הפלייאוף התחיל, למי שראה פיניקס- פורטלנד

Rapgamer

Well-known member
לשתי הקבוצות יש על מה להילחם- פורטלנד רוצה לברוח מהפליי-אין, פיניקס רוצה לברוח ממפגש מול הלייקרס.
היה משחק חוויתי שהתנהל כולו בחד ספרתי. הטראפים של הגנת פיניקס עשו את העבודה על לילארד 3 רבעים ופורטלנד הוגבלה ל-77 נקודות בתום הרבע השלישי.
בפתיחת הרבע האחרון לילארד נשאר על המגרש ואותת עד כמה המשחק הזה חשוב כשבפועל לא ירד לנוח דקה במחצית השנייה. הוא הפסיק לשחק סביב חסימות והלך רק באחד על אחד, בעיקר מול כריס פול ומיילס ברידג'ס ששניהם שומרים טובים מאוד אבל אף אחד מהם לא יכול לעצור את דיים. פורטלנד השיגה רצף של סלים אבל לא השיגה עצירות בצד השני כשקמרון פיין פשוט רצח אותם עם 11 נקודות ב-4 דקות. בשלב מסוים החמישיות חזרו, פורטלנד הצליחה לייצר מומנטום וסביב יכולת עילאית של לילארד הצליחה לכפות שוויון. כריס פול היה שם עבור הסאנס עם סדרת סלים גדולים מהמיד ריינג' אבל להכל הייתה ללילארד תשובה, 26 נקודות שלו ברבע האחרון בלבד. 3 החטאות עונשין של סאריץ' בשני פוזנשים רצופים העלו את הבלייזרס ליתרון 3 נקודות והיה נראה שהמומנטום ינצח. אלא שברידג'ס שם 2 מהעונשין, לילארד בפוזשן המסודר האחרון של הבלייזרס החטיא שלשה קשה (החטאה ראשונה שלו בכל הרבע) ולפיניקס הייתה הזדמנות לגנוב את זה עם 6 שניות לסיום, יוצאים מהר קדימה- לא! כרמלו מתמקם באמצע הדרך של בוקר ומצליח לכפות איבוד כדור. מהלך גדול של שמנמלו.
5 שניות לסיום פורטלנד ביתרון נקודה עם הכדור ביד. אז מגיע המהלך שבדיעבד הפסיד להם את המשחק- מלו מוציא כדור חוץ לקובינגטון, שמיד סופג עבירה ומחטיא את שתי זריקות העונשין. דוקא שם קודם שתי עונשין בקלאץ' אבל הוא בהחלט לא השחקן שפורטלנד רוצה על הקו במצבים האלה. כמובן שהעדיפות היא לילארד או מקולום אבל גם מלו ונורמן פאוול קלעי עונשין טובים יותר מרוקו. אז 0/2 משאיר לפיניקס צ'אנס לנצח את ההמשחק וזה בדיוק מה שקורה- עבירה של פאוול בג'אמפר של בוקר שולחת את האחרון לקו והוא עושה את זה נכון.
בסיום 118-117 לפיניקס. תצוגה אדירה של כריס פול עם 26 נקודות ב11/14 מהשדה מזכיר לנו שבמשחקים גדולים הוא עדיין סופרסטאר אמיתי. ברידג'ס ופיין עם 21 נקודות כל אחד חיפו על ערב חלש של בוקר.
בפורטלנד לילארד את מקולום קלעו יחד 68 נקודות באחוזים מדהימים אבל כקבוצה הם הפסידו בריבאונד ועשו עבירה אחת יותר מדי.

פיניקס שומרת על הסיכוי לעלות למקום הראשון בליגה. לפורטלנד נשאר משחק אחד על כל הקופה נגד דנבר (שספק האם יהיה לה על מה לשחק) כדי להימנע מהפליי-אין. זה בהנחה שהלייקרס לא ירו לעצמם ברגל עם הפסד נגד אינדיאנה או הפליקנס.
 

Krit123

Well-known member
הספרס הבטיחו מקום בפלייאין
למרות הפסד לניקס, ומאזן של 2-8 בעשרת המשחקים האחרונים, הספרס בשעה טובה הצליחו להתברג בעשירייה. מדובר בהצלחה כבירה והישג נוסף לפופ כמאמן, הם מסכמים עונה מוצלחת בנסיבות מחמירות. אולי היו מצליחים לשמור על מקום בשמינייה לולא נפגעו קשות מהקורונה, כפה עליהם לו"ז רצחני וצפוף למדי בחצי השני של העונה.
הסיכויים שלהם מול גולדן/ממפיס, איך נאמר, לא משהו. ישמחו לפגוש את הגריזליס, אולי הם עדיין בשלבי סנכרון מאז שטריפל J חזר.

רשמנו ניצחון גדול במיני, אנחנו עושים ניסים בחצי השני של העונה. mpj לא שיחק, מאלון עלה עם מקגי בחמישייה (רשם דאבל-דאבל). לדעתי לא מדובר בקוריוז לסוף עונה, הוא מנסה לבחון את ההרכב הזה לקראת מפגש פוטנציאלי מול דאלאס, שכידוע אוהבים לעלות עם 2 גבוהים בחמישייה. לצד קייפי, קרלייל אוהב לצוות פרטנר פיקאנדרול ללוקה בדמותו של פאוול (או קאולי סטיין), או פשוט ללכת עם קליבר למטרות ריווח/הגנה.

קיבלנו דקות יפות ממרקוס האוורד, ממשיך להראות ניצנים של אינסטנט אופנס מהספסל. צ'נצ'ר רשם שיא קריירה, הפעם קלע מחוץ לקשת ותמיד זז יפה ללא הכדור. גורדון בזמן האחרון טיפה יותר מעורב, מצפה להמשכיות. הכי נהנתי מפאפא מילסאפ, פשוט מתאהב בו מחדש בסטרץ' האחרון של העונה. הפעם הוא הפגין את יכולת המסירה שלו, 5 אסיסטים, כל אחד סוכר. מה שתמיד יצרום לי בהסתכלות לאחור על הקדנציה שלו, זה העובדה שהוא דווקא לא הביא מספיק לידי ביטוי את הפליימייקינג מאטלנטה. כששמעתי על ההחתמה לא ציפיתי ל-20 נקודות למשחק, אלא ל-5 שחקנים שמסוגלים להוריד כדור לרצפה ולמסור ברמה יחסית גבוהה, להנעת כדור מפחידה. בקיצור את היכולת מהמשחק הזה ציפיתי לראות לאורך השהות שלו בדנבר. אני ממש ממש יקווה שימשיך איתנו, עדיפות ראשונה מבחינתי.

ג'וקר חי על ריבאונד התקפה במשחק הזה, במניסוטה אין מספיק second effort בהגנה, בפרט בצבע. חבריו לקבוצה הרבו להחטיא, די דופקים לו את ממוצע האסיסטים, כרגע רחוק 0.3 מלעבור את ווילט, חבל. יהיה קשה לשבור את השיא הזה. בכל אופן, הוא לפחות תפס ריבאונדים ושם שתיים קלות ברוב המקרים. שמעתי בראיון לאחר המשחק שהוא חשב על זה, ובחר להמשיך לשחק עד סוף העונה. למממה, בשבבבבבבביל מה?? למה לא לחסוך לנו את המתח לקראת הפלייאוף.. את ה-MVP הוא די חתם בהופעות האחרונות, אין סיבה לשחק בבק-טו-בק מול דטרויט ואז במשחק קשה מול פורטלנד.

עוד מילה על טאונס ואדוראדס. הראשון ממשיך להשתפר כמוסר, יצירתי מבחינת release points, רק הולך יותר מדי על מסירות היילייט ריל לפעמים. הם צריכים להריץ עוד התקפה ממנו. לגבי אנט, רשם 18 נקודות ברבע השלישי, רובן מhard drives, מאוד מתסכל להתמודד מולו ברגע שהוא מוריד את הראש והולך לטבעת. הם היו צריכים להפסיד את זה, אני מקווה שאלוהי הלוטרי יאירו להם פנים.
 
למעלה