הערכות המועצה לפתיחת שנת הלימודים.

shavitmass

New member
הערכות המועצה לפתיחת שנת הלימודים.

שלום לכולם, במהלך חופשת הקיץ כמו בכל שנה ערכה המועצה שיפוצי קיץ במסודות החינוך בהשקעה של כמיליון ש"ח. ביום שישי האחרון ערכנו סיור בחלק מבתי הספר , בסיור שערך כ4.5 שעות, השתתפו אבי קולמן, יוסי ברקן ושביט מס - חברי מליאת המועצה. התמונה שעלתה מחולקת ל-2: 1. המנהלות עמן נפגשנו בהחלט מציינות כי התחושה הכללית שלהן שיש שיפור בהערכות באופן יחסי למה שקרה בשנים הקודמות. בתי הספר בצורן (לב-רן ויובלים) נראים ערוכים היטב, נקים ומאורגנים ובהחלט נראה כי עבודה מאומצת של אבי הבית, המנהלות הסגל ועובדי המועצה אכן הניבה פירות ועל כך יישר כח. 2. התמונה בשטח בבתי הספר בקדימה עצובה באופן מוחלט וקודרת עוד יותר אל מול בתי הספר בצורן. הזנחה של מפגעים והזנחה כללית בכל אחד מבתי הספר לא ממש מזמינה להיכנס אליהם. בלט בעיקר מצבם של השרותים בבית הספר יגאל אלון ובגוונים - באחרון חסרים מושבי אסלה ! ביגאל אלון העזובה והריח הרע פשוט לא מזמינים להיכנס לתאי השרותים (מדובר על היום השלישי ללימודים!!),מצב הקולרים בבית הספר יגאל אלון, מצבן של הדלתות ביגאל אלון, דלת חרום וברז כיבוי אש בגוונים , המחסור במזגנים בחדרי אופק חדש בניצני השרון, אי הטיפול בנזילות מהגגות ועוד. בנוסף מצטברות תלונות רבות מהורים ,על תקלות חלקן חמורות במערך ההסעים שנבנה לאחר יציאת המועצה למכרז בקיץ. אנו קוראים להורי התלמידים לגלות יותר מעורובות בנעשה בבתי הספר והציף את הבעיות (כמו גם לפרגן שצריך) הן דרך חברי המליאה, הן דרך אתר מחלקת החינוך, הפורמים ואו ישירות אל מול ראש המועצה. אין ספק ששיפוצי הקיץ לא הסתיימו (למרות הצהרותיו של ראש המועצה מאמש במכתב לתושבים), אין ספק שלמרות עבודתם של עובדי המועצה ומעורבותם של חלק מחברי המועצה בתהליכים שהתרחשו בקיץ , יש עוד הרבה מאוד מה לתקן. לידיעתכם, בברכת שנה טובה ובטוחה לכם ולבני משפחותיכם, אבי קולמן,יוסי ברקן ,שביט מס - חברי מליאת המועצה
 
למעלה