הערב: ספיישל מריסה מונצ'י!

Canta Brasil

New member
הערב: ספיישל מריסה מונצ'י!

לרגל הוצאת שני אלבומים חדשים של אחת הזמרות הבולטות ביותר במוזיקה הברזילאית בשני העשורים האחרונים, יוקדשו שתי שעות התוכנית לקריירה המעניינת והפורייה שלה. אל תחמיצו! החל מהשעה 21:00 ועד 23:00 ברדיו הר הצופים 106FM באזור ירושלים או בקישור הזה. (דרוש ווינאמפ)
 
חשבתי שאת אוהדת בוטפוגו

אז איך תגישי תכנית כשקבוצתך כל כך קרובה לזכיה בתאר? הנה התכנית האלטרנטיבית להערב: SP: סנטוס V פורטוגזה, איטואנו V סאו פאולו. (מחזור אחרון. סנטוס מובילה על סאו פאולו בנקודה. שידור ישיר ב- ESPN בעשר. אולי. אם לא תצוץ איזה תחרות פוקר נורא חשובה) RJ: מדוריירה V בוטפוגו (גמר - גומלין. במשחק הראשון 2:0 לבוטפוגו) RS: אינטר V גרמיו (גמר - גומלין. במשחק הראשון 0:0) MG: נגמר לפני שבוע. קרוזיירו אלופה. PR: פראנה V א.ד.א.פ. (גמר - גומלין. במשחק הראשון 3:0 לפראנה) SC: פיגרנסה Vז'וינויל (גמר - גומלין. במשחק הראשון 2:1 לז'וינויל) CE: פורטלזה V סֶאָרה (גמר - גומלין. במשחק הראשון 1:0 לסארה) GO: גויאס V אתלטיקו (גמר - גומלין. במשחק הראשון 0:0) PE: ספורט רסיפה V סנטה קרוז (גמר - גומלין. במשחק הראשון 2:1 לספורט) משבוע הבא: אליפות ברזיל. דיווחים כרגיל בספורטאנטר.
 

Canta Brasil

New member
אני אוהדת בייז'ה-פלור

ואגיש מריסה מונצ'י למרות ועל אף הקשר שלה לפורטלה.
 

Elisete Retter

New member
../images/Emo45.gifאין כמוה!

בלי שום קשר קניתי דיסק מהמם של להקה בשם:nouvelle vague חבל על הזמן!
 

shellyland

New member
הם מצויינים!

ביקרו לפני כמה חודשים בארץ. הרכב צרפתי שעושה עיבודי בוסה נובה אלקטרונית ללהיטים משנות השמונים. קורע! איזה אלבום שלהם קנית?
 

Elisete Retter

New member
שם הדיסק: Nouvelle Vague

הם באמת מצוינים! דרך אגב האלבום שלי עם הרמיקסים של השירים שלי יצא עוד השנה!
 

shellyland

New member
אני שמחה לשמוע. אמרתי לך כבר

שלדעתי מוזיקה אלקטרונית הוא תחום שבו את פשוט מצויינת. ולגבי נובל וואג: אני מכירה שלושה אלבומים שלהם. זה שאת מדברת עליו הוא כנראה משנת 2004 (אני חושבת שזה הכי אחרון שלהם) והוא גם הכי מפורסם. הוא מתחיל בשיר Love will tear us apart? אם כן, זאת גם ההופעה שאיתה הם הגיעו לארץ. יופי של רכישה
השילוב של ניו-ווייב משנות השמונים ובוסה נובה אלקטרונית פשוט מתבקש. אני מאוד אוהבת את הגירסה שלהם ל-I just can't get enough של דפש מוד.
 

Elisete Retter

New member
הוא לא כל כך אלקטרוני ...

ההרגשה די אקוסטית! אני שמחה שאת אוהבת את הרמיקסים שלי. זה משהו אחר. אבל אני גם מאוד מחוברת לעבודה האקוסטית שלי...
 
../images/Emo46.gif

אם הייתי פולנייה טובה הייתי מנקה רק בגלל שממילא את יורדת עלי אבל אני פולניה מקולקלת אז אני יושבת ומאזינה עם בקבוק בירה וסיגריה.
 
נגמרה הקשסה

הכנתי קערה גדולה בערב הבחירות כשהחבר'ה באו למנגל ולראות כדורגל (לפעמים הבחירות הן רק תירוץ). צריכה לחדש את המלאי. טרם הספיקותי.
 
למעלה