העןלם המסריח שלנו....

העןלם המסריח שלנו....

אתם מכירים את ההרגשה שאתה מסתכל על העולם מבחוץ כאילו אתה לא שייך אליו? כאילו אתה זבוב שמסתובב ומביט במתרחש מסביבו?... אני כל הזמן ככה-אני עוצר לרגע ומסתכל סביבי וחושב לעצמי"מה זה לעזזל" "מה זה העולם הזה,כלכך הרבה רע,מרמה,אי אכפתיות,חוסר רגישות,משחקים ופוזות.... למה אני מחוייב לשנות את הפרצוף הטוב שלי לפרצוף רע אכזרי וקשוח רק כדי להסתדר בחיים?!!! למה אני מחוייב להיות כמו כל האנשים מסביבי כדי שיכבדו אותי. למה אני לא יכול להיות עצמי וזהו-בןאדם טוב יחסית העןלם גורם לי להיות מניאק!אני לא מוכן לקבל את זה,אני לא אהיה חרא כמו כולם כי רק ככה ניתן להסתדר-זה נוגד את המוסריות והומנטריות שלי. אז עולם ..תקשיב טוב טוב אני את עצמי לא אשנה בשביל החרא שלך! ואם זה אומר שאני לא אצליח בעולם שלך אז ....על הזין שלי תנסה להפנים..כי אני רק בשלבים "חנוך את הנער לפי דרכו"
 
זה בדיוק מה שאני אומרת.

מיצידי תגידו שזה לא נכון שזה לא טוב ושאני עושה את הטעות של החיים שלי. אני זו אני ואני לא אעשה רע לאחרים. אני לא אלך נגד התחושות שלי ונגד הלב שלי כדי להגיע למקומות גבוההים. ההפך, אני אעזור לאחרים לעלות במקומי.
 
לא יעזור כלום

הבעיה שקשה להחזיק מעמד ככה-עבודה,חברים הכל.. אין מה לעשות הדרך היחיד לשרוד בעולם שלנו זה להיות קשוח וחזק אסור להיות תמים ויפה נפש אסור להיות נחמד מדי צריך כל הזמן לחשוש וחשוד כמשהו טוב אליך....חרא לא?!
 
אוי אלוקים

כלכך קשה לי להתחבר לאנשים כי ההסתכלות שלי ממש שונה מ"המציאות" אני רואה דברים בעניים אחרות...אני מוזר ושונה בדעותיי ,ולא פעם קבלתי תגובות של זלזול והדחקה מהסובבים אותי רק רוצה חברים ואיכשהו להסתדר כאן בעולם...מקווה שאתה מקשיב לי אלוקים כי רק אתה יכול לעזור....
 

GnarledCynic

New member
כן,

מכירים. עלייך להבין שטבע האדם הוא אגואיסטי. אנשים רוצים הכל לעצמם ומוכנים להרוג את חבריהם בעבור סיפוק רצונותיהם. זו לא אשמתם של האנשים, כך הם נולדו. יש אנשים שנולדים בעלי רצון להעניק. גם הרצון הזה הוא בעבור עצמם, לא מדובר אלא באלטרואיזם מזוייף. טוב שאתה מאמץ את התכונות שנולדת איתן, מפני שלא ניתן לשנותן. כעת עליך להתאים את חייך. חפש עבודה שתואמת את הערכים שלך. לא מעוניין להעיף אנשים מדרכך בכדי להשיג משרה מנהלית? ובכן, אף אחד לא מכריח אותך להיות מנהל. יש הרבה עבודות שלא דורשות אכזריות בסדר גודל שכזה. אני מסכימה שקשה להסתדר בעולם מבלי להיות קשוח ואכזר, אבל ככה זה. אין טעם לבכות על מה שאי אפשר לשנות.
 

shani115

New member
אכן

אבל מי אמר שרק מי שרע אכזרי וקשוח מצליח בו?אלה סתם סטיגמות וזה לא נכון בנאדם טוב הרבה יותר מצליח בו כי אנשים רוצים להיות בקירבתו ואוהבים אותו ובהחלט להיות רע ואכזרי זה לא המפתח להצלחה בחיים!!
 
למעלה