הפורום הכי אנטליגנטי ומקורי!!!
אמנם אני לא איזה שועלת אינטרנט ותיקה ואני לא מסתובבת בהרבה אתרים ובכלל. אבל אני כבר לא ילדה וראיתי אתר או שניים בחיי וראיתי איזה אנשים מסתובבים בפורומים -פחות או יותר כמו האנשים ברחוב. וכאני קוראת את ההודעות כאן, אני פשוט משתוממת, אשכרה משתוממת!!! כמה כולם פה סופר אינטליגנטים. ומעניינים ויצירתיים. אין הודעה אחת משעממת. (חוץ מ -בלי להעלב, היה איזה שאלון אחד קצת ארוך). וזה כייף, זה נותן לי להרגיש שייכות לקבוצה איכותית וזה גורם לי להרגיש מעט יותר טוב. נ.ב. אני לא מתחנפת - חנפנות זו תכונה מנוגדת לאופי שלי.
אמנם אני לא איזה שועלת אינטרנט ותיקה ואני לא מסתובבת בהרבה אתרים ובכלל. אבל אני כבר לא ילדה וראיתי אתר או שניים בחיי וראיתי איזה אנשים מסתובבים בפורומים -פחות או יותר כמו האנשים ברחוב. וכאני קוראת את ההודעות כאן, אני פשוט משתוממת, אשכרה משתוממת!!! כמה כולם פה סופר אינטליגנטים. ומעניינים ויצירתיים. אין הודעה אחת משעממת. (חוץ מ -בלי להעלב, היה איזה שאלון אחד קצת ארוך). וזה כייף, זה נותן לי להרגיש שייכות לקבוצה איכותית וזה גורם לי להרגיש מעט יותר טוב. נ.ב. אני לא מתחנפת - חנפנות זו תכונה מנוגדת לאופי שלי.