ברשימה של "שלח אל.." - לא מופיע לי MIROSOFT WORD אלא מחיצות אחרות, כגון לפקס, ל"מסמכים שלי"..... יש אפשרות לצרף את הוורד ל"שלח אל.."? אם כן, כיצד?. תודה.
יש לי אופיס XP ... ה"שלח אל" היחידי שראיתי, זה כאשר אני עומדת על הקובץ ולוחצת עכבר ימני, מופיע לי עמוד נוסף עם כל מיני אפשרויות ואחד מהם הוא ה"שלח אל" ובו מצויין את מה שרשמתי לך בהודעה הקודמת.. עניתי על התשובות?