך לעכל).
אבל אני אתעקב רגע על משהו מרכזי בו שהפריע לי - פרק שעבר לא יכלו לעזוב את לטביה בגלל הבעיה של קרלי ודורכי הדגלים. עכשיו פתאום הם חוזרים הביתה? זה מרגיש לחלוטין לא קשור וכאילו בא משום מקום.
אומרים שקרלי נעלמה ואין דרך למצוא אותה וצריך לחכות שיהיה משהו. מה זאת אומרת, הם היו שם ברחוב שניה לאחר שהיא ברחה מהבניין ההוא. זה בדיוק היה הזמן לרדוף אחריה ולתפוס אותה.
וזה במיוחד מגוחך כי אז בהמשך הפרק אנחנו מגלים שהיא בכלל לא עזבה את המדינה הזאת. או שהיא עזבה וחזרה אליה מאוד מהר.

אז הרעיון של להכניס ככה פרק של רגיעה ודיבורים ומחשבה בין הפעילות של הפרקים הקודמים לפעילות של פרק הסיום הוא חכם. זה גם מאוד מתאים שאחרי מה שקרה עם המגן סאם רק עכשיו יקח את זה חזרה וזה יגרום לו לדבר עם אייזיה בראדלי וכל מה שקורה - אבל לא הצליחו לשכנע אותי במאיפה הזמן החופשי הזה הגיע.

לפחות מרגיש שעכשיו קצת ברור יותר על מה קרלי לוחמת. ההצבעה הזאת להחזיר מיליוני בני אדם שהיגרו לארה"ב בשנות הסנאפ היא באמת מרעישה והגיוני שתעורר הרבה כעס, ולכן אהדה לצד של קרלי.
אני חושב שזה היה יכול להיות טוב אם היו מראים איך עניין הסנאפ משפיע ממש בחיים של אחותו של סאם והעיירה שבה הוא חי. האם האנשים שם בעד להחזיר את המהגרים חזרה למדינות שמהם הם הגיעו?

בכל מקרה סוף סוף נראה שקרלי עושה מהלך באמת גדול. בסך הכל דיברו על זה שהיא מתכננת משהו כזה מהפרק השני בסדרה וכל הזמן רק דחו את זה.
נראה שפרק הבא יהיה לנו קרב גדול בניו-יורק שוב.
(תזמון מושלם לשילוב של עכביש מהאזור... אני רק אומר :p)

השיחה עם אייזיה בראדלי הייתה חזקה וקשה. וממש אפשר להבין מאיפה הוא בא עם דבריו. אבל גם ממש קיוויתי שסאם יתנגד למה שהוא אומר ש"ואף איש שחור שמכבד את עצמו לא יסכים". אבל זה טוב יותר איך שעשו את זה - שסאם שוקל את הדברים שלו ומגיע להחלטה שלו (אני מניח שכן להיות קפטן אמריקה לפי האימונים עם המגן) למרות זאת, או עם הבנה של העמדה הזאת.
*אגב, כשסאם עובד על הספינה ופתאום מישהו מרים משהו כבד מהרכב אז לשניה חשבתי שאולי זה אייזיה, אבל אז ראו שזה באקי.
אהבתי את השיחה הרצינית של סאם ובאקי בחורשה הרבה יותר מהשיחה החצי הומוריסטית שלהם אצל הפסיכולוגית.
כן, זאת הייתה שיחה נהדרת, בכל החלקים השונים (עדי פירטה הרבה יותר ובאופן מעניין, אבל אם אני אצטט זה יהיה ארוך נורא)
לא בטוח אם זה נאמר במפורש, אבל אני מניח שסאם סיפר לבאקי על השיחה עם אייזיה.
והוא פותח את הקופסא אבל מה יש בה??????? וואטס אי דה בוקס????????? דאמט מרוול! כנפיים מתוקנות? חליפה של קפטן אמריקה? כי למה שלווקנדים תהיה חליפה של קאפ?
לי כאילו היה ברור מהשניה הראשונה שבאקי הביא את הקופסה שיש בה חליפת כנפיים חדשה. הרי מוקדם יותר בפרק ווקר הרס לו את הכנפיים ואז גם ראינו שהוא לא לקח אותם כדי לתקן.
יהיה מעניין אם זה יהיה כנפיים גם עם משהו שמסמל שהוא קפטן אמריקה, אבל האמת שזה יהיה מוזר אם כן, כי באקי לקח את זה כשהוא לא ידע אם סאם מוכן להיות קפטן אמריקה.
*עוד אופציה היא שיש שם את הראש הקפוא של סטיב :-P:

ובמיד קרדיטים ווקר מחשל לעצמו מגן - האם לעוד מישהו הנקישות שלו הזכירו את 6 הנקישות המסתוריות בסוף הקרדיטים של הנוקמים: סוף המשחק?
האם לדעתכם זה היה מכוון לזה??????????? כי אם כן זה מהמם.
גם אני חשבתי על זה וקשה באמת שלא לעשות את ההקשר. למרות שזה מוזר כי מה בין ווקר לטוני סטארק?
כלומר הקטע בזה ששמו את הנקישות האלו בסוף של אנדגיים הוא לדעתי כי הנקישות מסמלות את תחילת הMCU (כלומר מבחינתנו כצופים). אבל זה שווקר יוצר לעצמו מגן זה לא כזה משהו גדול.
*(אגב, אני חששתי שהוא פתאום יצוץ בבית של סאם ויקח לו את המגן בכוח.

ווקר כמובן עומד למשפט ובו הוא משוחרר בקלון וכבר לא קפטן אמריקה יותר. פאק יו ורי מאץ' ולהתראות|שפם| מצטערת עם כל הסיבות היפות והרציונליות שלכם קשה לי לרחם עליו אפילו טיפה, מגיע לו הכל.
אני דווקא כן מרחם עליו.
לא היה מגיע לו להיות קפטן אמריקה והוא היה לא טוב בתפקיד. אבל זה גם לא שהוא זה שהחליט להיות.
זה שהוא רצח את האיש הזה היה בפירוש לא טוב. אבל כל הקטע של המשפט הפומבי הזה וההוצאה שלו מהצבא בלי פנסיה (ממה שהבנתי), היה לדעתי מוגזם ופשוט משחק לתקשורת. כלומר פשוט הוציאו אותו שעיר לעזזל שלהם בעוד שהם ממשיכים לעשות דברים נוראיים יותר.
אני תוהה אם גם חלק מזה נעשה בכוונה כדי לשים אותו במקום שיהיה נוח לאיליין לנצל אותו. (איליין=הדמות של ג'וליה לואיס דרייפוס)

יש לי גם תיאוריה
ראינו את שרון מדברת בטלפון עם מישהו ומציעה לו עבודה. וגם אומרת משהו על כך שהיא עזרה לו לצאת מכלא באלג'יר. ואז כביכול לא רואים שום דבר קשור לזה.
אז התיאוריה שלי היא שהיא נתנה לבארטוק עבודה כדי לתפוס את קרלי. כלומר הוא מעמיד פנים שהוא הולך לעזור לה להרוג את סאם, אבל בעצם הוא הולך לנצל את זה כדי לתפוס אותה בשביל שרון (שלדעתי עדיין היא הפאוור ברוקר)
 

Lhuna3

Well-known member
ואני מסתכל עליה ואומר לעצמי זאת ג'וליה לואיס דרייפוס? זה לא יכול להיות היא נכון? זאת בטח מישהי שדומה לה מאוד? אבל היא נשמעת ונראית...
אני חושב שאני לא האמנתי לחלוטין שזאת היא עד שראיתי את השם שלה בכתוביות בסוף.
:-D אבל אי אפשר באמת לא לזהות אותה.
אני גם מקווה שעוד נראה אותה בהמשך בסרטים.
לא בווקנדה, אלא על הראפט.
מה זה הראפט?
אני חושב שצריך להפריד בינכן. אתן נשמעות יותר מידי אותו הדבר.
:-D אבל לא קשה להבדיל בינינו. זאתי ששיפינג כל שני יצורים עם דופק שיש להם 2 דקות מסך ביחד - זאת עדי|חזיר|
אבל אני אתעקב רגע על משהו מרכזי בו שהפריע לי - פרק שעבר לא יכלו לעזוב את לטביה בגלל הבעיה של קרלי ודורכי הדגלים. עכשיו פתאום הם חוזרים הביתה? זה מרגיש לחלוטין לא קשור וכאילו בא משום מקום.
אומרים שקרלי נעלמה ואין דרך למצוא אותה וצריך לחכות שיהיה משהו. מה זאת אומרת, הם היו שם ברחוב שניה לאחר שהיא ברחה מהבניין ההוא. זה בדיוק היה הזמן לרדוף אחריה ולתפוס אותה.
וזה במיוחד מגוחך כי אז בהמשך הפרק אנחנו מגלים שהיא בכלל לא עזבה את המדינה הזאת. או שהיא עזבה וחזרה אליה מאוד מהר.
אמרו לנו שהיא ירדה למחתרת שמתחת למחתרת והיא בלתי ניתנת למציאה (ואז רואים אותה באיזה סנטרל פארק ציבורי עושה פיקניק לאור יום, אבל לא משנה).

לפחות מרגיש שעכשיו קצת ברור יותר על מה קרלי לוחמת. ההצבעה הזאת להחזיר מיליוני בני אדם שהיגרו לארה"ב בשנות הסנאפ היא באמת מרעישה והגיוני שתעורר הרבה כעס, ולכן אהדה לצד של קרלי.
מדובר רק על ארה"ב? למיטב הבנתי זה משהו בינלאומי יותר.
(תזמון מושלם לשילוב של עכביש מהאזור... אני רק אומר :p)
שוב אתה מכין את עצמך לאכזבות, למה אתה לא לומד...
*עוד אופציה היא שיש שם את הראש הקפוא של סטיב :-P:
מה? :-D מה נהיית קריפי פתאום.
יש לי גם תיאוריה
נשמע הגיוני.
 

Lhuna3

Well-known member
אנתוני וסב מספרים על העבודה עם דניאל ברוהל (זימו) וזה מצחיק:-D
אוקיי זה גורם לי לחשוב שכולנו צריכים יותר זימו בחיים שלנו.
שחררו את זימו מהראפט (whatever that is) ועכשיו!
 

didalf

Well-known member
יהיה מעניין אם זה יהיה כנפיים גם עם משהו שמסמל שהוא קפטן אמריקה, אבל האמת שזה יהיה מוזר אם כן, כי באקי לקח את זה כשהוא לא ידע אם סאם מוכן להיות קפטן אמריקה.
זה נקרא ליפ אוף פיית'.

*עוד אופציה היא שיש שם את הראש הקפוא של סטיב :-P:
:-D:-D שמחה שהבנת אותי:-D
מה? :-D מה נהיית קריפי פתאום.
לונה תראי סרטים|שפם|

עדי פירטה הרבה יותר ובאופן מעניין
הו טנק יו:-]

:-D אבל לא קשה להבדיל בינינו. זאתי ששיפינג כל שני יצורים עם דופק שיש להם 2 דקות מסך ביחד - זאת עדי|חזיר|
:-D:-D
וואי לעומת האינטרנט אני בכלל לא כזאת. אפילו דילן הייתה יותר גרועה בזה ממני!
אני רק ממש רוצה לבאקי אהבה|מלאך|

מה זה הראפט?
איפה שסאם והשאר היו כלואים במלחמת האזרחים. כלא תת ימי כזה.

אמרו לנו שהיא ירדה למחתרת שמתחת למחתרת והיא בלתי ניתנת למציאה (ואז רואים אותה באיזה סנטרל פארק ציבורי עושה פיקניק לאור יום, אבל לא משנה).
חחחחח כן:-D איך היא נכנסה לארה"ב בכלל?

מדובר רק על ארה"ב? למיטב הבנתי זה משהו בינלאומי יותר.
גם להבנתי.

אבל זה טוב יותר איך שעשו את זה - שסאם שוקל את הדברים שלו ומגיע להחלטה שלו (אני מניח שכן להיות קפטן אמריקה לפי האימונים עם המגן) למרות זאת, או עם הבנה של העמדה הזאת.
|כן|
 

didalf

Well-known member
אגב עכשיו כשכולם אוהבים את זימו לכו תראו ממזרים חסרי כבוד|שפם|
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
:-D אבל לא קשה להבדיל בינינו. זאתי ששיפינג כל שני יצורים עם דופק שיש להם 2 דקות מסך ביחד - זאת עדי|חזיר|
אה נכון, ואת זאת שראתה את הסרטים רק לפני רגע וכבר שכחה מה זה הראפט...
:-D:-D שמחה שהבנת אותי:-D
לונה תראי סרטים|שפם|
אגב, אני אפילו לא ראיתי את הסרט הזה ועדיין הבנתי את הרפרנס
אמרו לנו שהיא ירדה למחתרת שמתחת למחתרת והיא בלתי ניתנת למציאה (ואז רואים אותה באיזה סנטרל פארק ציבורי עושה פיקניק לאור יום, אבל לא משנה).
גם מה זה שהיא בלתי ניתנת למציאה? למה מקודם היא רק ניסתה שימצאו אותה?
חוץ מזה שכל מערכת התומכים בה היא באינטרנט, קשה להאמין שקשה כל כך להשתמש בזה כדי לגלות איפה היא (כפי שבאמת עשו בסוף)
זה נקרא ליפ אוף פיית'.
מה הקשר פיליפ גאלגר עכשיו?
(ומה הקשר לפיית' קוטלת הערפדים?)
חייבת להגיד שחיבבתי מאוד את זימו בסדרה הזאת.
אני גם אהבתי את זימו. למעשה כל האינטרנט אהב את זימו. איך אפשר שלא לאהוב מישהו שרוקד ככה?:-D
עם כל הכבוד לסצנת הריקוד המצחיקה אני ממש התאכזבתי מהסיפור של זימו בסדרה הזאת.
היה נחמד דווקא שבאופן מפתיע הוא לא הנבל של הסיפור אלא דווקא עזר. אבל היה שימוש כל כך מועט בו.
ובסופו של דבר כל מה שהוא עשה זה להוביל אותם אל קרלי וקצת לקשקש איתם על זה שצריך להרוג את קרלי.
מרגיש כמו ממש מחסור בניצול שלו.
מה גם שהבריחה שלו מהכלא הייתה קלה מידי. איך שתפסו אותו בסוף היה קל מידי.
והיה את כל הקטע של זה שהייתה סצה קטנה קטנה שבה הוא לבש את המסכה שלו מהקומיקס בלי שום סיבה ואז הוריד אותה שוב. אני מבין את הקריצה לאוהבי הקומיקס, אבל צריך שיהיה לה איזשהו הגיון קטן לפחות.
 

didalf

Well-known member
אגב, אני אפילו לא ראיתי את הסרט הזה ועדיין הבנתי את הרפרנס
לא ראית?:-0
האמת אני ראיתי יחסית לא מזמן לפני שנתיים-שלוש כזה אבל הכרתי את הרפרנס גם כן לפני.

עם כל הכבוד לסצנת הריקוד המצחיקה אני ממש התאכזבתי מהסיפור של זימו בסדרה הזאת.
היה נחמד דווקא שבאופן מפתיע הוא לא הנבל של הסיפור אלא דווקא עזר. אבל היה שימוש כל כך מועט בו.
ובסופו של דבר כל מה שהוא עשה זה להוביל אותם אל קרלי וקצת לקשקש איתם על זה שצריך להרוג את קרלי.
מרגיש כמו ממש מחסור בניצול שלו.
מה גם שהבריחה שלו מהכלא הייתה קלה מידי. איך שתפסו אותו בסוף היה קל מידי.
והיה את כל הקטע של זה שהייתה סצה קטנה קטנה שבה הוא לבש את המסכה שלו מהקומיקס בלי שום סיבה ואז הוריד אותה שוב. אני מבין את הקריצה לאוהבי הקומיקס, אבל צריך שיהיה לה איזשהו הגיון קטן לפחות.
שום דבר מזה לא הפריע לי בכלל.
 

Lhuna3

Well-known member
לא ראית?:-0
האמת אני ראיתי יחסית לא מזמן לפני שנתיים-שלוש כזה אבל הכרתי את הרפרנס גם כן לפני.
אז כיוון שסירבתם להסביר אני גיגלתי את המשפט סופסוף כדי לדעת מאיזה סרט זה, ואני כן ראיתי אותו, עוד לפני שנולדתם כנראה...
לא זוכרת משם כלום כולל לא את הקטע הזה.
אה נכון, ואת זאת שראתה את הסרטים רק לפני רגע וכבר שכחה מה זה הראפט...
אני זכרתי את קיומו של הכלא התת-ימי כמובן, אני רק לא זוכרת שככה קראו לזה.
עם כל הכבוד לסצנת הריקוד המצחיקה אני ממש התאכזבתי מהסיפור של זימו בסדרה הזאת.
סצנת הריקוד המצחיקה היתה הדבר הכי טוב שיצא מארבעת הפרקים הראשונים ביחד מבחינתי.
 

Aranel Nenharma

Well-known member
גבירותי ורבותיי - אנחנו באופן רשמי חיים בעולם שבו ג׳וליה לואי-דרייפוס היא חלק מה-MCU!!!
אני כל כך שמחה. מגיש לי שזה ההשיג הכי גדול של מארוול.
אני מניחה שהדמות היא מהקומיקס. וצודק, הא בטח תופיע עוד הרבה כי זו פאקינג גוליה לואי דרייפוס.
הכי נחמד שלא היה לי מושג שהיא הולכת להופיע וזה היה הפתעה גמורה.
לא הבנתי עד הסוף את הקטע עם הכדורים אבל לא חשוב.
כנ"ל
ומה יש במזוודה מווקונדה? (חליפת קפטן חדשה לסאם? זה הניחוש היחיד שעולה בדעתי)
זה גם הניחוש שלי. צריך לזכור גם שלסם בניגוד לסטיב אין כוח על ויש מצב החליפה הזו תספק לא את הכוחות שחסר לו.
בגלל זה אני גם ממש התרשמתי מסם בסצנה האימונים שלו כי הוא בסך הכל אדם רגיל והשליטה שלו עם המגן הייתה מרשימה.
.ואז באה עו"ד זאתי מסיינפלד/ויפ. בעצם אני לא בטוחה אם היא עו"ד.
קצת כואב לי שאת קוראת לה הזו מסיינפלד וויפ. גוליה כבר מזמן נהפכה לאייקונית בפני עצמה ולא שחקנית שמוכרת כדמות מסויימת.
ומכאן מתחיל החלק הכי טוב בפרק - סאמבקי טהור|מאוהב|
זה היה כל מה שרציתי מהסדרה. באמת שלא היה איכפת לי אם היו שוכחים מכל הקטע של גיבורי על וליחה בנבלים והיו נותנים לי 6 פרקים של פשוט באקי וסם חיים את החיים. The old couple.
סאם מקבל טיפ מטורס ובמקביל רואה חדשות ומבין שזמן לפעול.
סוף סוף החזירו אותו. אני חשבתי שהוא יהיה דמות יותר מפתח בסדרה.
אי אפשר... הוא קנה אותנו בחצי שניה הזאת :-D
מעניין אם בהפקה תיאור את ההשלכות של בסצנה הזו :-D
אני דווקא כן מרחם עליו.
לא היה מגיע לו להיות קפטן אמריקה והוא היה לא טוב בתפקיד. אבל זה גם לא שהוא זה שהחליט להיות.
הדמות של ווקר היא בהחלט דמות טרגית.
ונראה לי קל להבין אותה בעיקר עכשיו עם כל מה שקורה בארץ והדיבורים על נפגעי קרב בצה"ל. זה נושא כל כך חשוב שצריך לדבר עליו יותר. ואני קצת רוצה שיתייחסו לו בסדרה (למרות שלא נראה הם הולכים לכיוון הזה אלא יותר לכיוון של ווקר הוא נבל).
אגב, אני אפילו לא ראיתי את הסרט הזה ועדיין הבנתי את הרפרנס
כיוון שסירבתם להסביר אני גיגלתי את המשפט סופסוף כדי לדעת מאיזה סרט זה, ואני כן ראיתי אותו, עוד לפני שנולדתם כנראה...
לא זוכרת משם כלום כולל לא את הקטע הזה
הלכתי לאיבוד. על איזה סרט אתם מדברים ואיזה משפט???
 

didalf

Well-known member
קצת כואב לי שאת קוראת לה הזו מסיינפלד וויפ. גוליה כבר מזמן נהפכה לאייקונית בפני עצמה ולא שחקנית שמוכרת כדמות מסויימת.
היא מוכרת בעיקר משני הדברים האלה לא? בכל מקרה שכחתי איך קוראים לה באותו רגע. האמת לא התרגשתי כמוכם כי לא ראיתי את הסדרות האלה אבל ברור שהיה מרשים ומפתיע לראות מישהי כ"כ מוכרת שכ"כ לא מקושרת עם מארוול פתאום.

בגלל זה אני גם ממש התרשמתי מסם בסצנה האימונים שלו כי הוא בסך הכל אדם רגיל והשליטה שלו עם המגן הייתה מרשימה.
|כן|

זה היה כל מה שרציתי מהסדרה. באמת שלא היה איכפת לי אם היו שוכחים מכל הקטע של גיבורי על וליחה בנבלים והיו נותנים לי 6 פרקים של פשוט באקי וסם חיים את החיים. The old couple.
ממש|מאוהב|

הלכתי לאיבוד. על איזה סרט אתם מדברים ואיזה משפט???
כולכם כשלונות|חבול|
הסרט הוא שבעה חטאים. זה סרט שבו בראד פיט ומורגן פרימן רודפים אחרי רוצח סדרתי פסיכופט.
יש בו סצנה מאדדדדדד מוכרת שבראד פיט מקבל קופסא וצורח "וואטס אין דה בוקס?????" (ומה שיש בקופסא זה הראש של אשתו מתנת הרוצח)
זה רפרנס כזה מוכר שהכרתי אותו לפני שבכלל ציפיתי בסרט.
 
למעלה