הפיכת פאוור פוינט למסמך וורד

אטל81

New member
הפיכת פאוור פוינט למסמך וורד

איך עושים את זה? אם בכלל זה אפשרי???
 

אטל81

New member
../images/Emo4.gif לא הבנתי

איך בדיוק פורמט RTF יכול להפוך את מצגת הפאוור פוינט לוורד?1?!?!!? ניסיתי לשמור, ולא נראה כל שינוי, רק הפורמט השתנה. מה עשיתי בעצם?..
 

אטל81

New member
אמממ...

ברשימה של "שלח אל.." - לא מופיע לי MIROSOFT WORD אלא מחיצות אחרות, כגון לפקס, ל"מסמכים שלי"..... יש אפשרות לצרף את הוורד ל"שלח אל.."? אם כן, כיצד?. תודה.
 

מיכאל אבידן

Active member
מנהל
על איזה שלח אל את מדברת../images/Emo35.gif...../images/Emo43.gif

ובאיזו גרסת "PP"
 

אטל81

New member
ובכן,

יש לי אופיס XP ... ה"שלח אל" היחידי שראיתי, זה כאשר אני עומדת על הקובץ ולוחצת עכבר ימני, מופיע לי עמוד נוסף עם כל מיני אפשרויות ואחד מהם הוא ה"שלח אל" ובו מצויין את מה שרשמתי לך בהודעה הקודמת.. עניתי על התשובות?
 

MaleMan

New member
בעיקרון

כאשר יש לך מסמך RTF אז את יכולה לשמור אותו כ-DOC. אצלי זה עבד...
 

liltam

New member
אפשרי בדרך הבאה:

כשהמצגת פתוחה, לבחור בתפריט קובץ באפשרות של "שלח אל" ושם לבחור לשלוח לוורד.
 
למעלה