הערת שוליים שקפצה לה לסוף...

הערת שוליים שקפצה לה לסוף...

יש לי חבר עם WORD 2000. הוא העביר קובץ לפאלם, ואח"כ החזיר, וכל ההערות שבסוף העמוד קפצו לו לסוף הטקסט, הוא ממש לחוץ כי הוא חייב להדפיס את זה, ניסיתי לראות בעצמי (אני יש לי XP), שיחקתי עם זה וראיתי שלא בעיה לתקן: הוספה, הפניה, הערת שוליים, המרה ואז אפשר לסמן שיהפוך את כל הערות הסיום להערות שוליםם, הבעיה שאצלו זה וורד 2000 ומשום מה האפשרות הזו מתה (אי אפשר לסמן אותה), וכשהוא מנסה לסמן סתם 'תחתית העמוד' ולא 'סוף הטקסט' אז נפתחת לו כאילו הערה חדשה. מה עושים ??? תודה רבה
 

מיכאל אבידן

Active member
מנהל
בהנחה שאכן לא ניתן ב'2000'...../images/Emo43.gif

יש לך הזדמנות בלתי חוזרת להוכיח לו שאתה חבר אמיתי בכך שתשנה לו את מיקום ההערות בעזרת גרסת ה"XP" שברשותך.
 
פריסת הדפסה לא עובד

העסק מסתבך כל הקבצים שבוורד לא נפתחים יותר רגיל ב'תצוגת הדפסה' אלא המסך נחצה לשניים, משהו מוזר, מישהו מכיר ?
 

maec

New member
אם שתי הבעיות אצל החבר

כנראה שתבנית NORMAL נהרסה. סגור את וורד, חפש קובץ בשם normal.dot ושנה את שמו ל normal.old פתח את וורד ובדוק האם הדברים הסתדרו
 
../images/Emo51.gif, הסתדר, ועוד שאלה: שינוי

גודל אות או פונט בכל ההערות (ורק בהם) אפשרי? איך? תודה
 

maec

New member
אפשרי

שנה את סגנון footnote text. תפריט עיצוב>סגנון. בחר את הסגנון הנ"ל מתיבת הסגנונות ולחץ על לחצן "שינוי". מהחלוןשנפתח בחר בלחצן "עיצוב">גופן ושנה לגודל הרצוי
 
למעלה