הפאלקון וחייל החורף פרק 1X03

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ואני ראיתי את הפרק והיה ממש טוב (אל דאגה, יש לי גם תלונות)
אבל אין לי כרגע זמן לכתוב על זה.
 

LeR@nch

Well-known member
מודה שהפריעה לי הקלות שבה זימו ברח מהכלא, זה לא אמור להיות אחד מהמקומות המאובטחים ביותר שיש? אבל כל האינטראקציה שלו עם באקי וסאם (ושל שניהם זה עם זה) הייתה נהדרת, אפילו כשהיה נראה לקראת סיום הפרק שהוא עומד לבגוד בהם אבל לא עשה את זה. גם שרון שחזרה לתמונה הייתה מעולה וקיק-אסית בטירוף, שמחתי מאוד לראות אותה. זמן המסך המועט של ג׳ון ווקר מעיד שאין לו סיכוי להישאר קפטן אמריקה לעוד הרבה זמן, בייחוד אם זה תלוי בבאקי, שכמה לא מפתיע נפגש עם איו אחרי איזה 20 רפרנסים לווקנדה לאורך הפרק. מעניין מאוד לראות מה היא מתכננת לעשות לזימו אחרי כל מה שהוא עולל.
מצד אחד באסה שחצי סדרה מאחורינו ויש רק עוד שלושה פרקים, מצד שני הסיפור מאוד מהודק ולהבדיל מוונדהויז׳ן אני כן רואה מקום להמשיך את הסדרה לעונות נוספות גם אחרי שהסיפור הזה ייגמר (אלא אם כן יש תכנון להחזיר את סאם ובאקי לאקשן בקולנוע ואז סבבה מצידי העיקר שנמשיך לראות אותם איפשהו).
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
שירות לציבור: אין מיד-קרדיט או פוסט-קרדיט.

אם להודות על האמת אני די משתעממת, כלומר כל הסיפור הזה של הסירום ורדיפה אחריו לא מעניין אותי אפילו קצת.
יותר מעניין אותי מה יסגר עם הקפטן החדש לכאורה.
זה גם המשך של דברים שכנראה בעבר לא עניינו אותי מספיק בשביל להתרכז בכל הפרטים ואני לא זוכרת כל מיני דברים כמו למה שרון מבוקשת, מתי ולמה היא גנבה את המגן של הקפטן, מה זימו עשה לווקנדה (אני רק זוכרת שבמלחמת האזרחים הוא סכסך וגילה לטוני שבאקי רצח את ההורים שלו)... גם עכשיו אני לא מספיק מבינה הכל כמו מי זה הפאואר ברוקר.

רגע אחד שצחקתי היה שסם נאלץ לשתות את ה-usual הדוחה של הנמר המחייך שהוא מתחזה לו.
ואני מניחה שהראו לנו אותו הפרק בלי חולצה זה היה בשביל להוכיח לנו שיש לו את הבייספס הראויים לתפקיד הקפטן בסוף? :-D
 

didalf

Well-known member
הפלקון וחייל החורף פרק 3

וואו פרק מוזר

בחיי שלא חשבתי כשהודיעו שזימו יהיה בסדרה הזאת שהוא יהיה בצד שלהם עד כדי כך. הוא ליטרלי התגלמות המם ששמתי לכם בשבוע שעבר כשהוא אמר לבאקי שהוא כנראה נואש אם הוא בא אליו לעזרה:-D בטח תהיה השוואה כזאת גם השבוע.
ואעאהאהה כשהוא התחיל עם מילות הקוד וזה לא הזיז לבאקי התרגשתי!! זה בדיוק מה שרציתי!! לראות איך באקי כבר חסין לזה!!
ובאקי חילץ אותו מהכלא:-0

חיקוי-קאפפפ הגועל נפש הזההה פולש לאיש שהחביא את הדגלנים וכל ההתנהגות שלו זה כ"כ ההפך מסטיב רוג'רס;-( אני שונאת אותווווווווווו. אהבתי כשאיש ההוא ירק לו בפרצוף! ובסוף הוא מגיע למסקנה המתבקשת שזה לא מקרי שזימו ברח בדיוק ביום שסאם ובאקי באו לבקר. לעעע יו דונט סיי.

אני מבינה שוונדה ממשיכה לייצר פרסומות גם לסדרות אחרות?:-D הפרסומת של הסוכנות הזאת הייתה מזוייפת להקיא. אבל לא הבנתי לגמרי מה הסיפור. הם כאילו עוזרים לאנשים שחזרו מהבליפ להתאקלם חזרה בעולם שנשמע על הנייר כדבר טוב. אז איפה זה התפשל בדרך? וכאילו למה אנשים כמו קארלי נפגעו מזה? כאילו היא אומרת שכשכולם חזרו העיפו אותה לרחוב. כאילו אנשים שנשארו התנחלו בבתים נטושים ושהבעלים חזרו הועפו משם? כי אם כן וול... מה אתם רוצים? או שלא הבנתי משהו? היא מתעתעת כי מצד אחד נראה שהיא לטובת אנשים שהמערכת מתעלמת מהם, למשל כשהיא גונבת ציוד שיכול לעזור שיושב ללא שימוש, אבל באותה נשימה מפוצצת את כל החיילים שהיו שם?

זימו לוקח את באקי וסם למדריפור, מקום כלשהו ללא חוקים או משהו שנראה כמו איזה טוקיו עתידנית. אולסו מסתבר שהוא ממש עשיר כמה נוח. וזה מקום מוזר למדי, לפחות בלילה. הם צריכים להשאר "בדמות". בשביל באקי זה לחזור להיות חייל החורף שכאילו כפוף לזימו, בשביל סאם איש עסקים בשם סמיילינג טייגר? ווירד. סו ווירד. שם הם רוצים לדבר עם מישהי בשם סביל או משהו שתיתן להם מידע על הסופר סירום. רק שבשביל זה סאם היה צריך לשתות משהו דוחה בלעעעעעעעעעעע כמעט הקאתי. ובאקי נאלץ להכות אנשים וראו שהוא לא מרוצה מזה:-(
האישה הזאת מספרת להם על ד"ר שהצליח לשחזר את הנוסחה ויש מישהו בשם פאוור ברוקר ששולט בכל. אבל אז שרה מוצאת זמן רע מאד להתקשר לסאם ולרגע חשבתי שהולכים לעשות קטע מעצבן שהיא תדבר מספיק במעורפל בלי סיבה הגיונית כדי שסאם יצליח להשאר בדמות אבל לא, הקאבר נחשף אבל מישהו מספיק להרוג את סביל לפני שהיא הורגת אותם. וופס עכשיו יש באונטי על ראשם. ושוב מישהו מציל אותם - מסתבר שזאת שרון.
אחרי שהיא גנבה את הציוד בשביל קאפ במלחמת האזרחים היא הפכה לאוייבת המדינה ולא יכולה לחזור לארה"ב ועכשיו היא אוף דה גריד במדריפור. וואי כל הזמן הזה וסטיב לא בדק כלום לגביה? לא ניסה לעזור לה? אאוץ';-( לא ציינו אם היא התפוגגה נכון? כי אם כן זה לפחות טיפההה פחות נורא כי שנתיים סטיב עצמו היה און דה ראן ואז אם היא לא הייתה חמש שנים לא היה במה לעזור לה. למרות שלאדעת אני מניחה שכמו שהוא ניקה אותו ואת סאם יכל לנקות גם אותה. אוף. יותר עצוב מזה זה שהיא נכנעה לחיי הפשע גם מוסרית ועכשיו היא מתעסקת בסחורה גנובה כי כבר לא אכפת לה, אז מייט אז וול לעשות מזה כסף. ממש עצוב לי הגישה הצינית שלה עכשיו כלפי סטיב וכל מה שהוא ייצג ובאקי שהיא התייחסה אליו בזלזול כ"קאפ בסט פרינד" אבל לא יכולה להאשים אותה;-(

סאם עושה איתה עסקה שהיא תעזור להם והוא ינקה אותה כדי שתוכל לחזור לארה"ב.
שרון מוצאת להם את המדען ששיחזר את הסירום והם הולכים לבקר אותו בזמן ששרון מכסחת באונטי האנטרס. מסתבר שהוא השתמש בתאי דם שהיו לCIA מניסויים על "טסט סבג'קט" כלומר אייזאה. לסאם (וגם לי) כואב לשמוע שמתייחסים אליו כקוף מעבדה:-( וגם סאם מוטרד בצדק מקור הרוח האלים של באקי, בין אם זה הצגה או לא.
בהתחלה ה CIA ניסו לשחזר את הסירום ואז המדען התפוגג וזה נזנח ואז כשהוא חזר הפאוור ברוקר שילם לו כדי להמשיך ואז קרלי גנבה את זה. לעזאזל מי הנבל פה? פאוור ברוקר? חיקוי-קאפ? הדגלנים? ממשלת ארה"ב???
באקי לא באמת התכוון להרוג את המדען הוא רק הלחיץ אותו אבל זימו כן. חשבתי כבר שזימו בורח להם ונוטש אותם אבל הוא חזר לאסוף אותם8-*
חחחחחחח ובאוטו באקי נוקם אחרי כל השנים האלה ומסרב להזיז את הכסא מתה:-D:-D:-D

היעד הבא: לטביה, בעקבות מישהי שהייתה קרובה לקרלי ומתה. בדרך במטוס יש להם שיחה קשה.
סאם כועס על היחס לאייזאה בצדק, ותוהה "כמה אנשים נדרסו בדרך לגוש המתכת הזה" ובאקי מזכיר ש "גוש המתכת הזה הציל הרבה חיים" וזה נכון|לב-ש|. סאם אומר שהוא היה צריך להרוס את המגן לאאאאא. ולבאקי זה כואב כי כולם עכשיו מתייחסים למגן ולקפטן אמריקה כסמל אבל בשביל באקי זה סטיב שלו, החבר הכי טוב שלו לא כקפטן אמריקה אלא כסטיב, הילדון הקטן מברוקלין שנכנס לקטטות כל הזמן כשהוא היה צריך לברוח כי הלב שלו באמת היה טהור;-( ובאקי היחיד שנשאר שמכיר אותו ככה ויודע שכל מה שסטיב מייצג זה לא ערכים ריקים אלא מי שהוא באמת היה. ובאקי רוצה לקחת את המגן מווקר לפני שסאם משמיד אותו. לדעתי הוא רוצה לתת אותו לסאם כי הוא כמו סטיב רואים בו את ההמשיך הראוי. "לא חייל מושלם אבל איש טוב". (בדיוק היה ביס השבוע את קאפ הראשון). כל הסצנה הזאת שברה לי את הלב|לב-ש|.

כשהם מגיעים ללטביה באקי רואה כדורים משונים ברחוב ועוקב אחריהם עד שהוא פוגש בחורה שחורה שרוצה את זימו. אני מנחשת שמדובר במישהי מווקנדה שלא מוצא חן בעיניה שמי שהרג את המלך שלהם שוב חופשי.
 
נערך לאחרונה ב:

didalf

Well-known member
שכמה לא מפתיע שנתקל באיו אחרי איזה 20 רפרנסים לווקנדה לאורך הפרק
איו? זאת מישהי שאנחנו כבר מכירים?
ואיזה עוד רפרנסים לווקנדה היו?

(אלא אם כן יש תכנון להחזיר את סאם ובאקי לאקשן בקולנוע ואז סבבה מצידי העיקר שנמשיך לראות אותם איפשהו).
שיהיו בכל מקום רק שיהיו!!!

שירות לציבור: אין מיד-קרדיט או פוסט-קרדיט.
הציבור מודה לך:-D

ואני לא זוכרת כל מיני דברים כמו למה שרון מבוקשת, מתי ולמה היא גנבה את המגן של הקפטן, מה זימו עשה לווקנדה (אני רק זוכרת שבמלחמת האזרחים הוא סכסך וגילה לטוני שבאקי רצח את ההורים שלו)... גם עכשיו אני לא מספיק מבינה הכל כמו מי זה הפאואר ברוקר.
1. למה שרון מבוקשת - היא עזרה לקאפ במלחמת האזרחים. אחרי המרדף אחרי באקי כולם נעצרו והממשלה לקחה את המגן ואת הכנפיים של סאם. שרון גנבה אותם חזרה והחזירה להם. (ואז היא וקאפ התנשקו)
2. מה זימו עשה לווקנדה - התחזה לבאקי ופוצץ את האו"ם והרג את מלך ווקנדה ואבא של טצ'אלה.
3. בשביל אנשים כמוך חזרו על המידע הזה בפרק.
4. מי זה פאוור ברוקר - מישהו חדש אין לי מושג.
 

LeR@nch

Well-known member
איו? זאת מישהי שאנחנו כבר מכירים?
ואיזה עוד רפרנסים לווקנדה היו?
ברור שאנחנו מכירים אותה, היא הופיעה בשלושה סרטים - קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים, הפנתר השחור ו-הנוקמים: סוף המשחק. היא אחת השומרות של טצ׳אקה (ואחר כך של טצ׳אלה) והגנה על שורי כשהיא ניסתה להוציא מויז׳ן את המיינד סטון.
אמנם צפיתי בפרק לפני איזה שעתיים אבל נראה לי שהיה ניים דרופינג של טצ׳אקה כשסאם ובאקי דיברו על זימו שהרג אותו.
 

Lhuna3

Well-known member
ובסוף הוא מגיע למסקנה המתבקשת שזה לא מקרי שזימו ברח בדיוק ביום שסאם ובאקי באו לבקר. לעעע יו דונט סיי.
:-D:-D
אני מבינה שוונדה ממשיכה לייצר פרסומות גם לסדרות אחרות?:-D
חחחח חשבתי גם.
אבל לא הבנתי לגמרי מה הסיפור. הם כאילו עוזרים לאנשים שחזרו מהבליפ להתאקלם חזרה בעולם שנשמע על הנייר כדבר טוב. אז איפה זה התפשל בדרך? וכאילו למה אנשים כמו קארלי נפגעו מזה? כאילו היא אומרת שכשכולם חזרו העיפו אותה לרחוב. כאילו אנשים שנשארו התנחלו בבתים נטושים ושהבעלים חזרו הועפו משם? כי אם כן וול... מה אתם רוצים? או שלא הבנתי משהו? היא מתעתעת כי מצד אחד נראה שהיא לטובת אנשים שהמערכת מתעלמת מהם, למשל כשהיא גונבת ציוד שיכול לעזור שיושב ללא שימוש, אבל באותה נשימה מפוצצת את כל החיילים שהיו שם?
כן, אני הבנתי את זה כמו שאת כתבת: היו הרבה אנשים עניים שהתנחלו בבית של אנשים שנעלמו או אולי אפילו התקבלו לעבודות במקומם, ואחרי החזרה, ה-GRC דואג להחזיר את החוזרים לבתים (ואולי העבודות) שהיו להם, שזה בסה"כ הוגן, אבל מחייב לזרוק את האנשים שתפסו את מקומם בחזרה לרחוב/לעוני. אני הייתי מצפה שארגון ממלכתי רשמי כזה ינסה לבצע את ההחזרה בצורה שדואגת גם לאנשים האלו ולא סתם זורקת אותם, אבל אני מניחה שזה מורכב מאוד ובהרבה מקרים אנשים מאבדים הכל.
וכן, זה אומר שהאידיאולוגיה של קרלי "לא צודקת" על הנייר, אבל כמו שהיא אמרה, הם נלחמים על החיים שלהם.
1. למה שרון מבוקשת - היא עזרה לקאפ במלחמת האזרחים. אחרי המרדף אחרי באקי כולם נעצרו והממשלה לקחה את המגן ואת הכנפיים של סאם. שרון גנבה אותם חזרה והחזירה להם. (ואז היא וקאפ התנשקו)
אה, תודה. זכרתי שלקחו להם (גם זוכרת קטע מצחיק שרשמו את זה בתור "תחפושת ציפור" או משהו טיפשי כזה וסם התעצבן ואז אמרו "טוב, כבר כתבנו ככה" :-D), ממש לא זוכרת שהיא גנבה בחזרה.
2. מה זימו עשה לווקנדה - התחזה לבאקי ופוצץ את האו"ם והרג את מלך ווקנדה ואבא של טצ'אלה.
אה נכון.
3. בשביל אנשים כמוך חזרו על המידע הזה בפרק.
מסתבר שזה לא עזר :-D
4. מי זה פאוור ברוקר - מישהו חדש אין לי מושג.
יופי, לפחות יש משהו שלא רק אני.
 

didalf

Well-known member
ברור שאנחנו מכירים אותה, היא הופיעה בשלושה סרטים - קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים, הפנתר השחור ו-הנוקמים: סוף המשחק. היא אחת השומרות של טצ׳אקה (ואחר כך של טצ׳אלה) והגנה על שורי כשהיא ניסתה להוציא מויז׳ן את המיינד סטון.
אמנם צפיתי בפרק לפני איזה שעתיים אבל נראה לי שהיה ניים דרופינג של טצ׳אקה כשסאם ובאקי דיברו על זימו שהרג אותו.
אתה בטוח שאתה לא מתבלבל עם אוקויה?8-* כי אני לא זוכרת אותה בכלל.
וכן סאם הזכיר את טצ'קה ואת זה שזימו הרג אותו. חשבתי שהיו עוד דברים שפספסתי.

כן, אני הבנתי את זה כמו שאת כתבת: היו הרבה אנשים עניים שהתנחלו בבית של אנשים שנעלמו או אולי אפילו התקבלו לעבודות במקומם, ואחרי החזרה, ה-GRC דואג להחזיר את החוזרים לבתים (ואולי העבודות) שהיו להם, שזה בסה"כ הוגן, אבל מחייב לזרוק את האנשים שתפסו את מקומם בחזרה לרחוב/לעוני. אני הייתי מצפה שארגון ממלכתי רשמי כזה ינסה לבצע את ההחזרה בצורה שדואגת גם לאנשים האלו ולא סתם זורקת אותם, אבל אני מניחה שזה מורכב מאוד ובהרבה מקרים אנשים מאבדים הכל.
אוף בעייתי:-(
 

LeR@nch

Well-known member
אתה בטוח שאתה לא מתבלבל עם אוקויה?8-* כי אני לא זוכרת אותה בכלל.
דנאי גררה מגלמת את אוקויה ואילו את איו מגלמת השחקנית פלורנס קסומבה -
 

Lhuna3

Well-known member
מה שפחות ברור לי בעניין קרלי והאידיאולוגיה שלה זה:
1. מה התוכנית שלה? כלומר לעזור לאנשים שנזרקו בעקבות ההחזרה זה ברור והגיוני (גם אם מבוצע באופן טרוריסטי משהו), אבל זה נשמע כאילו הם גם דוגלים ב"העולם טוב יותר עם חצי מהאוכלוסיה" - האם יש להם מטרה גם להחזיר את המצב הזה, כלומר להרוג חצי מהאוכלוסיה?
2. איך זה מתקשר ל"ניפוץ דגלים" והרעיון של "עולם אחד"? אני לא רואה קשר ישיר בין הדברים.
 

didalf

Well-known member
דנאי גררה מגלמת את אוקויה ואילו את איו מגלמת השחקנית פלורנס קסומבה -
ובכן מסתבר שאורן צודק ואני לא מצדיקה יותר את הטייטל שהענקתי לעצמי כבעלת הזיכרון הכי טוב בנוגע לMCU
1617373602693.png

עוד דברים:
1. המחברת של באקי זה המחברת של סטיב!!! אעהאה סטיב נתן לו את המחברת|מאוהב| עם דברים להשלים למי שהיה קפוא 70 שנה. אבל בעוד שלסטיב יש בעיקר תרבות פופלרית להשלים באקי ממלא אותה בדברים שיש לכפר עליהם:-( מעניין מה עוד סטיב כתב לו במחברת. האם הוא השאיר שם מכתב מיוחד לבאקי???:-0
2. מה שהוביל להסכים עם זימו לפחות על משהו אחד - מוזיקה.
3. סאם כשבאקי רוצה לשחרר את זימו: "זימו יתעסק במוח שלנו, במיוחד שלך אל תעלב", באקי: "נעלבתי":-D
4. עוד סאם על באקי: "הם ניקו את מכונת הבהייה הביונית ( :-D ) והוא הרג כמעט את כל מי שהוא הכיר":-D, באקי: "שמעתי את זה":-D
5. חיקוי-קאפ זה מה שהיה קורה אם קאפ היה חותם על הסכמי סוקוביה והופך לבובה של הממשל. זה מה שאנחנו רוצים?|שפם| (זה כמובן לא היה קורה והוא היה מפר אותם תוך 10 דקות אבל זה מה שהממשל רצה שיהיה).
6. אתם קלטתם את זימו רוקד?:-D:-D
 
נערך לאחרונה ב:

רוב הזמן נח

Well-known member
ובכן מסתבר שאורן צודק ואני לא מצדיקה יותר את הטייטל שהענקתי לעצמי כבעלת הזיכרון הכי טוב בנוגע לMCU
צפה בקובץ המצורף 20452

עוד דברים:
1. המחברת של באקי זה המחברת של סטיב!!! אעהאה סטיב נתן לו את המחברת|מאוהב| עם דברים להשלים למי שהיה קפוא 70 שנה. אבל בעוד שלסטיב יש בעיקר תרבות פופלרית להשלים באקי ממלא אותה בדברים שיש לכפר עליהם:-( מעניין מה עוד סטיב כתב לו במחברת. האם הוא השאיר שם מכתב מיוחד לבאקי???:-0
2. מה שהוביל להסכים עם זימו לפחות על משהו אחד - מוזיקה.
3. סאם כשבאקי רוצה לשחרר את זימו: "זימו יתעסק במוח שלנו, במיוחד שלך אל תעלב", באקי: "נעלבתי":-D
4. עוד סאם על באקי: "הם ניקו את מכונת הבהייה הביונית ( :-D ) והוא הרג כמעט את כל מי שהוא הכיר":-D, באקי: "שמעתי את זה":-D
5. חיקוי-קאפ זה מה שהיה קורה אם קאפ היה חותם על הסכמי סוקוביה והופך לבובה של הממשל. זה מה שאנחנו רוצים?|שפם| (זה כמובן לא היה קורה והוא היה מפר אותם תוך 10 דקות אבל זה מה שהממשל רצה שיהיה).
6. אתם קלטתם את זימו רוקד?:-D:-D

זה היה ממש Blink and you miss it ולמזלי בדיוק לא מצמצתי🤣🤣🤣
1231233123123124.gif





עם איזה תוכנה אתם מכינים גיפים?
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
טוב מילים ראשונות ולא לפי סדר מסויים דווקא
6. אתם קלטתם את זימו רוקד?:-D:-D
זה אולי גולת הכותרת ההזויה של הפרק

אז כן, היה לי ברור שהבחורה השחורה ללא שיער שבאקי פוגשת בסוף הסרט היא מווקנדה. זה גם הסבי לחלוטין את הכדורים הטכנולוגיים שבאקי מצא כי זה היה נראה מוזר וזה נראה ווקנדי. והיה נראה לי שהיא אחת מאלו שכבר הכרנו מהסרטים, אבל לא זכרתי מי מהן. גם אישה לבנה קרחת אחת לא הייתי מבדיל מאחרת.
היו באמת איזכורים לווקנדה בפרק, אבל בכל זאת זה תפס אותי בהפתעה גמורה. ואני מאוד שמח מההופעה הלא צפויה הזאת. (לא צפויה אבל באמת מאוד הגיונית כי די ברור שהם יתעניינו כשהאדם שרצח את המלך שלהם בורח מהכלא) (חבל שאי אפשר לצפות להופעת אורח של הפנתר עצמו)(אם כי מתי צילמו את זה ומתי הוא מת?)(עדיין מניח שלא)

אז הנה תיאוריה:
היה את הקטע הזה ששרון נכנסת לאוטו שמישהי נוהגת ואומרת לה משהו שיש בעיות או משהו כזה. זה הדליק אצלי אור אדום והעלה אצלי שני אופציות מאוד מנוגדות.
1. שרון למעשה עובדת בdeep cover במנדיפור עבור הCIA או סוכנות אחרת.
2. שרון היא בעצמה הפאוור ברוקר.
(יש גם אופציה מוזרה ששניהם נכונים, אבל זה אפילו יותר מוזר.

הבריחה של זימו מהכלא לחלוטין הייתה קלה יותר מידי. גם ממה שהבנתי כל מה שבאקי עשה כדי לעזור לה זה לשים פתק למישהו. אם זה כל מה שהיה נחוץ אז למה זימו לא ברח עד עכשיו. במיוחד לאור הגילוי שהוא עשיר מאוד.
אז החליטו בסוף לחזור קרוב יותר לדמות המקורית של זימו מהקומיקס ששם הוא ברון (אני לא יודע כמעט דבר על הדמות הקומיקסית שלו).
אפילו יש לו את המסכה הסגולה מהקומיקס.
מה שהיה אפילו יותר מוזר מהבריחה מהכלא זה השימוש במסכה. כשהוא שם את המסכה הנחתי שזה בגלל שהוא מתכוון לברוח סוף סוף מסאם ובאקי או משהו משמעותי. אבל הוא בסך הכל שם את המסכה, יורה על כמה אנשים רעים (שהם גם ירו עליהם לפני ואחרי) ואז מוריד שוב את המסכה. אז מה הקטע? זה ממש מרגיש כאילו הוא שם את המסכה בשביל הקטע שבטריילר.

מה שממש מוזר לי זה שבאמת זימו כאילו בכלל לא מתכוון לברוח מסאם ובאקי, כי היו לו כל כך הרבה הזדמנויות. אולי באמת יותר חשוב לו לוודא שכל הסירום מושמד (כולל מי שיכול לייצר אותו).
חוץ מזה שהיו בפרק כמה פעמים במנדיפור שהם הופרדו, הם גם טסים במטוס של זימו עם צוות שלו. ברור שזימו לא יכול בעצמו להביס אותם, אבל אם הוא קרא למטוס הוא יכל בקלות לקרוא ל20 שכירי חרב חמושים שיחכו להם שם.

משהו מוזר לי בפרק זה שכל הפרק סאם היה ללא הכנפיים שלו. כלומר לשם שינוי ממש היה שימוש ב"חייל החורף" אבל בכלל לא היה את "הפאלקון".
ואיפה הוא שומר את חליפת הכנפיים בנתיים?

1. המחברת של באקי זה המחברת של סטיב!!! אעהאה סטיב נתן לו את המחברת|מאוהב| עם דברים להשלים למי שהיה קפוא 70 שנה. אבל בעוד שלסטיב יש בעיקר תרבות פופלרית להשלים באקי ממלא אותה בדברים שיש לכפר עליהם:-( מעניין מה עוד סטיב כתב לו במחברת. האם הוא השאיר שם מכתב מיוחד לבאקי???:-0
2. מה שהוביל להסכים עם זימו לפחות על משהו אחד - מוזיקה.
האמת שבהתחלה חשבתי שמוזר שלבאקי יש את המחברת של סטיב. אבל באמת הגיוני שסטיב נתן אותה לבאקי כדי שגם הוא יוכל להשלים חסכים תרבותיים.
והקטע שזימו מסכים עם סאם באמת היה מצחיק.

מה שפחות ברור לי בעניין קרלי והאידיאולוגיה שלה זה:
1. מה התוכנית שלה? כלומר לעזור לאנשים שנזרקו בעקבות ההחזרה זה ברור והגיוני (גם אם מבוצע באופן טרוריסטי משהו), אבל זה נשמע כאילו הם גם דוגלים ב"העולם טוב יותר עם חצי מהאוכלוסיה" - האם יש להם מטרה גם להחזיר את המצב הזה, כלומר להרוג חצי מהאוכלוסיה?
2. איך זה מתקשר ל"ניפוץ דגלים" והרעיון של "עולם אחד"? אני לא רואה קשר ישיר בין הדברים.
זה גם מה שאני שאלתי פרק שעבר. וממש חשבתי שנקבל יותר תשובות בפרק הזה.
אומנם ברור עכשיו ממי היא קיבלה את הטקסט בפרק שעבר.
וגם ברור עכשיו שהיא מוכנה להרוג אנשים ולא רק בהגנה עצמית.
 

didalf

Well-known member
היו באמת איזכורים לווקנדה בפרק, אבל בכל זאת זה תפס אותי בהפתעה גמורה. ואני מאוד שמח מההופעה הלא צפויה הזאת. (לא צפויה אבל באמת מאוד הגיונית כי די ברור שהם יתעניינו כשהאדם שרצח את המלך שלהם בורח מהכלא) (חבל שאי אפשר לצפות להופעת אורח של הפנתר עצמו)(אם כי מתי צילמו את זה ומתי הוא מת?)(עדיין מניח שלא)
כן אני גם הופתעתי כי לא חשבתי על ווקנדה בכלל למרות שהייתי צריכה לחשוב.
והרוב צולם באמצע-סוף 2019, נעצר בגלל הקורונה במרץ 2020, ואז השלמות בחצי השני של 2020. הוא מת בקיץ 2020. אז בחלק הראשון הוא עדיין היה חי אבל נראה לי כבר לא במצב טוב.

אז הנה תיאוריה:
אינטרסטינג|תוהה|
1. שרון למעשה עובדת בdeep cover במנדיפור עבור הCIA או סוכנות אחרת.
אני טיפה מקווה לזה כי זה קצת פחות יבאס אותי מהמחשבה שהיא עזרה לסטיב ונדפקה מזה והוא לא עזר לה בחזרה.

אומנם ברור עכשיו ממי היא קיבלה את הטקסט בפרק שעבר.
מה איזה טקסט?
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
מה איזה טקסט?
בפרק שעבר היא קיבלה הודעת טקסט לטלפון שאומרת "את לקחת מה ששייך לי ואני אהרוג אותך" או משהו דומה.
אז אני מניחה שזה מהפאואר ברוקר, ומתייחס לסירום שהיא גנבה מהמדען?
 
למעלה