הפורום הזה דפוק

Lord Vishnu

New member
הפורום הזה דפוק

ואני לא מתכוון לאנשים שבו, אדרבא, האנשים נפלאים. אבל אני מדבר על הפורום מהבחינה של איך הוא בנוי. הדבר שהכי מפריע לי הוא שכאשר מגיבים להודעה כלשהי, היא ישר עולה לראש הרשימה, וזה דבילי. זה מבלבל מאוד ובגלל זה הודעות ישנות שעבר זמנן ונמאס מהן עדיין מסתובבות פה. אני לא מרמז חס וחלילה משהו על תוכן ההודעות, פשוט לראות במשך שבוע שלם את אותה הודעה קופצת בחזרה לראש הרשימה זה די מעצבן, צריך לשים סוף לדברים. וגם העניין שמגבילים את גודל הקובץ ל-250KB, זה דבילי, אני זוכר שב-IOL הייתה הגבלה כזאת, אבל אחרי זמן מה היא ירדה. אני לא רואה שום סיבה להגביל את גודל הקובץ. אולי בפורום שלנו זה יכול להיות משמעותי במידה מסוימת, מכיוון שזה מעצבן לחכות לתמונה בנפח של 300KB שתעלה, אבל בעיקרון, זה באמת לא נחוץ. אני מקווה שהחברה שמנהלים טכנית את הפורומים מאחורי הקלעים יתייחסו לזה.
 

המרחפת

New member
מה שאתה מתכוון אליו זה

הבניה ובעיקר העיצוב הטכני. אותי דווקא מטריד שהודעה שקראתי בפעם הקודמת שהייתי בפורום, לא מסומנת שקראתי אותה, ויש הודעות שאני קוראת שוב ושוב....
 

winny

New member
דווקא אלו בדיוק הדברים

שאני אוהבת בפורום הזה! ראיתי כבר הרבה פורומים, אסל הפשטות שבה ניתן לקרוא כאן את ההודעות, האפשרות לפתוח תמונה בלי להכנס ולטעון עמוד נפרד, והאפשרות לעקוב ביתר קלילות אחרי האיזורים בהם הדיון פעיל הם אחת הסיבות שאני פעילה כאן. אם הגבתי היום להודעה ישנה לפני שלושה דפים אף אחד לא ישים לב לזה בפורום אחר! כאן היא קופצת לראת הפורום, כך שיש סיכוי שמשהו ישים לב אליה ויראה שמשהו יתחדש, ואולי גם יגיב! לדעתי זה אחד הצ´ופרים הכי טובים פה! לגבי גודל הקובץ, רוב האנשים מחוברים בקו רגיל, דרך בזק, והגבלה של משקל היא רלוונטית. עם מעט מאמץ ניתן להפוך את התמונות למשהו שיעמוד בהגדרת המשקל הזאת, וזה יקל על כולם, אז למה לא בעצם???
 

SkyEye

New member
לדעתי אתה טועה בגדול ../images/Emo26.gif

מערכת הפורומים של
היא הידידותית ביותר שנתקלתי בה עד כה. התכונות שאתה מתאר כחסרונות הופכים אותה לנוחה מאד לשימוש, אינטואיטיבית ומהירה
. דיון שלא מעניין ולא רלוונטי יותר נקבר בתחתית, בעוד הנושאים החמים צפים ועולים וזוכים לעיון מחודש. בנוגע לגודל הקובץ, על פי מה שקראתי בפורום משוב (אם אני לא טועה) ההגבלה שונתה וכעת ניתן להעלות קבצים גדולים יותר, למרות שבמלל מופיע עדיין המספר 250. וגם 250 אמור להספיק, בכל מקרה. הכוונה של מערכת הפורומים היא לא להיהפך לשרת קבצים, אם אתה מבין למה אני מתכוון. סך הכל, אין היום שום מערכת פורומים נוחה ומתקדמת יותר, ולכן אנחנו כאן.
 

SkyEye

New member
יפה שאת מסכימה, אבל מה את עושה פה ../images/Emo35.gif ../images/Emo35.gif ../images/Emo8.gif

לא חג האהבה היום? מילא אני, אבל את?
 

winny

New member
חג האהבה ../images/Emo35.gif

אפילו כשהייתי בגיל המתאים אף פעם לא חגגתי את זה? אם אחת הבנות בעבודה לא הייתה מזכירה את זה, סביר להניח שבכלל לא הייתי יודעת שזה היה אתמול.
 

EyalBM

New member
הגיל המתאים?

מתי בדיוק הגיל מפסיק להיות מתאים???
 
למעלה