העתק מכתב שנשלח לעיתון
העתק מכתב שנשלח לעיתון
מניסיוני רב השנים עם העיתונים שאמנם נחשבים משום מה ל"פה של הציבור", להלן מכתב ששלחתי לעיתון שספק אם גם הפעם יפורסם (עוד סיבה לתקווה שהאנטרנט יתפוש פעם את תפקיד הבמה לציבור). להלן ההעתק בהקשר הכתבה על מטרידי נשים בתחבורה הציבורית (7.4.05 ).חוץ מזה שאני תומך בטיפול בנושא, בשולי הדברים הוזכר שמו של דובר "אגד" רטנר. יש לי נסיון עם התכתבויות בעבר עם הדובר הזה שהבחנתי בהתנשאות שלו, רק שהוא שוכח - ולא רק הוא - שהמונופול שיש ל"אגד" בתחבורה הציבורית (בין אם ישירות ובין אם השלמה עם העובדה) הוא עניינה של המדינה, קרי, משרד התחבורה. לעניין הכתבה, אי אפשר כך לסגור עניין. נכון, תפקידו של הנהג הוא קשה אבל במקרים הנדונים חייבים לנצל במאה ועשרים את אמצעי הקשר ולמצוא פתרון באזעקת משטרה. עם כל ההבנה לתפקידו הקשה של הנהג, יש מקרים (למשל אנייה) שהאחראי על האניה הוא מפקד המקום.
העתק מכתב שנשלח לעיתון
מניסיוני רב השנים עם העיתונים שאמנם נחשבים משום מה ל"פה של הציבור", להלן מכתב ששלחתי לעיתון שספק אם גם הפעם יפורסם (עוד סיבה לתקווה שהאנטרנט יתפוש פעם את תפקיד הבמה לציבור). להלן ההעתק בהקשר הכתבה על מטרידי נשים בתחבורה הציבורית (7.4.05 ).חוץ מזה שאני תומך בטיפול בנושא, בשולי הדברים הוזכר שמו של דובר "אגד" רטנר. יש לי נסיון עם התכתבויות בעבר עם הדובר הזה שהבחנתי בהתנשאות שלו, רק שהוא שוכח - ולא רק הוא - שהמונופול שיש ל"אגד" בתחבורה הציבורית (בין אם ישירות ובין אם השלמה עם העובדה) הוא עניינה של המדינה, קרי, משרד התחבורה. לעניין הכתבה, אי אפשר כך לסגור עניין. נכון, תפקידו של הנהג הוא קשה אבל במקרים הנדונים חייבים לנצל במאה ועשרים את אמצעי הקשר ולמצוא פתרון באזעקת משטרה. עם כל ההבנה לתפקידו הקשה של הנהג, יש מקרים (למשל אנייה) שהאחראי על האניה הוא מפקד המקום.