הפורום הוא שלכם

הפורום הוא שלכם

הפורום הוא במה בשבילכם לשאול שאלות ולהעלות נושאים חדשים. אתם מוזמנים להציע רעיונות שיכולים לקדם את הפורום על מנת שיוכל לשרת אתכם בצורה הכי טובה.
 
הפורום הוא במה

שלום, אני קלאודיה, מאמנת אישית ומכירה כבר כמה שנים טובות את 4 ההסכמות, במקרה (או לא) דפדפתי בספר הקטן הזה בחנות לספרים משומשים בארגנטינה. בעיני הוא ספר מקסים ואפשר להגיד שתרם לי רבות, מצאתי את עצמי ממליצה עליו ומדברת עליו עם כל חברי וגיליתי שלא כל אחד מצליח להתחבר אליו כי קראו אותו ברצף ולא מצאו בו "פואנטה". זהו ספר שקוראים אותו לאט- לאט והוא משמעותי יותר אם קוראים אותו ביחד ודנים עליו ושואלים על עצמנו שאלות תוך כדי (לפחות זה הניסיון שלי). אולי אפשר לעשות את זה כאן, לעבור פרק -פרק ולדון על זה, כל אחד יוכל לתרום מניסיונו, לשאול, להתלבט ולהיחשף ליצירה נפלאה.
 
בוקר טוב וחג שמח

שלום לך מיכל ושלום לכל החברים: לפני שאתייחס לנושא, אני חייבת לספר לכם שהיום קמתי מוקדם (לא יאומן אחרי כל מה שאכלתי אתמול, ישבתי במפרפסת וראיתי את הכינרת יפה כל כך, כל הכנרת בשבילי והבנתי שהגיעה הזמן להשתחרר מכמה כבלים ולהיכנס למהלך של התחדשות ועשייה. כשאני אומרת "הבנתי" לא מתכוונת למשהו שחשבתי, אלא על תחושת גופנית שמביאה וודאות. לגבי ההצעה לקרוא את הספר ביחד, כמה פנו אלי שאוביל את התהליך. אני לא יכולה כי כרגע יש לי את הקורס הוירטואלי חינם באתר שלי ואני משקיעה בו הרבה שעות, אבל בשמחה אצטרף לקריאה משותפת ולדיונים שיבואו בעקבות. מה דעתכם? ואם לא נחכה שמישהו יוביל ופשוט נקרא וזהו? אם נחכה, אולי שום דבר לא יקרה. אני מציעה: בוא נקרא את הפרק הראשון (או כל חלוקה אחרת קטנה, אני לא ממש זוכרת את מבנה הפרקים) וניפגש כאן בעוד שבוע ונתחיל לדון. מה אתם אומרים? או שנעשה או שלא? יום נפלא ומשחרר לכולנו!!!
 
אהבתי ושמחתי שאת כאן קלאודיה

ראיתי קצת את שאר הדברים שאת עושה במרחבי הרשת, והתרשמתי. תודה שאת כותבת כאן בפורום. אני מברך את קריאתך לבאי הפורום. אני מציע שכל אחד יקרא בקצב שלו ונדבר באופן ספונטני... כי כבר קראנו אותו לפחות פעם אחת. יפה מאוד. שוב תודה.
 
עשה לי טוב לקרוא את החוויה עם הכנרת ../images/Emo13.gif

שמתי לב שיש הרבה התנקות פנימית בזמן של פסח. זה נשמע קלישאה כזאת, אבל ראיתי שזה קורה סביב. שאנשים מתנקים מדברים, גם פנימית וגם חיצונית. מארגנים את חייהם מחדש
לגבי קריאת פרק מדי שבוע ותקשורת לגביו, נראה לי שזה אפשרי ואפילו יהיה מלהיב לעשות כך, אך צריך מישהו שיארגן זאת. שיפתח מדי שבוע הודעה מסודרת על כך, וזה יגרום לאנשים להשתתף. אפשר לנסות לשובע אחד ואם זה ילך טוב, אז להמשיך. בא לך לנסות כזה דבר? נ.ב. אוהבת את מה שאת כותבת.
 
הפורום "שלנו"... הידד!!!

"הפורום בידיינו"... מזכיר לי את מלחמת ששת הימים... "הכותל בידינו". אם ההיסטוריה חוזרת על עצמה אז נעשה עם הפורום את מה שעשינו עם הכותל.
 

סבגבגית

New member
מה עשינו עם הכותל???

עברתי על כל אות בהודעה, על כל מילה, חיפשתי בין השורות ולא מצאתי את המילה "שלנו"..... מוזר. לי זה מזכיר את מלחמת ההתשה.
 
חפשי את המילה "שלכם"

אם מישהו אומר "שלכם" מנקודת מבט שלי זה "שלנו". מה עשינו עם הכותל? נראה לי שהתשובה חורגת מהגבולות של הפורום הזה.
 

סבגבגית

New member
נקודת מבט שלך על מה שמישהו אחר אמר ../images/Emo35.gif

אם מישהו אומר שלכם, הוא מתכוון לשלכם. כל נסיון להכניס נקודת מבט אישית למה שמישהו אחר אמר, זה בדיוק להניח הנחות.
 
אני לומד....

אבל זה לא כל כך ברור לי, אולי את יכולה לעזור: כשאני כותב "את" אני מתכוון "את" ולא אנג'לינה ג'ולי... כשאת כותבת לי "אתה" את מתכוונת אלי... לא?
 

סבגבגית

New member
ואולי מנסה ללמד????

כשאתה כותב "את", הכוונה היא כנראה אלי, אבל אין לך מושג מי אני. מה מסתתר מאחורי הניק. אולי אני אנג'לינה??
האמת היא שאני כנראה לא אוכל לעזור לך. התחלנו להיכנס לניסוחים משפטיים, ואותי זה מתיש.
 

Arthur Dent

New member
אני לא מרגיש ככה

הנושאים שאני לפעמים מעלה לפה, פשוט לא מקובלים על מנהל הפורום, והם נמחקו.
 
למעלה