הפגנה מחר על הדקירות - בירושלים

הפגנה מחר על הדקירות - בירושלים

כנסו ל-gogay, יש שם בעמוד הראשי ידיעה, תסתכלו בתגובות, תקבלו הרבה מידע איך מי מה למה - עשו מאמץ, תראו קצת רוח לחימה, תבואו. אל תגידו מישהו אחר יעשה, כי אף אחד לא יעשה בסוף כלום, ונצא מושפלים, עלובים, חבורת רכרוכיים חסרי עמוד שדרה. אנשים - דקרו אותנו, את כולנו במצעד, זה החובה של כל אחד ללכת ולמחות מחר. זה הזהות שלכם.
 

mick23

New member
מה אתם אומרים?

חבר שלי לא מוכן שאני אלך להפגנה הזו בשום אופן, כי הוא פוחד עליי והוא טוען שזה מאוד מסוכן. אין לדעת למה לצפות הפעם. בוער לי בעצמותיי ללכת ולעמוד בגאווה על זכויותיי להיות מי שאני בארץ שמתיימרת להיות חופשית. אבל חבר שלי לא מוכן לשמוע. הוא נורא דואג לי. קודם כול - ללכת או לא? ושנית - מה לדעתכם יקרה? אתם חושבים שמישהו מהפנאטים המטורפים יחליט ללכת עוד יותר רחוק מהדקירה? זה באמת עלול להיות מסוכן? מה דעתכם?
 

bios

New member
קשה להגיד למישהו אחר מה לעשות

במיוחד כשאני בעצמי לומד ולא יכול להגיע. אבל נראה לי שברור לך שאם מעכשיו כולם יפחדו להפגין למען הזכויות שלנו, אז המאבק נגמר. חבר שלך יוכל להפגין את האהבה שלו אליך ע"י זה שהוא יקבל את הבחירה שלך בנוגע למה שאתה מאמין שאתה צריך לעשות. קשה לחזות מה יהיה הפעם, וכל תשובה תהיה לדעתי ספקולציה. למשל אחרי רצח רבין נשבר איזשהו מחסום פסיכולוגי לגבי ראשי ממשלה, אבל מצד שני הגבירו מאוד את האבטחה על המנהיגים, וגם הימין המתון יותר נזהר בדבריו.
 

mick23

New member
בסוף הלכתי והיה פשוט כיף לא נורמלי!

היה מהמם. אווירה כל כך ליברלית, פתיחות, אהבה. שרנו להם "באנו חושך לגרש..." ובאו זהבה גלאון הכפרות ורן כהן שגם היה בסדר גמור. דפק אחלה נאום. את זהבה לצערי הרב מאוד לא הצלחתי לשמוע כי היא דיברה בצד השני... בקיצור, אני מאוד שמח שבאתי! וחוץ מאישה אחת שהתחילה לצעוק ולקלל ולקרוא לנו נבלות ולנסות לירוק עלינו (צעקתי לה בחזרה "גם את לא משהו"), לא נרשמו הערות פוגעניות ו/או חיתולים עם חרא. (אני הצעתי להתפרץ להם אל בית הכנסת הגדול ולזרוק עליהם קונדומים משומשים בתגובה... משום מה זה לא התקבל
)... תגובות חיוביות לעומ זאת נרשמו דווקא המון. והשוטרים היו בסדר גמור. הקפידו שאף אחד לא יתקרב אלינו. פחדו מעוד דקירה.... סיכום: היה סוף סופי סופני.
 

bios

New member
../images/Emo45.gif

אני שמח שנהנית וגאה בך ובחבר שלך
 
למעלה