הערות לגבי מרוץ סינגפור וערוץ 5..

lb22

New member
לגבי ההצעה..

הסיבה היא : כסף כסף כסף לעומת אחוז צופים. למה נראה לך ירדה התוכנית המוטרית של אילדיס בערוץ 10 (מלבד שהיא לא הייתה ברמה גבוהה כמו טופ גיר) : 1. כסף 2. חוסר עניין. מה לעשות שבישראל התחום הזה לא מפותח דיו... ולגבי האס אמ אסים , זה לא דבר מיוחד לערוץ הספורט היום כמעט כל תוכנית בטלויזיה עושה את זה אפילו החדשות..
 

מ ס א ל ה

New member
הערות לגבי מרוץ סינגפור וערוץ 5..

אתחיל ואומר שזה ממש טוב שיש פורום לפורמולה 1 ואני מקווה שהוא ילך ויתפתח. אני רוצה להעיר כמה הערות חשובות מאוד לגבי מרוץ סינגפור שכפי שידוע לכם לא שודר בערוץ 5 אך כן שודר בערוץ הגרמני RTL. 1. שדרים שונים של ערוץ 5 אומרים לא פעם בראיונות שמי שחוסם את השידור של הערוצים הזרים באירועי ספורט שונים זה אלה בחו"ל ולא הם עצמם "הצדיקים" שיושבים בערוץ 5. מנגד רבים מהצופים אמרו ואומרים לא פעם ולא פעמיים בפורומים שונים שהאשמים הם ערוץ 5 הישראלי, וכפי שהוכח בצורה חד משמעית מי "שדופק" את הציבור זה ערוץ 5 שלא חסם הפעם וכך ראינו את השידור "לייב". אני גם רוצה להוסיף ולהגיד שלפני שנים אחדות ליגת האלופות גם "נפל" ביום הכיפורים ושוב ערוצים זרים ששידרו באותה השנה את המשחקים לא נחסמו על ידי ערוץ 5, טוב כנראה שגם החברה של ערוץ 5 רוצים לצפות בשידורים לא? 2. הייתי גם רוצה להמליץ לאנשים כאן ובעיקר לבני הנוער לא "ליפול בפח" של אילדיס וקורפל והירשם לשירות של עידכוני פורמולה 1 על ידי הודעות האס.אמ.אס, בן של מישהו שעובד איתי האמין ונרשם וקיבל הודעות וכמובן כל הודעה עלתה לו שקל או שקל וחצי! וההודעות היו לא פעם דברים שבקלות ניתן למצוא באינטרנט (בדוק!) כמובן שהוא התנתק. אפשר למצוא את העידכונים והחדשות האמינות והסיפורים הפנימיים בהרחבה ובחינם באתרים מעולים אלה: http://www.formula1.com http://en.f1-live.com/f1/en/index.shtml http://www.planetf1.com http://www.motorsport.com הדרך בה קורפל ואילדיס מנסים להוציא עוד ועוד כסף מאנשים פשוט לא מכובדת.
 

Hard Nut

New member
זיכיון השידור של פורמולה-1, קובע...

שבכל מדינה - רק ערוץ אחד - ישדר את המירוץ. הזיכיון הזה עולה כסף, ונחתם, באמצעות חוזה, עם "המאכער" של פורמולה-1 - ברני אקלסטון. לכן, למרבה הצער - חובה על הנהלת "הוט" להחשיך את ערוץ RTL - כאשר הם משדרים את המירוץ. כאשר אינן משדרים (שידור ישיר) - לא חובה להחשיך את ערוץ RTL. מצער, אבל ככה זה.
 

Croc

New member
זה לא ייתכן.........

והכוונה שלי - אויל זה מש שכתוב על הנייר - אבל לא ניתן לקיים את זה. אני רוצה לראות איך בדיוק בבליגה אתה מגביל את הצופה לראות רק ערוץ אחד שמשדר F1? תחסום לו לווינים בריטיים, צרפתים וגרמנים? איך בדיוק? עובדתית בשטח גם בישראל YES לא חוסמים את שידורי F1 של RTL. בדקתי כבר פעמיים מעבר ליום כיפור. בקיצור, בעולם גלובלי ו-connected זה לא ניתן למימוש. כבר היום כל אחד בישראל יכול לשים צלחת לווין פרטית ולקלוט כמה ערוצים עם שידורי F1 (תלוי בגודל הצלחת וגודל השקעה). תחשבו על שידורים ערביים, קפריסאיים, טורקיים, יווניים, איטלקיים, ASTRA וכו'. ועל שידורי LIVE באינטרנט עוד לא דיברנו בכלל. בקיצור בעולם של היום לא ניתן לשמור על מונופול והגמוניה על מידע ותכנים. אנשים חכמים, כמו סאבלימינל שלנו, מודעים לזה ובמקום להילחם בהמדיאו מנצלים אותו כדי ליצור הכנסות. אקלסטון גרידי, אבל אין כמו גרידיות של פרסי שמביאה פתרונות יצירתיים
 

מ ס א ל ה

New member
מספר הערות..

יש לי בני משפחה ב2 מדינות מערב אירופיות (הולנד ואוסטריה) והם קולטים ערוצים זרים רבים שלא מהמדינה בה הם מתגוררים שבהם המרוץ משודר ורק שתדעו שאצלם לא מחשיכים את הערוצים הללו בשעת המרוץ!! תדעו שאפשר גם אחרת, לא כל דבר צריך להיות כסף לא כל דבר צריך להסתכם באיך אנחנו עובדים על הצופים ומוציאים מהם עוד כסף, בנוסף לכך להוט או יס אין כל אינטרס וזה לא משנה להם כלל אם לשדר או לא.. מי שדורש פעם אחר פעם לכבות את הערוצים זה ערוץ 5 שמתנהג בחמדנות. אם זה היה הדבר היחיד "שהחברה ההגונים" מערוץ 5 היו עושים אז הייתי אומר ניחא, אבל רק המחשבה על כל התכנים שהם שידרו לאורך שנים ואינם משדרים עוד (לא קנו זכויות שידור) ויותר מכך הכמות האדירה של התכנים שהם העבירו ומעבירים לערוצים החדשים פשוט מעלה תחושה של גועל.
 
למעלה