הפורום הכי אנטליגנטי ומקורי!!!

adihdi

New member
הפורום הכי אנטליגנטי ומקורי!!!

אמנם אני לא איזה שועלת אינטרנט ותיקה ואני לא מסתובבת בהרבה אתרים ובכלל. אבל אני כבר לא ילדה וראיתי אתר או שניים בחיי וראיתי איזה אנשים מסתובבים בפורומים -פחות או יותר כמו האנשים ברחוב. וכאני קוראת את ההודעות כאן, אני פשוט משתוממת, אשכרה משתוממת!!! כמה כולם פה סופר אינטליגנטים. ומעניינים ויצירתיים. אין הודעה אחת משעממת. (חוץ מ -בלי להעלב, היה איזה שאלון אחד קצת ארוך). וזה כייף, זה נותן לי להרגיש שייכות לקבוצה איכותית וזה גורם לי להרגיש מעט יותר טוב. נ.ב. אני לא מתחנפת - חנפנות זו תכונה מנוגדת לאופי שלי.
 

05 מיכל

New member
המקוריות היצירתיות הן הפן החיובי

של מי שהמוח שלו מאוד משוחרר ממסגרות. הצד האחר הוא הקושי לתפקד בצורה ממוסגרת - אבל על זה אנחנו מודעים היטב. ליתרונות - קצת פחות...
 

gallop28

New member
סחטיין על הפירגון בובה! ../images/Emo24.gif

באמת נחמד לשמוע גם דברים חיוביים לפעמים זה נעים ונחמד ויש לי להוסיף שיש כאן אנשים ממש טובים ואכפתיים ושה עושה כזה fuzzy נעים וחם בלב
אז באמת זה זמן טוב להתיחס לחיובי רעיון מצויין
תודה
 

orly buba

New member
איזה בובה את!

שרק נזכור שיש גם רגעים טובים ואנשים טובים שעושים קצת חמים בלב כשכל כך קר תרתי משמע... אוהבת בובה
 

moozar

New member
אנחנו בחיים נזקקים לכ"כ הרבה תרוצים

דבר שעושה אבולוציה נהדרת ליכולת ההתבטאות שלנו בכלל ולהומור העצמי שלנו בפרט. אלמלא וודי אלן היה מספיק להפיק כמות כזו של סרטים הייתי חותם על כך שהוא ADD.
 
למעלה