הפיגוע בדולפינריום ---ימח שמם !!!!!

הפיגוע בדולפינריום ---ימח שמם !!!!!

אל תביט אל השמיים- אין שם אלהים, אל תבכה אל הרצפה- גם משם אין מצילים. אל תסתכל על זה שינגן(בעצרת) הוא רק קורא את התווים, אל תסתכל בזה שיספיד- הוא לא כתב את המילים. הבט רק בפני האנשים- האם אתה חושב שהם מסוגלים?? אסור לשתוק יותר !!!! מי זה מיטצ`ל,לעזאזל?
 
למעלה