הפינה "מה הם/ הוא חשב כש..."

LIRONSH100

New member
הפינה "מה הם/ הוא חשב כש..."

טוב אני במחשב שיש בו פחות תמונות... ג'ון "אני רק מקווה שהתחתונים יסתירו הכל..." דייב (בצד):" אל תדאג לך אין בעיה כזו..... אתה לא עברתה ניתוח בגיל 8 ימים שגורם לזה ששתיהיה לך את הבעיה הזו..."
 

LIRONSH100

New member
תסתכלו טוב טוב...

ריצ'י "אלק אז בוא נמצי ריקוד עם הגיטרות שלנו.." אלק" אוקיי מה דעתך שנעשה ככה.." (הוא מראה לרי'צי..) רי'צי"טוב אבל בוא לא נגלה לג'ון..." אלק"למה?" רי'צי"כדאי שהוא ימשיך עם הריקודים המוזרים שלו.." אלק"טוב... אתה בא להראות את התנועות לדורתי'אה?" ריצ'י"טוב באמת כדי לשאול אותה מה דעתה על זה.." (הם מראים לדורתיאה..שהיא יושבת בצד של המצלמה..ואז הם שואלים אותה אייך זה היה...) ד'ורתיאה: אני מצטערת לא שמתי לב.. פשוט איזה סקסי אחד הוריד את המכנסים והתחתונים שלו ואני לא נמצאת בחדר הזה!! ג'ון יוצא מהחדר הקטן עם חיוך... ואז קולט את דורתי'אה-נמחק החיוך... ג'ון:" אופס..."
 

LIRONSH100

New member
בקפוצ'ון...

עברתי למחשב השני... ג'ון: "ג'ס תפסיק לצלם אותי לא מספיק לך הפפראצי והמעריות שמצלמות אותי? עכשיו גם אתה הפכת לפפארצי קטן..." ג'ס(בצד): אבל סטפ מתעצבנת מזה,אמא יש סכנה למצלמה מרוב כיעור... ג'ק ורומיאו אתם לא מרשים לצלם.. מה נידאר אתה! ג'ון:"ג'ס לחדר מייד! ג'ס:אבל מה אמרתי? ג'ון:תחשוב לבד.. ג'ס:בקשר לאמא? ג'ון:כן... ג'ס:אבל זה נכון... ג'ון:ג'ס לחדר! ואתה לא רוצה שאני יגיד את זה לאמא שלך... ג'ס:אבל היא באמת מכוערת.. ג'ון: אם היא כזו מכוערת אייך יצאת כזה יפה?" ג'ס:כי אני שיכפול שלך? ג'ון: לא אתה לא שיכפול שלי... אתה דומה לה ב... אמ.... טוב אתה באמת ניראה בדיוק כמוני כשההיתי בגילך... ג'ס: ואתה חושב שזה לא עוזר לי? ג'ון:מה זזאת אומרת? ג'ס:אתה חושב שרק לך הולך עם האמהות של החברים שלך בגיל 12? ג'ון לחדר!!!!!! ואני לא רוצה לשמוע על זה יותר ממך!!
 

LIRONSH100

New member
ג'ון בורוד...

ג'ון: אני קאובוי... דייב (בצד)ג'ון ממתי קאובים מצטלמים בוורד?? ג'ון: מה ורוד אני לא סובל ורוד על מה אתה מדבר ורוד?? דייב: הרקע של התמונה הוא בצבע ורוד... ג'ון": אני דורש לשנות את הצבע הזוועתי הזה של הרקע!!! אני מתכש לתמונות שצלומו כבר זה לא אני..." למי שלא יודעת אחת הסיבות שהעטיפה של סליפארי התחלפה כי היה ורוד מסביב לתמונה המפורסמת.. וג'ון ראה את זה והוא ישר אמר "תחליפו את זה נירא לכם שלהקת רוק מג'רזי יהיה לה עטיפה עם ורוד???" (שמעתי את זה בVH1 כשהיה את התוכנית על סליפארי ביום הולדת שלי... אז ג'ון אמר את זה..)
 

LIRONSH100

New member
עכשיו כל הלהקה וההכי מצחיק....

ג'ון :ר'יצ תראה כל החלק הזה רוצות לשכב איתי... והחלק הקטן הזה הן הבנות שרוצות לשכב איתך... ונירא לי שדייב רוצה להצטרף לאותו החלק.. דייב: ג'ון תרגע פשוט לרי'צי יש חולצה יפה וחשבתי על... רי'צי :דייב!!! אנחנו בהופעה עכשיו!!! חכה חכה כשנירד מה אני יעשה לך חכה חכה.. דייב: כן עוד שניה אני מצליח... אוף נקרא לי החולצה שעלי! ר'יצי תביאי לי את החולצה כבר!!! רי'צי: נו אתה כל הזמן מתלונן על זה שאף מעריצה לא רוצה אותך.. אולי זה שתיהיה בלי חולצה יעזור לך... ג'ון:ואי טיקו תראה כל אלה אני יכול לשכב איתן ואני מעדיף רק עם דורתי'אה.. אני צריך ללכת להבדק מה אתה אומר?? טיקו: מה שבטוח שעוד דקה דייב הולך לקבל מכות מר'יצ עם לא נעשה משהו... דייב: אייה ג'ון טיקו תעזרו לי זה שלא יודע להתלבש מרביץ לי!!! טיקו: סליחה על הטעות התכוונתי שניה...
 

nogao10

New member
6

ברוך הבא למחצית השניה של הפינה ההזויה ביותר בפורום! כרגיל, הכללים ברורים, אין לאפשר לחולי לב לצפות בתמונות של הלהקה ללא לחצן מצוקה, תגיבו, תענו, אל תשאירו את הפינה ההזויה לבד! אז נתחיל ************************************** טיקו: וואו, דייב, זה באמת נכון! דייב: אמרתי לך, אנחנו מבלים כל כך הרבה זמן מאחורה בצילומים, מעניין שאף אחד לא ראה את זה לפני זה טיקו: באמת אם מעקמים את הראש התחת של ג'ון נראה יותר גדול... ריצ'י, תראה! ריצ'י: אני לא יכול, אני באמצע התנוחה הסקסית שלי ג'ון: דייב, אתה חייב להודות- אתה הומו. דייב: זה כל כך לא נכון! ג'ון: תראה, אתה מבלה את הזמן בלהסתכל על התחת שלי ואתה לובש מכנסיים כסופים, הדבר הבא שתעשה זה להתחיל איתי ריצ'י: ואם מדברים על זה, ג'ון, התחת שלך באמת נראה גדול יותר ככה.... טיקו: אתם שלושתכם, רוצים חדר במלון או שאפשר להמשיך להסתכל על התחת של ג'ון בשקט?
 

nogao10

New member
7

ג'ון: היי, מה אתה מצלם?? אני עדיין לא מוכן דייב: אני אספור עד חמישים, ואני לא אכעס יותר על ריצ'י והלוק הסקסי שלו: 1....2.....3.....4.....5..... טיקו: תקשיבי, חמודה, את היית יכולה להיות הבת שלי, אני לא יכול לעשות איתך כלום, את בקושי בת 21.... כן, זה מה שאני אומר לצלמת החמודה הזאת, רק אם היא תפסיק לבהות בריצ'י ריצ'י: אני לא מאמין שהצלמת הזאת שכנעה אותי להוריד את החולצה ולהישאר במעיל הרגיל הזה, אני נראה כל כך......... אני נראה כמו דייב!!! דייב: ריצ'י, שמעתי אותך! ובגללך שכחתי באיזה מספר אני ריצ'י: מה דעתך על 0???? טיקו: כן, היא מסתכלת עליי... רגע...... לא, היא שוב מסתכלת על ריצ'י, אבל אני אסלח לה על זה שהיא בגדה בי, היא פשוט לא בוגרת מספיק להבין שאני הכי סקסי כאן. ג'ון: אל תשקר לעצמך, טיקו, כולנו יודעים מי הכי חתיך כאן....... זה ריצ'י ריצ'י: באמת? ג'ון: לא! נראה לך?
 

nogao10

New member
8

ריצ'י: היי, ג'ון, תראה, ריקוד הרובוט!!! דייב: את באמת חמודה, תגידי, את חושבת שהחולצה שלי סקסית? או, למה אני שואל בכלל, היא של ריצ'י ריצ'י: כן, ואני אשמח אם אחר כך תיקח ממני את החולצה השחורה והמוזרה שלך ג'ון: תראו, אני מסוגל להגיע כל הדרך ולגעת עם הידיים באצבעות הרגליים שלי! דייב: אני מסוגל לגעת בברכיים ריצ'י: ואני מסוגל ללבוש מכנסיים שנראות כאילו מישהו ניסה ללעוס אותן ועדיין להיראות טוב! ג'ון: יש פואנטה במה שהוא אומר דייב: שהוא נראה טוב? ג'ון: לא, שהמכנסיים שלו נראות כאילו מישהו לעס אותן..... טיקו: לא התכוונתי, הייתי רעב!!
 

nogao10

New member
9

טיקו: בזמנים כאלה אני חושב על ספרי שר הטבעות שקראתי.... ונזכר שבסך הכל אני נראה כמו הוביט מהפלך שיצא לחפש הרפתקאות........... אלק: אם אתה הוביט, אז לפי איך שאני נראה אני חייב להיות בורומיר טיקו: אתה בכלל לא דומה לו אלק: אבל הוא מת בסרט הראשון דייב: אני לגולס, האלף אלק: איך זה קרה, אתה לא בלונדיני דייב: כן, אבל מכולכם אני הכי חתיך כאן, אני בעצם הכוסון עם הסטייל אלק: אם תתחיל שוב להסביר לנו למה יש לך יותר סטייל מלריצ'י, אני עוזב! דייב: תאמין לי, אפילו ריצ'י מעדיף שאני אגנוב לו בגדים מאשר שתישאר ריצ'י (בצד): זה ממש לא נכון! אלק, אל תעזוב!!! דייב: אז בכל מקרה כשפגשתי את ריצ'י בפעם הראשונה....... אלק: ביי טיקו: לללללללללאאאאאאאאא!!!!!
 

nogao10

New member
10 ואחרון

דייב: תראו איזה תיאום, כולנו באנו עם גוונים שונים של כחול ג'ון: אני בשחור דייב: זה גם סוג של כחול..... בערך....... ריצ'י: ג'ון, אני מקווה שמה שאתה לובש רק נראה כמו חצאית טיקו: לא רק נראה ג'ון: מה אתם נטפלים ללבוש שלי, דייב עשה חצי קוקו! ריצ'י: אין מה לעשות, אני מכתיר את עצמי רשמית לגבר של הלהקה טיקו: ואני בתור נתין נאמן של ריצ'י תומך בו דייב: אני וג'ון יכולים לפתוח להקה חדשה, אנחנו היינו המייסדים ג'ון: אני אתקן אותך, אני ייסדתי הכל, אני הקמתי, אני כותב אני זמר אני........... דייב: אני חתיך! ריצ'י: חתיכה! ג'ון: אני סקסי, וריצ'י, אל תנסה לתקן אותי, אני ייסדתי, אני הקמתי, אני בניתי, אני....... ריצ'י: חופר לנו במוח! בוא טיקו, נפתח לנו להקה חדשה, נקרא לה סמבורה. ג'ון: אפשר להצטרף? ***************************************************** מה אהבתם, מה חשבתם, מה הצחיק ומה נמאס לכם לראות (אבל אל תגידו הריבים של ריצ'י ודייב, מהם אנחנו שואבים 80% מהחומר
) הכל (לא) נכון, בפינה של נוגה ולירון (הייתי חייבת, סליחה) היי, לירון, באמת כדאי להמציא לנו שם....... תנסי גם לחשוב על משהו.
 

nogao10

New member
* טעות דפוס

לאחר שקראתי שוב את המ שכתבתי, גיליתי כי בקובץ מספר 9 כתוב כי דייב לא בלונדיני, דבר מגוחך כי הוא כן, הכוונה הייתה שהוא לא בלונדיני כמו לגלוס, מי שראה את הפאה הבלונדינית של אורלנדו בלום יודע על מה אני מדברת..... ומי שלא ראה את אורלנדו בלום בתור לגולס חייב להשלים פערים!
 

LIRONSH100

New member
נוגה אני מבטיחה לחשוה ו...

את פשוט הרבה יותר מצחיק ממני... החלקים שלי לא כאלה טובים... ואני משועממת עכשיו עד שהספרית שלי תבוא (היא שכנה שלי וסיכמתי איתה שהיא תבוא אחר הצהריים...) אז נכנסתי לפורום וראיתי שהגבת.... אה והינה רעיון לשם שעלה לי עכשיו (זה ראשוני בהחלט..) "הפינה השבועית ההזוויה של הפורום מעט נוגה ולירון" וקבענו שזה יהיה רק בימי חמישי? (או שאם יבוא לנו עוד אז כמובן נוסיף..)
 

LIRONSH100

New member
לאיזה אתן מתכוונות ??

תכתבו לפני זה את המספר התמונה כי שיהיה ברור... כי בתגובות שלכן זה לא בדיוק מובן לאיזה אתן מתכוונות ולחדשה ברוכה הבאה.. אייך קוראים לך ואת יכולה לספר לנו עוד על עצמך? אני לירון,בת 18 מהגליל המערבי, ביום חמישי היה לי מסיבת סיום י"ב.. (היה ענק.. עם אכזבה קטנה בלב אני אומרת לכם אני שונאת את שנת השירות הזו!! מי שרוצה פירוט בפרטי.. או במסנג'ר...) וכרגע אני לומדת השלמה של אזרחות ונשאר לי כבר ארבעה שבועות... (זה חמשיה כולל הבחינה עצמה שזה הם נותנים שבוע חופש לפני הבחינה..) ואתן מוזמנות לקומונה שאני ואילנית פתחנו בשם "הקומונה הרשמית של שלומי בראל" וכמובן להצביע עבורו... וגם לבלוג שלי ושל אילנית בשם "תאומות בנפש" שאני שמתי קישור לזה מליון פעם... טוב זהו פחות או יותר..
 

veybybv

New member
היי

טוב, קוראים לי קים, אני חולה על בון ג'ובי כבר הרבה זמן, והגיע הזמן שאני אמצא את הפורום הזה, נכון? אני לא ממש נכנסת הרבה לפורומים, זה התחיל רק בתקופה האחרונה לפורום אחד (אלביס פרסלי) ומעכשיו גם בון ג'ובי, אה, ושיטוטים מדי פעם בפורומים של ספורט (אופנועים, ואומנויות לחימה), אבל שם אני סמויה וזה פעם בכמה חודשים.. -אני תלמידת תיכון, זהו, אין הרבה מה להגיד עליי.. אם יש שאלות תשאלו..
 

LIRONSH100

New member
ברוכה הבאה והוא באמת כוסית בתמונה הזו...

רק שיש משהו שבולט שמבהיר שהוא רק כוסון... וקים בת כמה את וברוכה הבבאה את כמובן מוזמנת להשאר (אני לירון סיימתי י"ב, כרגע אני באיזה תוכנית מיוחדת של הסוכנות היהודית שמשלים לי יחידה אחת...ומחכה לגיוס...) וזהו בערך...
 

veybybv

New member
היי

בת 16 ולומדת ביולוגיה וקולנוע, קולנוע מאמצע שנה הייתי לפני כן בניהול עסקי וזה כמעט שיעמם אותי למוות. וכרגע מסתבכת עם הבגרויות (צריכה להשלים היסטוריה ולראות מה הציון הגרוע בקולנוע), ועצבנית כי לא קיבלו את הציון שלי בביולוגיה ואני אצתרך לעשות עוד מבחן בתחילת שנה הבאה! (לא הייתי כמעט בשיעורים בסמסטר ב' כי הייתי באיזה פרוייקט שעושים את הביוטופ שנה מוקדם יותר) אה כן אני לא סובלת מבחנים!!! תמיד הולך לי גרוע בהם! אה, יש לי כלבה עיוורת וצולעת (סיפור ארוך) ושתי אוגרות סיביריות מתוסבכות (כן זה אמיתי). ושני הורים, בלי אחים, ונראה לי שזהו..
 
למעלה