הפגסוס!

Elfit

New member
הפגסוס!

פגסוס- סוס פלא פראי בעל כנפיים גדולות המסוגל לעוף מרחקים ארוכים. כל בני האדם העריצו את פגסוס אך נער אחד בשם בלרופון העריץ אותו יותר מכל , חלומו היה לתפוס את פגסוס ולאלף אותו. לילה אחד ראה בחלומו את האלה אתינה , היא אמרה לו"קום בלרופון. הנה הדבר שיכשף את פגסוס למענך". בלרופון קם משנתו וראה ליד מיטתו מתג זהב (מתג, למי שלא יודע, זה דבר ששמים בפה של הסוס ומחברים לראשיה שמחוברת למושכות, ובעזרתו אפשר לשלוט בסוס). נלהב ונרגש לקח בלרופון את המתג ויצא לחפש את פגסוס, משימה שלא הייתה קלה במיוחד... הוא חיפש בהרים, בעמקים, ביערות, בכל מקום, עד שיום אחד מצא אותו, עומד ושותה ממי מעיין. בלרופון התקרב אל הסוס, והסוס לא ברח, הוא הניח בפיו את המתג, ופגסוס לא התנגד, קסם האלה פעל- פגסוס היה שלו. נרגש ונסער חגר בלרופון את שריון הנחושת שלו , עלה על גבו של פגסוס, שהתחיל לדהור מעלה מעלה. לא היה מאושר מבלרופון, הוא היה אדון האויר, הרכיבה גרמה לו הנאה מרובה ופגסוס נהנה מהרכיבה גם הוא. כמובן שפגסוס לא גרם לאדונו הנאה בלבד אלא גם עזר לו במצבים קשים. לדוגמא,באחד הימים הוטלה על בלרופון משימה, להרוג את חימרה, (חימרה היא יצור משונה ומפחיד, בחלקה הקידמי אריה, בחלקה האמצעי תיש ובחלקה האחורי נחש, החימרה יכלה לנשוף אש ורבים נהרגו בניסיון להרגה) בלרופון יצא להילחם בחימרה על גבו של פגסוס. הוא ירה מלמעלה בה חץ אחר חץ והיא לא יכלה לפגוע בו. לבסוף , מתה. בלרופון יצא לשלחויות רבות ומכולם יצא בשלום. כיוון שניצח בקרבות כה רבים נעשה בלרופון רודף כבוד, הוא האמין שמגיע לו כבוד אלים וניסה לרכב על פגסוס עד לאולימפוס. פגסוס סירב, לראשונה מאז נפגשו השליך את בלרופון מעל גבו ומאותו יום לא הרשה לו ולאף אדם אחר לעלות עליו. על המאמר הזה עבדתי דיי הרבה זמן שכתבתי אותו מתוך ספר של המיתולוגיה היוונית. יש לי שאלה, זו פעם ראשונה שאני שומעת על החימרה , למישהו יש עוד חומר עליה? ובכלל אשמח מאוד לשמוע מה דעתכם
 

Elfit

New member
לקח לי הרבה זמן לכתוב את זה....

ואף אחד לא טורח להגיב???????
 

Pixy led

New member
אין לי ממש מה לומר.

זה יפה, ואני מעריכה את ההשקעה שלך... פשוט אין לי מה להוסיף. קבלי ח"ח על המאמר...
 

blue fairy

New member
כימרה!

כימרה היתה יצור עם שלשה ראשים נושפי אש - אחד של אריה, אחד של עז ולשלישי היה פרצוף של דרקון. אחיה של כימרה היה הספינקס... (אותה מפלצת מתולוגית שחדה חידות לעוברים ושבים) מקווה שעזרתי (והמאמר היה מאוד יפה....)
דניה
 
הכימרה

כתבתי את זה בשרשור על הספינקס וכל שאר המפלצות... הכימרה - אכידנה היא אמה. הידרה,קרברוס,הספינקס והאריה הנמאי היו אחיה. מידע עליהם יש בשרשור שציינתי אותו למעלה.. הכימרה היתה יצור נושף-אש דומה לאריה, בעלת ראש תיש כל גבה וזנב נחש.
 

FireDragon

New member
לא אמור להיות מפגש באוגוסט?

סליחה על האי עדכון אבל לא אמור להיות מפגש מתי שהוא באוגוסט?
 

SaberTooth

New member
אני קראתי אגדה אחרת....

בלרפון היה הלוחם שהרג את מדוזה, מצאורה הכרוט של מדוזה יצא פגסוס, בלרופון ביצע הרבה משימות בשביל האלים מכוון שעזרו לו להרוג את מדוזה, הוא נעשה רודף כבוד וניסה להגיע לראש אולימפוס בטיסה על גבו של פגסוס, ראש האולימפוס היה מיועד אך ורק לאלים, זאוס לא אהב את הרעיון שבן תמותה יעלה לראש אולימפוס, הוא שלח זבוב שעקץ את פגסוס, פגסוס נבהל והפיל את בלרפון מעל גבו, בלרופון נפל לאדמה ומת, גם פגסוס מת והפך למערכת כוכבים בשמים.
 

Elfit

New member
אמממ... לא שמעתי על זה....

וזה לא נראה לי הגיוני במיוחד...... אבל אולי... מאיפה האגדה הזאת?
 
אני קראתי על סיפור קצת שונה

מה ששונה זה שפגסוס פשוט לא רצה להטיס את בלפרון לאוליפוס ולכן, בפעם הראשונה, הוא הפיל את בלפון מגבו..
 
למעלה