הערכה של קו 104

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
לשם שינוי, הפעם הביקורת עניינית פחות או יותר

הערכה של קו 104
בדיקה והערכה של קו 104
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4640124,00.html
לשם שינוי, הפעם הביקורת עניינית פחות או יותר
גילוי נאות, קו 104 הוא אחד הקווים השנואים עלי בגוש דן וללא ספק הקו השנוא ביותר מבין הקווים שנוסדו ברה-ארגון של שנת 2011.
הקו כיום הוא בעצם שענטז גרוע, שעשו בין שני קווים חדשים שנפתחו ברה-ארגון בלי הרבה מחשבה (104 ו-139 ז"ל). אכן נוצר פה קטע יעיל בקטע שבין רידינג לתמח"ת וקטע זוועתי, מפותל ומסורבל מדי בין התמח"ת לתל השומר (וזה עוד הקו הבלעדי המחבר בין שתי הנקודות אם לא מחשיבים את 70 שזוהי לא מטרתו).
בשל הסירבול האיום, לא נדיר בכלל לראות שני אוטובוסים של 104 נוסעים ביחד כבר באמצע המסלול. אם נופלים על מנקואיסט בקו הזה... פשוט זוועה.
 

olli3

New member
מנהל
שכחת את 73 מהמרכזית לתל השומר :) אכן, 104 זוועתי.

לשם שינוי, הפעם הביקורת עניינית פחות או יותר
גילוי נאות, קו 104 הוא אחד הקווים השנואים עלי בגוש דן וללא ספק הקו השנוא ביותר מבין הקווים שנוסדו ברה-ארגון של שנת 2011.
הקו כיום הוא בעצם שענטז גרוע, שעשו בין שני קווים חדשים שנפתחו ברה-ארגון בלי הרבה מחשבה (104 ו-139 ז"ל). אכן נוצר פה קטע יעיל בקטע שבין רידינג לתמח"ת וקטע זוועתי, מפותל ומסורבל מדי בין התמח"ת לתל השומר (וזה עוד הקו הבלעדי המחבר בין שתי הנקודות אם לא מחשיבים את 70 שזוהי לא מטרתו).
בשל הסירבול האיום, לא נדיר בכלל לראות שני אוטובוסים של 104 נוסעים ביחד כבר באמצע המסלול. אם נופלים על מנקואיסט בקו הזה... פשוט זוועה.
שכחת את 73 מהמרכזית לתל השומר :) אכן, 104 זוועתי.
הכניסה לכורזין גם כן לא ברורה לי, אולי זה קצת יותר נוח להחליף אבל סתם מבזבז זמן נסיעה. הפיתולים בדרך למרכזית, אין סיבה להמשיך איתו וכמובן שהציבור לא הכי מכיר את זה שניתן להחליף בבית גיל הזהב וזהו.
 
73 יבוטל עם ישום מכרז בקעת אונו החדש

שכחת את 73 מהמרכזית לתל השומר :) אכן, 104 זוועתי.
הכניסה לכורזין גם כן לא ברורה לי, אולי זה קצת יותר נוח להחליף אבל סתם מבזבז זמן נסיעה. הפיתולים בדרך למרכזית, אין סיבה להמשיך איתו וכמובן שהציבור לא הכי מכיר את זה שניתן להחליף בבית גיל הזהב וזהו.
73 יבוטל עם ישום מכרז בקעת אונו החדש
 

אורי404

New member
קו 73 לא ממש רלוונטי. לגבי 104, השאלה מה צריך לעשות

שכחת את 73 מהמרכזית לתל השומר :) אכן, 104 זוועתי.
הכניסה לכורזין גם כן לא ברורה לי, אולי זה קצת יותר נוח להחליף אבל סתם מבזבז זמן נסיעה. הפיתולים בדרך למרכזית, אין סיבה להמשיך איתו וכמובן שהציבור לא הכי מכיר את זה שניתן להחליף בבית גיל הזהב וזהו.
קו 73 לא ממש רלוונטי. לגבי 104, השאלה מה צריך לעשות
אם אני מבין נכון מאתר "קווים", לקו 73 נסיעה בודדת לכל כיוון. גם מסלול הנסיעה שלו נראה ארוך ולא בצירים מהירים.

בנוגע לקו 104 - השאלה מה עדיף. לפי הכתבה זמן הנסיעה מאזור התחנה המרכזית לתל השומר הוא ארבעים דקות. לא נסעתי בקטע זה, כך שאני לא יודע האם הדיווח מדוייק או מייצג את רב הנסיעות. לעומת זאת, בקו 35 (שכזכור בוטל ב-2011) נסעתי מספר פעמים מתל השומר לתחנה המרכזית. זמן הנסיעה היה פחות או יותר 40 דקות.
לכאורה זמני הנסיעה מהתחנה המרכזית לתל השומר דומה. כנראה גם אין ממש סיבה להיכנס לכורזין.
יתרון נוסף לקו 104, זה התחנה הקרובה לתחנת רכבת ההגנה. בקו 35 זה היה פחות נוח.
כך, שעל פניו בהשוואה למצב הקודם (104 בהשוואה ל-35), המצב כנראה דומה אם לא טוב יותר. אני לא חושב, שזה המצב האידיאלי וכנראה מוטב מסלול אחר בקטע המדובר מהתחנה המרכזית (ורכבת ההגנה) לכיוון תל השומר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה