הפכנו להיות אתר שירות של אגד ודן

מצב
הנושא נעול.

seffic

New member
הפכנו להיות אתר שירות של אגד ודן

הפכנו להיות אתר שירות של אגד ודן
מי מייצג פה את ציבור הנוסעים? שמתי לב שדן מבטלים את קו 33 ומשנים את קו 11, וזה אומר ירידה ברמת השירות לתושבי ביצרון והשכ' במזרח ת"א. אני בכלל חושש שעקב ההתייעלות שלהם, יבוטלו עוד קווים שהיו נכנסים לשכונות כמו קו 14 ו 15 למשל, כי הם פחות רווחיים. להתייעל, זה בסדר, אבל למה על חשבון הנוסעים? שיתגברו קוים שעוברים בצירים ראשיים, על חשבון קוים מעוטי נוסעים, ובמקביל שיפעילו קו מידיבוס שיעבור בשכונות מזרח העיר. הנעבר בין הקווים יתבצע ע"י כרטיס נסיעה איזורי. הרעיון לא חדש בדן, הוא קיים בצפון מזרח העיר (קו 3). מה אתם אומרים?
 
הפכנו גם למודיעין שלהם !!!

הפכנו להיות אתר שירות של אגד ודן
מי מייצג פה את ציבור הנוסעים? שמתי לב שדן מבטלים את קו 33 ומשנים את קו 11, וזה אומר ירידה ברמת השירות לתושבי ביצרון והשכ' במזרח ת"א. אני בכלל חושש שעקב ההתייעלות שלהם, יבוטלו עוד קווים שהיו נכנסים לשכונות כמו קו 14 ו 15 למשל, כי הם פחות רווחיים. להתייעל, זה בסדר, אבל למה על חשבון הנוסעים? שיתגברו קוים שעוברים בצירים ראשיים, על חשבון קוים מעוטי נוסעים, ובמקביל שיפעילו קו מידיבוס שיעבור בשכונות מזרח העיר. הנעבר בין הקווים יתבצע ע"י כרטיס נסיעה איזורי. הרעיון לא חדש בדן, הוא קיים בצפון מזרח העיר (קו 3). מה אתם אומרים?
הפכנו גם למודיעין שלהם !!!
 

6wheeler

New member
למיטב הבנתי

הפכנו להיות אתר שירות של אגד ודן
מי מייצג פה את ציבור הנוסעים? שמתי לב שדן מבטלים את קו 33 ומשנים את קו 11, וזה אומר ירידה ברמת השירות לתושבי ביצרון והשכ' במזרח ת"א. אני בכלל חושש שעקב ההתייעלות שלהם, יבוטלו עוד קווים שהיו נכנסים לשכונות כמו קו 14 ו 15 למשל, כי הם פחות רווחיים. להתייעל, זה בסדר, אבל למה על חשבון הנוסעים? שיתגברו קוים שעוברים בצירים ראשיים, על חשבון קוים מעוטי נוסעים, ובמקביל שיפעילו קו מידיבוס שיעבור בשכונות מזרח העיר. הנעבר בין הקווים יתבצע ע"י כרטיס נסיעה איזורי. הרעיון לא חדש בדן, הוא קיים בצפון מזרח העיר (קו 3). מה אתם אומרים?
למיטב הבנתי
למיטב הבנתי, כל שנוי או בטול קווי אוטובוס, מחייב את אישור משרד התחבורה, ואינו נעשה על פי החלטת המפעיל. המפעיל הוא בסטטוס של "ממליץ" לכל היותר. כך שבמדה ויש מחלוקת על מהלך קו כלשהוא, המפקח על התעבורה, מטעם משרד התחבורה, הוא הכתובת.
 
גם אני מתנגד לביטול קו 33

הפכנו להיות אתר שירות של אגד ודן
מי מייצג פה את ציבור הנוסעים? שמתי לב שדן מבטלים את קו 33 ומשנים את קו 11, וזה אומר ירידה ברמת השירות לתושבי ביצרון והשכ' במזרח ת"א. אני בכלל חושש שעקב ההתייעלות שלהם, יבוטלו עוד קווים שהיו נכנסים לשכונות כמו קו 14 ו 15 למשל, כי הם פחות רווחיים. להתייעל, זה בסדר, אבל למה על חשבון הנוסעים? שיתגברו קוים שעוברים בצירים ראשיים, על חשבון קוים מעוטי נוסעים, ובמקביל שיפעילו קו מידיבוס שיעבור בשכונות מזרח העיר. הנעבר בין הקווים יתבצע ע"י כרטיס נסיעה איזורי. הרעיון לא חדש בדן, הוא קיים בצפון מזרח העיר (קו 3). מה אתם אומרים?
גם אני מתנגד לביטול קו 33
אני חושב שזהו קו נחוץ הן לתושבי שכ' ביצרון ויד אליהו והן לעובדי מוטורולה ושאר המשרדים באיזור יגאל אלון (המסלול כבר שונה כך שלא יעבור באיזור ההוא). חוץ מזה, שהייתי נוסע בו לפעמים ולכן הוא התחבב עלי (הוא גם הקו הראשון שנסעתי בו בנידרפלור - 7003).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה