הפגישה- סופי!!!

Black Star

New member
הפגישה- סופי!!!

אוקיי, אז ככה: 4 ליולי, יום רביעי בשבוע. שעה 17:00, קניון עזריאלי. (למרות שההימור שלי הוא שאני אלך לאיבוד כי מעולם לא הייתי בעזריאלי ואני לא אתמצא שם... אבל אתם רואים, אני מנהלת כאן עריצות נאורה :) ). עכשו, מכיוון שפגישה זו תחול ביום העצמאות של ארה``ב, אני בעד שכולם ילבשו בגדים בגווני הכחול-אדום-לבן :) יעלי, שנמאס לה מהודעות הענק המפלצתיות שיש בפורום. (לא מדברת על אורך, אלא על מספר תגובות מזויע... ממש כמו עץ הסתברויות. איחס)
 

Black Star

New member
נופ...

אני לא יכולה ביום שלישי :) ותגיד תודה, החלטתי על ה- 4 בגלל שכתבת שאתה תגיע אם זה יהיה ב-3 *או ב- 4* ליולי!!! מצידי זה גם יכול להיות ב- 5 ליולי. יום חמישי זה נוח.
 

tenen

New member
אהל כבר יש איזה 4 שלא יבואו...

כי הטקס סיום שלנו (של הי``ב) באורט אבין הוא בתאריך הזה ותמיד גם ה י``א וחלק מהיודים מגיעים כי אנחנו תיכון קטן אז הם תמיד באים.
 
איך 5?

ספר לי פה משהו שאני לא יודע? מי פה מאבין? אני אתה MMM ו.......? וחוץ מזה מי אתה? נ.ב היודניקים לא ממש רצים למסיבת סיום שלכם (-;
 

tenen

New member
לא 5 אלה 6 :)

אני אתה mmm t.z ויש עוד שניים שאני לא זוכר את השמות שלהם כאן כי הם הרבה יותר בפורום השני מאשר כאן. בכל אופן גם בלעדי השניים האלה אנחנו 4 :)
 

Levinzone

New member
אני ממש לא חושבת שהבנת טל...

זאת לא פגישה של תפוז, אלא של פורום תיכוניסטים... אנשים מ``הפורום השני`` לא אמורים לבוא בכלל....
 

Black Star

New member
מה אני אגיד לך...

אני אנסה לא להיות בוטה. חוץ מ- M כולם חדשים. רק ל- M יש באמת מה לעשות בפגישה.. :)
 

mmm

New member
m כל כך מוחמא....

אבל דבר אחד הוא לא הבין, מתי הפגישה?.... BY mE
 

mmm

New member
חחח, טל את אמור לדעת....

שהפורום הזה וחבריו, ופגישתם חשובה יותר מהטקס השנתי של כיתות יב. בלי כוונה להעליבך m מעדיף לבוא לפגישה ולא לטקס. מממ, אבל הוא יצפה בזה רוב הסיכויים בוידיאו. BY mE
 

Black Star

New member
חבל.

הייתם צריכים לכתוב את זה כששאלתי איזה תאריכים נוחים לכל אחד. חוצמיזה, מי כאן בכלל מהבי``ס הזה? אין לי מושג על מה אתה מדבר :)
 
מה יקרה אם תעבירי לשלישי?

ככה עוד יבואו. ואז גם אני אבוא (כמובן שאתם צריכים להגיד לי איפה דה פאק איז עזריאלי)
 
למעלה