תתפלא
אני בעד תחרותיות בליגה בכדורסל אבל אני יודע שגם השנה מכבי ייקחו אליפות בהילוך שנ י כמו כל שנה אז בסדר..ניצחתם אותנו, השפלתם אותנו וזיינתם אותנו בדרבי. אבל אנחנו ניצחנו אותכם לא פעם אחת, לא פעמיים אלא שלוש פעמים בדרבי בכדורגל שהוא הרבה יותר חשוב מהדרבי של הכדורסל. ואנחנו בפיינל פור של אירופה, שזה הדבר שאתם הכי לא סובלים אז תאכל תלב בשקט יא חתיכת בן בן זונה אפס