הפיגוע בלונדון והשוקים מה קורה כאן?

הקבט

New member
הפיגוע בלונדון והשוקים מה קורה כאן?

פיגוע בלונדון ביום חמישי, עשרות הרוגים , תחבורה ציבורית משותקת, פחד באירופה מפיגועים נוספים,השווקים יורדים ב4% ופתאום הפלא ופלא, קונים אדירים מגיעים והמיסחר מסתיים ב-1.5% בלבד. באותו ערב ניפתח המיסחר בארהב בירידות של כ1% ו... הפלא ופלא המיסחר מסתיים בירוק. למחרת, יום שישי אירופה דוהרת קדימה ובערב המדדים בארהב מצתרפים בעליות חדות שהנסדק חוצה את ה2100. עד כאן העובדות. מה באמת קרה ביומיים הללו? מנהיגי אירופה היו מכונסים בסקוטלנד ולאחר הפיגוע מיד תיכסו עיצה כיצד להרגיע את המצב בשווקים. ההוראה היתה חד משמעית לתמוך בבורסות בכל מחיר, והתוצאה ניראתה בבירור על המסכים. מנהיגי העולם הוכיחו לבין-לדנים שהם לא ימוטטו את הכלכלות והשוקים עי זריעת פחד ואימה . הממשלות רבותי תמכו בשווקים וכשיש אבא לשוק מצטרפים השאר. עליות אלו לא טבעיות אלא התערבות של המימשלים להרגעת השווקים ותו לא. כאשר אנו מקבלים עליות מלכותיות בסופו של דבר אנו ניראה ירידות חזרה לרמות שלפני ההתערבות, מדוע? הסערה שכחה, הפיגוע נישכח, ואין צורך יותר באבא שקונה את המדדים. וכשאין קונה מלכותי מה קורה? חוזרים לערכי הכלכלה האמיתיים. פרמית הפחד והטרור שריכה להיות גבוה בתמחור המניות והיא תהיה!! חברות הביטוח יפגעו ומחיר מניותהם יתאים עצמו מידית לפגיעה!! תירות הפנים באירופה תפגע וכך גם מניות התעופה, המלונות,המסעדות וכל החברות הקשורות לתיירות יפגעו מידית! האזרחים יוצאים פחות מחוץ לביתם , שיורגש מידית בקניונים, רישתות השיווק, אולמות הקולנוע, הצגות הבידור, תחבורה ציבורית וכו. רבותי , אין מה לעשות אירופה בעידן אחר ולא יעזור לממשלות התמיכה בת היומיים בשוק.חוקי הכלכלה עובדים ואחרי פיגוע כזה השווקים חיבים לרדת והם ירדו!! מהר ממה שאתם חושבים. ואצלנו מה? אני לא חושש ממה שיהיה ליפני ההתנתקות אלא דווקה לאחריה. תיזכרו שאם הבני דודים אוגרים נשק כפי שאומרים כל זרועות המודיעין . הנשק יופעל לבסוף באינתפדה שלישית עד שיחרור כל הגדה וירושלים המיזרחית כי יהודים מבינים רק כוח כפי שהוכיח ברק שברח מלבנון והביא את האינתפדה השניה ,וכפי שמוכיח שרון שבורח מעזה ומביא בודאות את האינתפדה השלישית. שתימחק עם פריצתה את כל העליות בבורסה כי כידוע הזרים לא אוהבים להשאיר את כספם במקום שיש פיצוצים. ולכן רבותי הירידות האמיתיות יחלו כאשר המעוף יהיה ב760 עם סיום ההתנתקות וערב פריצתה של האנתפדה השלישית. בשורות טובות.
 

BB 2

New member
תגובת השווקים תמוהה וצפויה וזאת

לאור הלקח מפיגוע התאומים. הרי היה ברור לכל שבלונדון הפיגוע היה הרבה פחות קשה. לכן, לאור תקדים התאומים שבו לאחר הירידות החדות באו עליות חדות לא פחות, כולם ידעו שאם על התאומים חזרו גם כאן יחזרו למעלה ולכן כשהחל המהלך העולה היתה על כך הסכמה רחבה ולכן השוק זינק...
 

GeorgeSoros

New member
אוי וויז מיר ../images/Emo10.gif

שוב קונספירציות? אל תתפלא אם הראלי של השוק יחל בעצומן של המראות הקשים בטלויזיה, ככה זה בשווקים יש תמיד את החכמים האלה שקונים בזמן שכולם בפאניקה או בזמנים של חוסר ודאות, ככה זה היה כשהחלה מלחמת המפרץ 2 ככה זה היה גם כשהראיס הלך לעולמו. יש כסף חכם ויש טיפש הטיפשים תמיד מפחדים מהסיכון הכסף החכם רואה את הסיכוי. לא נכתב בנימה אישית חלילה אבל זה הסצנריו שאני רואה.
 

הקבט

New member
איזה סיכוי אתה רואה לאחר הפיגוע?

מודה שהיו סיכויים עם מות הכלב, ועם פתיחת מלחמת המיפרץ. סיכויים לשלום ולמיזרח תיכון חדש. אך לאחר הפיגוע בלונדון איזה סיכוי אתה רואה באופק?
 

GeorgeSoros

New member
לא הפיגוע בלונדון

אני מדבר על הסיכונים שאחרי ההתנתקות, אבל מי שקונה סחורה ברמת 630 וגם 620 שכניראה גם נראה באיזשהו שלב רואה לטווח רחוק, יתכן והוא טועה והתסריט הפסימי יתגשם אבל אני הולך אחרי הכסף במיוחד כשהוא קונה כשהעדר מוכר.
 
למעלה