הערכת מחיר

enigmatic1

New member
הערכת מחיר

מהו התשלום הסביר החודשי עבור ניהול חשבונות לחברת יחיד? אופי הפעילות היא עובד יחיד (הבעלים) ומספר חשבוניות קטן בחודש (בערך 2-4, כי זו עבודה מול עסקים ולא מול לקוחות פרטיים). אני יודע שזה בודאי מאוד תלוי אצל מי - אבל יש לכם הערכה על איזה טווח מחירים מדובר? ומה לגבי עלות הפקת דו"ח שנתי לחברה כזו?
 

enigmatic1

New member
ברור, אבל מה הטווח?

זה ברור - אבל בכל זאת יש טווח. לדוגמא 5 ש"ח לחודש הוא מחיר לא הגיוני - וגם 5,000 ש"ח לחודש לא הגיוני (בהתחשב בנתונים שנתתי) מה הטווח הנהוג?
 
אני הייתי שמח לדעת מה זה חברת יחיד...

אין מחירים קבועים כפי שנאמר לך. זה לא יהיה הוגן להגיד לך 150 ש"ח בחודש כי יש מי שיבקש מחיר כזה וזה לא יהיה הוגן להגיד אלפיים ש"ח. יהיו גם כאלה שיגידו לך שזה נגזרת של מחזור עסקאות (כבר פגשתי בעבר). לוקחים זמן השקעה בעבודה על התיק+הוצאות כלליות של אחזקת המשרד, עלות של מזכירה במשרד, טלפונים, שכר של מנהל חשבונות שיושב על הניירת, ואני יכול להמשיך עוד הרבה.... כל אחד והתמחיר שלו. האם מדובר בחברה בע"מ? האם מדובר ביחיד? עוסק מורשה? עוסק פטור? דו חודשי? חד חודשי? יש לך 4 חשבוניות שאתה מוציא זה יופי אבל כמה חשבוניות של הוצאות אתה מביא? הנהלת חשבונות חד צידי? כפולה? דיווח מקוון? לא מקוון? מליון ואחת דברים שלא לקחת בחשבון. פשוט תבצע השוואת מחירים כמו בכל דבר וזה בהחלט לגיטימי ואז תקבל טווח. קבל הכל באהבה
בברכה,
 

enigmatic1

New member
קיבלתי

וחברת יחיד הכוונה לחברה שיש לה בעלים אחד שהוא גם העובד היחיד בה (למעשה זה עצמאי שמתאגד בתור חברה בע"מ) אני יודע שלא מדובר בהגדרה רשמית (כן יש הכרה ב"חברת מעטים") - אבל זה מונח מקובל למיטב ידיעתי.
 

מקס007

New member
אתה בעצם עצמאי בע"מ היינו עצמאי שהתאגד כחברה

ידידי משהו רשם כאן 700 ש"ח שזה גנבה לאור יום. בעסק שלך יש כלום ושום דבר בעצם אתה נותן שירותים בעבור חשבונית. 350-500 ש"ח ואל תסכים ליותר מזה. יום טוב
 

Qdbkp

New member
הערכת מחיר

במידה ובאמת החברה מוציאה 4 חשבוניות בחודש ונניח שהיא מקבלת 15 חשבוניות בחודש (כולל דלק וחניה) והיא מעסיקה רק עובד אחד שהוא בעל המניות ובעל המניות מביא את כל החומר במלואו ובזמן הערכת המחיר תיהיה בערך כך: עבור הנה"ח ומשכורות כ - 700 ש"ח לחודש. עבור ביקורת 12,000 ש"ח (תלוי גם בסוג החברה) עבור דוח לבעל המניות - בדרך כלל כלול בסכום לביקורת של החברה. עבור הצהרת הון - כל הצהרה לגופה. הסכומים יכולים להיות נמוכים או גבוהים לפי נתוני החברה ולפי הגוף שיבצע את ההנהלת חשבונות (מנה"ח / יועץ מס / רו"ח)
 
האם לא מדובר בעבירה על כללי התנהגות?

מדובר בחברה, לפיכך הוא חייב רו"ח מבקר. למיטב ידיעתי, אסור לפרסם מחירים כפי שאנשים מפרסמים כאן. זה לא "מגה בול" ודומיו.
 
למעלה