הפורומים החדשים

הפורומים החדשים

אל תורידו בבקשה את האופציה לגלוש בעיצוב הקודם... בעיצוב החדש עם האקספלורר אני לא רואה את ההודעות בכלל (לא רואה את כל הדף)... אני מצליחה לראות רק עם פיירפוקס ואז יש מלא בעיות בלהשאיר הודעות ומעיק על הגלישה.
 

עמיאור

New member
מסקנות לגבי הפורומים החדשים

קראתי פעם סיפור על מישהו שהיה לו סוס שעבד איתו מספיק טוב והיה מרוצה ממנו. בא מישהו והציע לו למכור את סוסו ולקנות במקומו סוס אחר מסוג טוב יותר. ענה לו שהוא למד שלא מחליפים סוס טוב בסוס אחר למרות שיבטיחו לו שהסוס השני הוא הר4בה יותר טוב מהראשון. וכאן רואים שהסוס החדש הוא יותר גרוע מהישן, אז למה סתם להחליף???
 
לא ברור...

אני לא אומרת שאסור לשדרג את האתר אבל במקרה פה מה שנעשה זה דאונגרייד החל מחשיפת כל הפעולות של הגולש באתר (העתקה זולה ולא מוצלחת ממערכת ההתראות של הפייסבוק) ללא ידיעתו עד שיבחר אחרת ובכך פגיעה בפרטיותו, הרצת פורומים בעיצוב לא שונה כמעט מהעיצוב הקודם, חוצמזה שהפורומים החדשים לא עובדים אצל כולם ואתר בסדר גודל כמו תפוז צריך לעבוד אצל כולם בצורה פשוטה ללא צורך בדפדפן או פעולות מיוחדות. זה יכול לגרום לאובדן של הרבה גולשים שפשוט ימאסו בכמות האנרגיה שצריך להשקיע בשביל סך הכל לגלוש בפורום (וזה יורגש יותר כשתורידו את המערכת הישנה סופית בלי לטפל בתקלות הקיימות). כשכותבים הודעות כאן אין התייחסות של הנהלת הפורומים - אפילו בתקופת ההרצה הקריטית, כשכותבים בפורום משוב לרוב הם עונים בציניות.
 
למעלה