הפועל ירושלים - אורל גרייט

הפועל ירושלים - אורל גרייט

הפועל ירושלם 84 - אורל גרייט 67 . הרבו לקלוע לירושלים: טוני דורסי 17 , קיבו סטיוארט (שותף רק 25 דקות) 15 נקודות ו-14 כדורים חוזרים, גי`מס בלקוול 12 , רנקין 10, תמיר 10 , טפירו 8
 

הילה*

New member
תשמע משהו.

חמוד, כדאי שתתרגל לקבוצות מליגה ז` בדיוק כמו זו, כי אתה הולך לפגוש אותן בכל יום חמישי ביד-אליהו. בעצם,אתה רואה את הרמה של הרוסים? תרד עוד שתי ליגות בערך מהרמה הזאת ותגיע לרמה של הקבוצות אשר הולכות להוביל את טבלת הסופרו-ליג! היידה פיב``א!!!
 

gil_e

New member
חברה

בואו נרגיע. מדובר במשחקי אימון. כולנו זוכרים את העונה שמכבי ניצחה את כל משחקי האימון ואז קרטעה בזמן אמת. הפועל הראו יפה שהם יכולים להתמודד עם קבוצה כמו אולקר. זו לא אינדיקציה עדיין אבל בהחלט מעודד. ומכבי לא תפגוש קבוצות דרג ז אלא דרג ב.. אז בואו לא נגזים:)
 

roy_ma

New member
שום דבר אישי נגדך, הילה.

הכל ברוח טובה, נגד י-ם. למה לא? לא רק שדבר לא נגדך אישית- אני מתחייב, שאם, במקרה, איזה מכביסט יציק לך במשחק, אתערב לטובתך.
 

roy_ma

New member
מתוקונת: אני מקווה שתהני בצבא,

בחייך הפרטיים. שהבגרות, שלא מכבר סיימת, תהיה בממוצע 123. כיון שבכדורסל, הרבה חצץ תאכלי השנה.
 

משה_עדש

New member
ליצן קטן שלי, אולי תרקוד איתי...

גם אם אנחנו נאכל חצץ בזמן שאתם תביסו את אלופת שבדיה, אותכם יאכילו חצץ גדול מאוד, על גבול הסלעים, פנתינייקוס ``קטש את רברצ`ה את בודירוגה וכו` וכו``` פיראוס. מסתבר ששוב מכבי יאכלו חצץ באירופה ועד שהגביע יד ליד אליהו הוא יגיע לידיים ירוקות... תתעודד, אולי הנאמנות של שמעון תשתלם ואחרי שגם פנתינייקוס ופילזן יעברו ליגה תוכלו אולי לנצח את לונדון אוסטנד בפיינל פור!
 

הילה*

New member
מצחיק שאתה אומר את זה...

אנחנו נשרוד את השנה. אנחנו חזקים ומוכנים מאי-פעם. אף אחד לא ינצח אותנו בקלות. לגביכם- זה כבר משהו אחר. אני מתפלאת שאתה עדיין כאן, כי אתם נמחקתם כבר ברגע שחתמתם על החוזה עם פיב``א ז``ל.
 

roi cohen

New member
ושוב רועי מרום גולש לפסים אישיים

הוא נוכח שהוא נקלע לויכוח שהוא לא יכול לנצח בו אז הוא שולף את הנשק הטוב ביותר שלו- התגרויות.
 

roy_ma

New member
``לא יכול לנצח``... בדיחת השבוע.

היכן, בדיוק, תקפתי את הילה? מה אתה קופץ?
 

הילה*

New member
מה אתה אומר?

אני דווקא מתכוונת ממש להינות השנה! הפועל הוכיחה השבוע שאכן יש לה את הקבוצה הטובה בתולדותיה. על-סמך מה אתה אומר את כל השטויות האלה?? אל תדאג לי, תתרכז במכבי.
 

roi cohen

New member
איך אתה בכלל מעז לצייץ על דבר כזה?

תראה נגד מי אתם תשחקו השנה, ואז נראה מי מדרג ז` ומי נלחם עם אריות אירופה.
 

הילה*

New member
שאף מכביסט לא יעיז להגיד מעכשיו

שהוא תומך בהפועל באירופה כי זה יהיה שקר מוחלט. אורן כל הזמן משתומם על זה שאנחנו נגד מכבי באירופה. כל המכביסטים כאן מתים שנפסיד באירופה. אבל לא יעזור להם. אם הם ימשיכו ככה עכברי אירופה עוד יאכלו אותם.
 
מאוד צר לי...

אך ההתנהגות של אוהדי ירושלים אינה משקפת את התנהגותם של אוהדי מכבי, אני אומר לך חד וחלק, שאם ירושלים תצליח באירופה אשמח מצד אחד ומהצד השני אכאב על כך שאם המצב היה הפוך צדכם היה מבכה. בנוסף, את לא יכולה לסתום פיות !
 
למעלה