הפורום נהיה יבש מאוד..

הפורום נהיה יבש מאוד..

ממש דיכאון להיכנס.. יום טוב לכולם מקווה שהיבש הזה נובע מכך שלכולם "יש" יום טוב ומוצלח! חופש מהנה אוהבת איב
 

סיון b

New member
איב

מסכימה איתך כל כך..... אין כאן אף אחד כבר מאתמול.... וכ"כ עצוב. מקווה שלכולם טוב, באמת, וזו הסיבה... יאללללה, יום נפלא! סיון
 

גיל.

New member
כבר יש!!!

למה גישה שלילית? אם אני לא כאן, עדיין אפשר להכנס... נכון? אתם עושים את הפורום! לא אני! מה היה עוזר פורום שיש בו רק מנהל בלי המשתתפים הנפלאים? אתם! אז חזרתי! מתנצל על ההיעדרות! מה נשמע?
 
למעלה