הפינה של יעלוש!!!

סיב

New member
וגם...

לא רי``ש (ל-קיש) ;)) גם אני לא מתה על זה.. אבל לא קוראים לי ככה, אז מה אני מתלוננת? :)
 

turbo

New member
לא הבנתי אותך...

בס``ד ולאן נעלמת ????? יא צדיקה אחת :)
 

אמיתי 21

New member
צודק איש במאה אחוז יקירי ומחמד לבי

עמ``י עש``ו כל אדם יודע שהוא לא חכם והוא רק תלמיד אז זה מברבה שלום בעולם טורבו` איזה אתה כמעט כמו משה רבנו :) סתם בצחוק
 

יעלושקה

New member
התאכזבתי קשות!!!!

בס``ד באמת, מה קרה לכם??? אני נכנסת לי לפורום (כמנהגי בקודש בזמן האחרון) ובודקת כמה תגובות יש להודעה שהשארתי. ומה אני מגלה?! מלא תגובות!!!!!!! אני כהה, בשיא ההתלהבות, מתחילה לקורא את התגובות ומגלה למרבה הפתעתי\ צערי\ אכזבתי\ כאבי וכו` (מחק את המיותר...) שחוץ מהתגובה של אישי (שגם ממנה לא ממש הבנתי מה הקשר למה שכתבתי... אישי, אל תעלב), אף אחד לא התייחס בכלל!!! אם ניסיתם לגדוע רעיון חדש באיבו, תדעו לכם שאתם קרובים לכך, כי למרות שאני מניחה שיבואו עוד כמה נסיונות המשך ל- ``הפינה של יעלוש``, אם זה ימשיך ככה אני מהר מאוד אאבד את המוטיבציה לעשות אותה, ואני מניחה שההפסד לא יהיה שלי, כי אני מכירה את הקטעים! גם כל הפורום הזה בכלל, שרבים מהללים אותו בתור- קדוש, חשוב מאחד ועוד מיני מחמאות שונות ומשונות, שלדעתי בכלל לא מאפיינות אותו, מאבד את הערך שלו בעיניי כשאני מקבלת תגובות צוננות שכאלה (כמעט כלום, להפעם)! בתור אחת שרצתה להפוך להיות אחת מחברי הפורום אני יכולה להגיד שזה היה (כן כן, היה) בגלל הפוטנציאל הגדול הטמון בפורום שכזה (בעיקר כשהוא של דתיים), כי יש פה פוטנציאל, וסתם חבל שהוא (במקרים רבים) לא מתממש!! למשל כל ההצפות שמראות שאיזה כמה אנשים מסתגרים בתוך עצמם ומתנהגים כמו בצ`ט: אחד כותב הודעה, השני עונה לו, השלישי מצטרף, וכל הרעיון מאבד מערכו (כי בד``כ אחרי כמה תגובות של בן אדם אחד על הודעה אחת, התגובה כבר לא ממש רצינית, וברוב המקרים מרחקה רחוק מאוד מהנושא של ההודעה המקורית! אם תחשבו על זה קצת, ותראו את זה מהצד (זאת ההרגשה כרגע), תראו שאני צודקת, ולפחות מבחינתי, אני לא הייתי מוכנה לוותר על פוטנציאל גדול כ``כ בגלל שטויות שאנשים עושים! תחשבו רגע לפני שאתם עונים (במקרה שלי, בטח אתם לא עונים בכלל...), מצפה לתגובות עם קצת יותר אינטיליגנציה, יעלי נ``ב- הודעה זו נכתבה כבר פעם שלישית (פעמיים אתמול), אך משום מה זה לא עבד. תחתיש, לטיפולך
 

turbo

New member
התגובות ....

בס``ד המטומטמות (שלי) הם תגובות לתגובות של ההודעה שלך ,אז בכל זאת יש קשר... ובדר``כ זה מה שקורה אצל אנשים חושבים ,הנושא מתפתח ותגלגל לכיוונים שונים...אז קחי הכל בסבב``ה וברוח טובה..:cool:
 
שערי לנפשך יעלי צדיקה...

נכנסתי לפורום, ראיתי את הפינה של יעלושקה, ולא פחות ולא יותר הפינה הראשונה הוקדשה לי... יודעת את איזו שמחה אחזה בי? וכשאני בשמחה יכולים לקרות כמה דברים, לפעמים מרוב שמחה אני יוצא בריקוד חסידי לפעמים אני ניגש למקרר ומחסל שם אחר כבוד כמה וכמה מטעמים, ולפעמים... השמחה גורמת לי להזכר באיזה דבר תורה ובמקרה דנן לאחר שראיתי את הודעתך נזכרתי בדבר תורה שעוסק בעניני הקשר של משפט התורה הקדושה לענין בין אדם לחבירו ומאחר שנזכרתי בסוגיא זו, לפני שישכח דבר התורה ממוחי הישיש מיהרתי להעלות את הנושא על הדף אבל... חשבתי לעצמי גם כפי שאכן כתבתי בהודעה שאני הקטן אכן לא ראוי לדברי שבח כאלה, ועוד מיעלי הצדיקה!!! מאחר ובאמת איש קטן ונבער מדעת אני. ועכשיו נעבור לעניין הבא... יודעת את יעלי צדיקה כמה מכבדים ומוקירים אותך כל חברי הפורום הקדוש והיקר הזה, וסמוך ובטוח אני גם שישמחו הם תמיד לקרוא את הודעותיך וגם להגיב עליהן בעתיד. בכול מקרה תודה מקרב הלב על תשומת הלב שהענקת לי, הודעתך גרמה לי לשמחה רבה, ובזכות ששמחת יהודי מאחל אני לך ברכה והצלחה בכל מעשה ידייך אושר ועושר, ושנזכה כולנו להיות תמיד בשמחה אמן ואמן.
 
למעלה