הפועל מעוניינת בקשטן לעוד 3 שנים..

על ה@ש

New member
הפועל מעוניינת בקשטן לעוד 3 שנים..

ראשי הפועל ת"א מאשרים הבוקר לראשונה כי הציעו למאמן הקבוצה דרור קשטן חוזה לשלוש שנים נוספות. בכיר בהנהלת הקבוצה אמר היום "זה נכון. אנחנו מאוד מרוצים מקשטן כמאמן וכמחנך ולכן הצענו לו חוזה ארוך טווח. כרגע העניין נמצא במו"מ בין הצדדים. לדעתי מה שימנע ממנו לחתום זו רק הצעה מפתה מנבחרת ישראל". משה תאומים מבעלי הקבוצה אמר היום: "אנחנו לא מדברים על מו"מ עד שהוא לא נגמר. זה לא סוד שאנחנו מאוד מרוצים מקשטן ומקווים שהוא יישאר עוד זמן רב בקבוצה. כבר אמרתי שאני רואה בו את אלכס פרגוסון של הפועל תל אביב". בתום העונה, יסתיים חוזהו בן השלוש שנים של קשטן, ולכן מדברים בקבוצה על הארכת החוזה.
 
פשוט צעד ענק !!!

להחתים את קשטן לעוד שלוש עונות יהיה צעד משמעותי , ודבר שישאיר את הפועל תל אביב לדעתי בצמרת הכדורגל הישראלי גם בעונות הקרובות. ללא ספק , המאמן מספר אחד בכדורגל הישראלי. שייק´ה
 
למעלה