העסקת עובד במשק בית:
ישנה עוזרת אחת לאשה ולשתי בנותיה (סה"כ 3 דירות). האם האשה יכולה לדווח על עבודת העוזרת בכל שלושת הדירות ולשלם בהתאם? או שכל בעלת דירה צריכה לדווח בנפרד ושלם בנפרד? האם זה משנה אם האמא משלמת עבור העוזרת שמנקה אצל שתי בנותיה? האם זה משנה על שם מי הבעלות בשלוש הדירות?
ישנה עוזרת אחת לאשה ולשתי בנותיה (סה"כ 3 דירות). האם האשה יכולה לדווח על עבודת העוזרת בכל שלושת הדירות ולשלם בהתאם? או שכל בעלת דירה צריכה לדווח בנפרד ושלם בנפרד? האם זה משנה אם האמא משלמת עבור העוזרת שמנקה אצל שתי בנותיה? האם זה משנה על שם מי הבעלות בשלוש הדירות?