הפגנת תמיכה בממשלה - חשוב מאוד!

yurigankin

New member
הפגנת תמיכה בממשלה - חשוב מאוד!

שלום לכל גולשי הפורום, שמי יורי גנקין ואני מנהל את פורום קדימה באתר המרכזי של קדימה אני פונה אליכם בבקשה לשיתוף פעולה מצדכם בנוגע ליוזמה שברצוני לקדם מפגן תמיכה בתושבי הצפון והדרום וחיזוק ידי הממשלה בצה"ל בשעה קשה זו. הייתי רוצה לקיים את המפגן במוצ"ש הקרוב או במוצ"ש הבא בכיכר רבין. כמובן שמפלגת קדימה תתמוך ביוזמה ואני מקווה שגם מפלגת הליכוד והעבודה שגם אליה אני מתכוון לפנות באותו הנוסח. חשוב לי מאוד להדגיש כי הסיבה שאני פונה אליכם היא שאני רואה חשיבות גדולה באיחוד כל פלגי העם לשם כך. כולנו מחזקים את צה"ל ורוצים בהצלחתו. כולנו רוצים להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו ולמגר את האיום. בואו נתאחד לשם כך. אם למישהו מכם יש קשר לאחד ממנהיגי הליכוד, הודיעו לו על יוזמה זו והעבירו לו את הטלפון שלי והמייל שלי בכדי שייצור עימי קשר. כמובן שכל אחד ואחד מכם מוזמן גם כן ליצור עימי קשר בנוגע לכל שאלה. הפרטים הם: מייל: [email protected] מספר פלאפון: 054-4-886-796. תגידו מה דעתכם בשרשור זה ולפי כמות התגובות אוכל לאמוד את מספר האנשים שצפויים להגיע. השאיפה היא לקיים את המפגן במוצ"ש הקרוב אך במידה ונצטרך לדחות את קיומו למוצ"ש הבא מטעמי ארגון, נעשה כן. אנא, בואו בהמוניכם ועדכנו אותי לאישור הגעה. חשוב לי לדעת על כל אדם ואדם שמגיע. הפיצו את הידיעה לכמה שיותר מחבריכם. בואו נריץ את זה ביחד בשיתוף פעולה יחד ננצח יורי גנקין - מנהל פורום יאללה קדימה
 

marsel16

New member
אני שם ..

סוף סוף מישהו הרים את הכפפה .. קדימה ליכוד נראה אתכם בשטח ..
 
הפגנות לתמיכה בממשלה ובמלחמה

בס"ד לא יודעת,איכשהוא זה מזכיר לי משטרים אחרים. רוב העם בעד הנסיון הזה לחסל את החיזבאללה-לא מכל דבר צריך להפיק רווח פוליטי.
 

נועה גל

New member
תמיכה בממשלה? בחלומות הלילה ../images/Emo6.gif

תמיכה בצה"ל- כן. תמיכה במתיישבי הצפון- בהחלט. תמיכה בעלובי קדימה שגרמו למצב הזה? תשכחו מזה. ואיזו חוצפה להכנס לתפוס טרמפ בפורום הליכוד על מנת להפיק רווח פוליטי הזוי. הרצחתם וגם ירשתם?
 

um21

New member
מצטערים- לא תקבל ג'וב על חשבוננו

כידוע מרבית הכותבים בפורום שלך הם בכייני צעירי קדימה (כמו ההוא מאילת) שסמכו על הח"כ המהולל יואל חסון שידאג להם לג'ובים. אם אתה רוצה להזדהות עם תושבי הצפון אל תעשה זאת מכיכר מלכי ישראל אלא תסע לחיפה,צפת,כרמיאל ונהריה ותתרום שם מזמנך. ברור מהודעתך שלא משנה לך איפה התפקיד יפול (ליכוד,עבודה,קדימה) העיקר שייפול.
 
למעלה