הפינה של פרסון - פרק....אמ.... #6 ?

פרסון

New member
הפינה של פרסון - פרק....אמ.... #6 ?

אף אחד לא שואל איפה אני, לאף אחד לא אכפת.... זה בסדר. גם כשהפינה שלכם תיפסק פתאום תראו אם זה יזיז לי. נאלצתי להפסיק לכתוב קצת גם כי יש לי מושבת וירוסים קטנה על המחשב, מה שאומר שכשאני לא בבית המחשב שלי שולח פרסומות לויאגרה לכל העולם, ומכיוון שאין לי ממש זמן לטפל בזה אני פשוט לא פותח את המחשב. אין לי הרבה מה לספר לכם, האמת. נשבר לי לא לעשות כלום אז פוצצתי את עצמי בעבודה ועכשיו אני באמת מרגיש הרבה יותר טוב, אבל גם הרבה יותר רעב. אני שוכח לאכול בימים כאלה, ואז בסוף היום אני מגיע הביתה ומגלה , כמובן, מקרר ריק. למזלי אני מצטייד אחת לכמה זמן בכמה שקיות של קנור ואסם, נו, אתם יודעים, נודלס עם ירקות, מקרוני עם גבינה, כאלה. הדיאטה שלי כוללת בעיקר מונוסודיום גלוטומט. נפלא. זה הולך גם יופי עם בירה. הדבר האחרון שאני יכול לספר לכם הוא שהחלקים מבית שלי מתחילים לנדוד. זה משהו שקשור לקרקע בשכונה, שהיא כולה בעייתית, והבניין שלי באופן מיוחד, שיש בו איזה עניין עם המרתף שלא יושב ככמו שצריך באדמה וזז כל הזמן. בגלל שאני גר בקומת קרקע אני מרגיש את זה הכי טוב. כל הקירות בבית שלי סדוקים, והחדר המוגדר כסטודיו (או בשמו המסחרי, "חדר המכונות") ממש מתחלק לשניים, כאשר כל החתיכה הצפונית הולכת ומתרחקת משאר הבית. זה מדאיג מחד, אך מאידך אפשר לראות בזה גם צדדים חיוביים - נכנס יותר אור הביתה, ואם הסדק יגדל עוד קצת אני אוכל לבקש מבעל המכולת שאיתו אני חולק קיר להעביר לי מצרכיםחיוניים דרך הסדק, במקום שאני אצטרך לצאת מהבניין כל פעם שאני צריך חלב. בשלב מאוחר יותר, אם הנדידה תהיה משמעותי יותר, הסטודיו אולי יהפוך מחדר לחדר וחצי, ואז אני אוכל להשכיר אותו לזוג סטודנטים ולעשות איזה כמה גרושים. זהו להיום. תודה ולהתראות.
 
../images/Emo6.gif

ודווקא כן שאלו איפה אתה.
שמחה שחזרת, תמיד כיף לקרוא את הפינה שלך.
 

ברוש15

New member
../images/Emo2.gifלא אכפת?????

בדיוק לפני כמה ימים הרהרנו לאן נעלמת!!! בקשר לבית שלך,רק אני לא הבנתי מה עובר עליו? איך בית יכול לזוז???
אללי אני מזמן הייתי בורחת!
ושקיות של של אסם זה טעים...
חחח
 

chen456

New member
../images/Emo12.gif

ועוד איך שאלו על הפינה ואפילו פתחו על-כך שרשור... האמת שאם הדירה מתחילה לנדוד יש סיבה לדאגה
, אבל אם אתה רואה בזה צדדים חיוביים, אז יפה...אני בטוחה שיהיו כאלה שירצו לגור בדירה נודדת זה אממ... הרפתקני משהו
אולי בעצם רק אם הם סטודנטים
כולנו חיים על מוניסודיום גלוטומט...טוב, זה נמצא בכל דבר אז אין ממש ברירה
 

bendd

New member
התגעגענו!!

פרסון מה קרה לפינות הארוכות יותר?! קצת אכזבה לאחר המון שמן שלא הייתה פינה.. בכל אופן מקווה שהמצב בדירה שלך לא יחמיר...ושהוא איך שהוא יסתדר! בן.
 

orennnnnn

New member
../images/Emo6.gif

הצלחת לשעשע אותי. איפה החדר? אני בדיוק מחפש... (אבל יש לי בעייה עם דירות קרקע)
 

Ma E

New member
../images/Emo7.gif אני שאלתי וצעקו עלי למה פתחתי

לזה שירוש:-\ אז הפעם אני אנצל את עצמי... ורק רציתי להגיד שמצאתי גירסאות למשהו אמיתי אקוסטי ולעברי ובן ארצי שרים את שלל שרב..
 
פרסון

אמרו לך שאתה פולני פעם? רק חסר לך היה לכתוב שאתה תשב לבד בחושך ... ממש הצחקת אותי! למרות שאני לא חושב שהייתי לוקח את העובדה שהבית שלי נחצה לשניין בכזה חוש הומור - כך שכל הכבוד לך על החוש הומור המפותח!!
 

Arielcohen

New member
../images/Emo6.gifענק כתמיד

רוצה עוד! וכם שאלנו על הפינה... ואהבתי את הפרספקטיבה ההורסת
 

crazystav

New member
../images/Emo6.gif

ימים חסרי עבודה ודברים לעשות לפעמים הכי מרגיעים. תעשה קצת יוגה או משהו בימים האלה. או כמו שהמורים שלי לתאטרון אומרים (ושילוביישן שלי) לפני שאתה מנחית עלייך טונות של עבודה
תעשה בימים שאין לך מה לעשות בהם (
) משהו שאתה לא מרבה לעשות. כאילו. קום מוקדם ורוץ. או. לך לטייל במקום כלשהו שלא היית הרבה זמן. :] ואמ. בטח ששמו לב שהפינה לא פה =] וירוסים זה חרא של דבר
 

FollowTheLIDER

New member
../images/Emo6.gif

אתה מצחיק. בטח שהיה איכפת לנו... מה אתה מלכלך?!
קנור זה שווה.
 

A N I g M A

New member
../images/Emo12.gif מעבר דירה באופק?

כשאני בימים עמוסים אני לא אוכלת בכלל
 

whynot5

New member
מה זה, בטח ששמנו לב.

גם לי זה קורה, לא עושים כלום- מרגישים ממש רע. מפוצצים ת'צמנו בדברים ואז מתחילים להרגיש את העומס. במקרים כאלה אני ישר מתגעגעת לימים חסרי המעש שלי. אפשר להשכיר אצל חדר? אני אשמח. כל טוב.
 

S h A b i T

New member
וואו,

לא נכנסתי לפה כמה חודשים טובים. כמה טוב לראות ניק מוכר. מצחיק מה שקורה עם הדירה, אני לא הייתי נשארת שם.. אבל נו, שכל אחד יעשה מה שטוב לו.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

גאוןןןןןןןןןןן
הרגת אותייייי מצחוקק
מקווה שהכל יסתדר עם הדירה שלך! ואת האמת?!?! לפני יומיים- שלושה, שאלתי את עצמי "מה עם הפינה של פרסון?" אההה וזה כבר פרק #7...
 

xdye1

New member
אתה מצטייר לי כאדם

נורא אדיש, רווק מאוכזב וכושל. ממש כמוני
אנחנו צריכים לקחת את עצמנו בידיים..
 
למעלה