הפיתרון הלסבי לאונס

EyeSeeYou

New member
הפיתרון הלסבי לאונס../images/Emo35.gif

חשד: התחזתה לגבר ובעלה קטינות בפין מלאכותי בת 20 חשודה שפיתתה 2 נערות ברשת האינטרנט, תוך התחזות לגבר, וקיימה איתן יחסים אינטימיים; החשודה נמלטה מהארץ; פרקליטה של אחת הקורבנות: היא הפכה ללעג בבית ספרה ושקעה בדיכאון מאת: דוד רטנר, הארץ צעירה בת 20 חשודה בביצוע מעשים מגונים ובבעילה של שתי קטינות, תוך שהיא מתחזה לגבר. המשטרה מעריכה, כי המתחזה השתמשה באיבר מין זכרי מלאכותי. החשודה, שצו מעצר הוצא נגדה לפני כשבוע בבית משפט השלום בחיפה, נמלטה מהארץ לפני חודש. ככל הנראה, מכיוון שפחדה מתגובת משפחותיהן של הקטינות. השבוע תפסה משטרת מרחב החוף כמה פריטים השייכים לחשודה, בהם מחשב שבאמצעותו, על פי החשד, פיתתה קטינות ברשת האינטרנט. לפני כחצי שנה פגשה אחת הקטינות, בת 16.5, צעיר שמצא חן בעיניה. הם החלו לצאת ובשלב מסוים החלו לקיים יחסים אינטימיים. רק אחרי תקופה ארוכה, שבה נפגשו מדי פעם בפעם, הסתבר לקטינה שמדובר באשה המתחזה לגבר. המשטרה ביישוב הקטן שבו מתגוררות שתי הקטינות מעריכה, כי מרגע ההיכרות ועד שהקטינה גילתה שמדובר במתחזה חלפו חמישה חודשים. בחקירה שפתחה המשטרה אותרה קטינה נוספת שקיימה יחסים אינטימיים עם החשודה. עו"ד עופר כהן, המייצג את אחת הקטינות, אמר שמרשתו שקעה בדיכאון והיתה מושא ללעג בבית הספר שבו למדה, לאחר שחבריה שמעו על המקרה.
 
יש כאלה שחושבות אחרת

כלבלבת המחמד של אשכול הגאווה, אוגוסטוס (הידועה בשם החיבה אוגי), דווקא לא רואה כל פסול בזה (רצ"ב קישור). לי כבר נמאס, אבל אולי תקפצו לפורום גאווה ותכתבו לה מה דעתכן/ם? (אביב מותק, תיזהר - היא מרביצה)
 

EyeSeeYou

New member
ושוב, אלאדין..

לא יודע מה כוונותיך אך הביצוע והניסוח לא מותיר הרבה מקום לספק. לא יודע אם פעם נתקלת במצב שמתנכלים לך פיזית בגלל הנטייה המינית שלך ואני מקווה שגם לא תתקל. אני כן נתקלתי עם בן זוגי לשעבר וזו חוויה מאוד לא נעימה שמותירה פצעים עמוקים, ולא רק פיזיים. גם כשנדמה לך שהפצעים האלה נעלמו ואפשר כבר להתחיל להתייחס לכך בבדיחות הדעת, ועוברות מספר שנים..ואז מגיע ידיד כמו אביב ומספר לי באמצע הלילה את שהתרחש לפני מספר דקות במקום ציבורי, לו ולבן זוגו (שיחייה)..והכל חוזר כמו בומרנג וכולך רועד שוב.. אתה חושב לעצמך, אוקיי התופעה עדיין קיימת, אוקיי זה גם עדיין קיים אצלך בפנים. אם אתה מעוניין להמשיך ולראות בזה משהו שאפשר להשתעשע בו אתה מוזמן, אתה אדם מבוגר וככל הנראה גם בוגר. אם בכל זאת אתה מבין את כוחה של מילה, אז כולי תקווה שתבין שהמילים שלך לאביב גם אם נאמרו בבדיחות הדעת, עלולות לפגוע באופן חזק, ואולי אף לא פחות מהמכות היבשות. בי הן פגעו. באנו הנה למצוא תמיכה והשתייכות בעולם שמסרב לקבל את כולם, אני משוכנע שאתה יכול לשבור את מעטה הסרקאזם שלך כדי לתת את אותה תמיכה כשצריך, או לפחות לשתוק כשאין שום דבר חכם להגיד. תודה וסוף שבוע נעים.
 

sdsdsd

New member
לאאאאאאאאאאאא

עכשיו אלאדין יעזוב!!!! לאאאאאאאאאאא לא לפגוע במחמד הפורום
 
תודה תודה, אבל אני נשאר!

"מחמד הפורום"? האם מי שיקיים יחסים איתי (כן כן בבקשה בבקשה בבקשה) יואשם בקיום יחסי מין עם חיות? (למרות שמנסיון האישום שיהיה ניתן להגיש נגדו הוא נקרופיליה)
 
שוב ICU

דה ג´ה וו קטן תראה, אם אביב נפגע - הוא יכול לכתוב לי מסר (או מעל הפורום). אל תייצג אותו. ה"בדיחות" שלך על הטבח שאנחנו מבצעים בפלשתינאים מפריעות לא פחות למספר אנשים שלא ניסו לסתום את הפה שלך. תמיכה היא לא רק אמוטיקונים של חיבוק, גם התייחסות משועשעת יכולה לעזור (לפחות לי). ושוב, אם מישהו נפגע - הוא יכול לפנות בעצמו ללא מלאכי שרת שעושים את עבודתו. כמו שכתבתי לאביב - אני מעריך מאוד אותו ואת דרך התמודדותו. כמו כן, כן - התנכלו לי בעבר. אז מה - זה לא מקנה לי זכות להגיד משהו, כמו שאם לא התנכלו לי בעבר זה לא מונע ממני לדבר. תודה ושבת שלום
 

EyeSeeYou

New member
אם תקרא שוב

תראה שזה הפריע לי, אם אביב נפגע או לא או אם יש לו בעיה או לא זה עניינו. לי זה הפריע לראות את זה כמי שעבר חוויה דומה וכידיד של אביב וכמי שחושב שזה פשוט פסול. לגבי נושא הפלשתינאים הערתי שזה בצחוק, אם זה הפריע יכולת להגיד בדיוק כמו שאני אמרתי. אם פגעתי במישהו אני מתנצל, וזה כנראה ההבדל ביני לבינך, הידיעה שמותר להגיד "וואלה לא חשבתי על זה, סליחה". בכך סיימתי שב"ש גם לך.
 
קראתי שזה הפריע לך

אבל באמת לא מעניין אותי מה מפריע לך ומה לא, ובהחלט אין לי כוונה להתנצל בפניך. אתה לא מונית לקומיסר התרבות של האינטרנט. רוצה - תפנה למנהלי הפורום ותבקש למחוק אותי, לחסום אותי או להרביץ לי. אם אביב יפגע - כמובן שאמסור לו את התנצלותי.
 

Liroy25

New member
ומה בדיוק הקשר בין השנים?

או שמא אביב זה בעצם אותה בחורה?! מקריות?? לאדי, לגבי התגובה שלך לאוגוסטוס אני לא רואה פסול במה שאותה בחורה עשתה למעט השקר לאותן בנות. יחסי מין שמתקיימים על בסיס של הסכמה אינם יכולים להיות מוגדרים כאונס! בפרט שאותן נערות הן מבוגרות דיין בכדי להבחין בין טוב לרע ובין איבר מין אורגני לבין פלסטיק. (איפה הן היו בשיעורי חינוך מיני??)
 

נEלי

New member
זה לא אונס

זה באמת לא בסדר מצד הבנאדם שהתחזה, אבל זה לא אונס. זה גם לא לסבי - בגלל שהוא/היא MTF, אז לא הייתי משתמשת במילה "אונס" או במילה "לסבי". אבל אולי זה נחשב בעילת קטינה?
 

xanadu

New member
איפה האונס כאן?

יש פה אולי גניבת דעת, אבל אין אונס.
 

EyeSeeYou

New member
אני חושש

שרובכם ואולי כולכם החמצתם את העקיצה הקלה שהייתה בכותרת ההודעה שלי. קבלו התנצלותי על הניסוח הקלוקל.
 
למעלה