דני דין 000
New member
הערת שוליים שקפצה לה לסוף...
יש לי חבר עם WORD 2000. הוא העביר קובץ לפאלם, ואח"כ החזיר, וכל ההערות שבסוף העמוד קפצו לו לסוף הטקסט, הוא ממש לחוץ כי הוא חייב להדפיס את זה, ניסיתי לראות בעצמי (אני יש לי XP), שיחקתי עם זה וראיתי שלא בעיה לתקן: הוספה, הפניה, הערת שוליים, המרה ואז אפשר לסמן שיהפוך את כל הערות הסיום להערות שוליםם, הבעיה שאצלו זה וורד 2000 ומשום מה האפשרות הזו מתה (אי אפשר לסמן אותה), וכשהוא מנסה לסמן סתם 'תחתית העמוד' ולא 'סוף הטקסט' אז נפתחת לו כאילו הערה חדשה. מה עושים ??? תודה רבה
יש לי חבר עם WORD 2000. הוא העביר קובץ לפאלם, ואח"כ החזיר, וכל ההערות שבסוף העמוד קפצו לו לסוף הטקסט, הוא ממש לחוץ כי הוא חייב להדפיס את זה, ניסיתי לראות בעצמי (אני יש לי XP), שיחקתי עם זה וראיתי שלא בעיה לתקן: הוספה, הפניה, הערת שוליים, המרה ואז אפשר לסמן שיהפוך את כל הערות הסיום להערות שוליםם, הבעיה שאצלו זה וורד 2000 ומשום מה האפשרות הזו מתה (אי אפשר לסמן אותה), וכשהוא מנסה לסמן סתם 'תחתית העמוד' ולא 'סוף הטקסט' אז נפתחת לו כאילו הערה חדשה. מה עושים ??? תודה רבה