הפוסי של לוסי יופיעו ב30 לאוגוסט

RedSnake

New member
הפוסי של לוסי יופיעו ב30 לאוגוסט

מתוך הכתוב בynet:
"ב-2002 הוציאה להקת "הפוסי של לוסי" את אלבומה הראשון והאחרון, "צב 8". יומיים לאחר ההשקה, הסולן עמרי גולדין נהרג בפיגוע. ב-30 באוגוסט, לציון עשור למותו, חברי הלהקה יתאחדו על במת הבארבי בתל-אביב: "המסרים רלוונטיים מתמיד""

מצוין בשביל כל אלו שלא ידעו מה זה פאנק ב2002, כמוני.
נתראה שם!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4213654,00.html
 

blowpipe

New member
זה מוזר

האמת שהיה לי את האלבום הזה במחשב ומחקתי אותו כי זה היה די מפגר. בעיקר המילים לפי מה שאני זוכר.

אולי אם הם היו מוציאים חדש זה היה מעניין. לא בעצם גם לא. כן אני יודע שיש כאלו שאהבו אותם אבל לדעתי זה מסוג הלהקות שלא ממש חייבות להתאחד בלשון המעטה, לא באמת היה בהם שום דבר מיוחד, גם אם אני לא חושב על האלבום הזה. אם מישהו יודע משהו אז שיכתוב כי זה מוזר.

מה הבעיה סתם להקים איזה להקה אחרת... או להצטרף לאחת. לא יודע... סתם משונה שהם צצו פתאום עם הלהקה הזו אחרי עשור. אלה אם כן הם לא בדיוק צצו ואני,


סתם מזיין את המוח.
 

blowpipe

New member
עכשיו נזכרתי שדווקא אהבתי את poy

זה מהאלבום הזה בכלל? לא משנה... בקיצור אלבום לא משהו. וסיפור מוזר. ביי.
 
דווקא להקה לא רעה לדעתי

לפחות זה מה שחשבתי בזמנו. אני מודה שהרבה זמן (בסביבות 9 שנים) לא יצא לי לשמוע את האלבום, כי העטיפה קצת מוציאה את החשק. אבל אני עדיין זוכר את רוב השירים ובטח יהיה כיף בהופעה שלהם.

אגב "להקים איזה להקה אחרת" - שניים מהם (עכשיו נשאר אחד) הקימו את כוח המחץ שהפכו ל-Street Music ונראה לי שגם מיידן המתופף ניגן בכל מיני להקות מאז.
 

blowpipe

New member
תודה. המצחיק הוא שזה עוד להקה

שמחקתי את האלבום שלה... למרות שדווקא זכור לי שכן אהבתי אותו כמה זמן. כן בעצם היו להם כמה שירים טובים נראה לי אבל נדמה לי שרובם היו די מביכים.

זה פחות מוזר עכשיו שהם לא באמת נעלמו וצצו מחדש אחרי עשור. תודה.
 

blowpipe

New member
כפרעלייייך

באמת גם אז הורדתי אותו מהבלוג אבל גם הייתה סיבה שמחקתי אותו...
אה אז תגיד משהו אחר: אני זוכר אז שהורדתי את שני האלבומים של סמרטוט, אבל באלימות ספונטנית קיבלתי רק את האינטרו, את 1929 ואת הoutro. יעני רוב השירים לא היו שם כשפתחתי את הrar. זה מוזר כי ניסיתי כמה פעמים ובהפרשי זמן די גדולים. אתה בכלל יודע על הבעיה הזאת? אם תיקנת אני אנסה שוב. תודהה.
 
למעלה