הפועל ת"א-הפועל ב"ש,במה קוללנו?

Puskas

New member
הפועל ת"א-הפועל ב"ש,במה קוללנו?

איזה משחק..אלוהים ישמור..הפועל היא הקבוצה הכי משעממת בליגת העל וב"ש הכי משעממת בלאומית.. במה קוללנו שנפלנו על הגרלה כזאת?? אוף! עדיף לשדר אליפות הסנוקר לחסרי ידיים...
 

Puskas

New member
תכיר את המושג "הקצנה"

זה כדי לבטא כמה שיותר טוב עד כמה המשחק חרא!
 
ואתה עוד משלם על זה...

הכדורגל הישראלי משעמם בכל הרמות,לא יודע למה ציפית.היה כיף לראות את וסרמיל היום כמו בימיו הטובים,והקלישאה הידועה-הליגה יותר חשובה,לא נורא שהודחנו.
 

ronko

New member
מיותרת האמירה של גילי לנדאו ../images/Emo31.gif

"את מורידה אותי לרמת האגזוז... ונמוך יותר מים המלח" רונקו
 

ענתי44

New member
לא הייתי בירח אבל...

החמצתי את מה שהוא אמר על אבוקסיס. רק את הסערה שהדברים עוררו. מה הוא כבר אמר?
 
למה מיותרת? הוא אמר את מה שכולנו יודעים

אבוקסיס הוא נחש לא קטן שהורס לכולם כולל להפועל והעיקר שהוא יהיה מרוצה. במדינות אחרות זבלים כמו אבוקסיס היו נעלמים ממפת הכדורגל ביום שהם היו פורשים פה כנראה בגלל שהוא נחשב לכוכב אז התקשורת מלקקת לו.
 

RED OR DEAD BS

New member
אחחח

כמה שאת לוזרית, חסרת אופי, פראיירית, אוהבת לחלק מתנות ואף פעם לא לקחת, מחמיצה על ימין ועל שמאל, תמיד נדפקת ע"י איזה קוון שיפסול לך גול או פנדל (או שניהם) ככה אני אוהב אותך ! הפועל באר שבע
 
חיים יעקב צריך לשבת בבית לתקופה ארוכה

ומי ששלח אותו למשחק צריך ללכת הביתה ביחד איתו. לא יכול להיות שבגלל שזאת הפועל שופטים פשוט פוחדים לשרוק נגדה. אולי זה בגלל מוני הראל שיושב ב700 ועדות וכל טעות שיפוט נגד הפועל מרחיקה שופטים לתקופות ארוכות, אולי זה בגלל פחד של ההתאחדות לגמר של נתניה וביתר ושוב ר"ג לא מלא (כי מה לעשות שנתניה לא יכול להביא 10 אלף אוהדים). או אולי בגלל שסתם חיים יעקב פשוט גמר תסוס בתור שופט. בכל מקרה אסור צריך לתת לחיים יעקב חופשה בתשלום עד סוף העונה, לתת לו לשפוט משחק סוף עונה בין ביתר לסכנין בטדי בתור הוקרה לתקופה הארוכה מאד שהוא שפט ולשלוח אותו הביתה. כי מה שהוא עושה השנה יסלחו לי אבל גם שופט ליגה ארצית מסוגל.
 

ReDEAD

New member
אי]ה בדיוק הוא טעה במשחק???

חוץ מהשער שנפסל בנבדל ולא יעזרו מה תגידו מזוית הצילום הנוראית באיצטדיון המסריח הזה אי אפשר לראות את כל השחקנים ומה עוד שזאת ההחלטה של הקוון ולא של השופט. ככה שאני לא מבין מה הטענות כלפי חיים יעקב ששפט טוב משחק שהיה קל מאוד לשיפוט כאשר שתי הקבוצות לא בדיוק שיחקו כדורגל
 
פנדל שלפי מה שידוע לי הגיע לב"ש

וזה שהוא פשוט עוצר משחק כל שניה על כל נגיעה דבר שקיים רק אצלנו בערך ושאר השופטים כבר מזמן נגמלו מהמחלה הזאת.
 

ReDEAD

New member
פנדל לא הגיע בשום פנים ואופן..

ובקשר לעצירות המשחק לא נראה לי שזה נותן יתרון להפועל ת"א.. אבל כנראה שתלוי מאיזה צד מסתכלים על המשחק.... לסיכום ב"ש הפסידו כי היה חסר להם טיפה מזל המון יכולת ועוד איזה טעות או שתיים של אנימה השיכור..
 
לא אמרתי שזה עוזר להפועל או למכבי או לאף אחד

זה פשוט עוצר את השאף של המשחק ויש הוראה היום לשופטים לתת למשחק לזרום כמה שיותר, הבעיה היא שיש שופטים שלא מבינים את החוק הזה ועוצרים כל שניה את המשחק וזה משפיע גם בעקיפין על רמת המשחק.
 

ReDEAD

New member
יש בדיוק זוית צילום אחת

ורואים בזוית הזאת בדיוק שחקן וחצי.. אמן ויכלתי לסובב את המצלמה או יותר נכון לפתוח את התמונה אבל אני לא יכול אז אני בכל זאת יגיד תודה לשופט שעשה עבודה טובה ושרק לנבדל ויאללה נחכה לבית"ר ברבע..
 
למעלה