העמותה ליירוט הפילוביץ´

העמותה ליירוט הפילוביץ´

חברים, נמאס. הבן אדם ניג´ס בלתי נלאה שמברבר לנו את השכל ולא נותן לנהל פה דיון נורמלי בלי שהוא מבאיס אותנו במאמרים ומסמכים על שמעון פרס וד"ר שלזינגר ששניהם ביחד רלוונטים כמו השלג דאשתקד. בזאת אני מציע ליירט את הפילוביץ´ ויפה שנה אחת קודם.
 

פרפרון1

New member
מצטרפת אליך ליירוט

אני חדשה בפורום הזה ולא ממש מנוסה, אבל אני לא מצליחה להשחיל פה מילה עם כל ההודעות של השחף הזה. איזה דיכאון, כל היום שמעון פרס כזה, עושה ככה, אמר ככה, תנו לנהל דיון. מילא שמעון פרס, אבל שיכתוב לעניין, על נושאים מעניינים וקשורים אלינו ולעיר. פוליטיקה יש לנו בפורום אחרים. תגידו, מה הקטע של הדגים. כמו שאמרתי אני חדשה יחסית באילת, וראיתי שהפציצו את הפורום בהודעות על חוות הדגים. מישהו יכול להסביר לי בקצרה, בלי פלסף, על מה מדובר. אין לי כוח לקרוא את כל השרשור הארוך הזה על הדגים, ממש מגילה עשו מזה.
 

poza

New member
לירוקים שבפורום

כנס בנושא גלובליזציה, איכות הסביבה ופיתוח בר-קיימא הכנס נערך לקראת "פסגת כדור הארץ לפיתוח בר-קיימא אשר יתקיים באוגוסט ביוהנסבורג. הכנס ידון בהשלכות השליליות שיש לגלובליזציה הכלכלית על הסביבה הטבעית והחברה האזרחית, וכן במושג "פתוח בר-קיימא" . הכנס יתקיים ביום ב´ , 24/6/02 בשעות 19:00 - 16:00 בבית מאיסדורף, חדר 501, האוניברסיטה העברית, הר-הצופים סדר הדוברים: · דר´ ליה אטינגר, מכון השל- גלובליזציה וטביעת רגל אקולוגית · פרופ´ ישעיהו בן אהרון, אוניברסיטת חיפה: המאבק של החברה האזרחית בגלובליזציה · פרופ´ אבנר דה שליט: תפיסת האדם והטבע העידן הגלובליזציה · פרופ´ משה הירש- משפט בינלאומי וארגון הסחר העולמי הציבור הרחב מוזמן כנס זה נעשה במסגרת קמפיין מגמה ירוקה לקראת פסגת כדור הארץ ביוהנסבורג 2002 מגמה ירוקה סטודנטים למען הסביבה לפרטים נוספים, עמי 050-950302
 

poza

New member
לילה טוב גם לכם

זה סיפור של שני אנשים, דיי מבוגרים ולא ילדים, הם נפגשו בצא´ט ודיברו ערב שלם... הוא ביקש את הכתובת של הדואר האלקטרוני שלה, והיא נתנה לו, למחרת הוא כתב לה מכתב שהוא נהנה לדבר איתה והוא יהיה שמח לשמור על קשר... היא החזירה לו מכתב שהיא גם נהנתה... אבל ברגע שהיא סיימה את המכתב אדם לא מוכר ביקש ממנה לצרף אותו לרשימת החברים שלה במסנג´ר, זה היה הוא אותו בחור מהמכתב הם התחילו לדבר והיה שוב נחמד... ככה הם הפכו לידידים טובים, הוא גר מעבר לים, שכך מעבר לזה הם אפילו לא חשבו על זה , דיברו על כל מיני נושאים, שום רמיזות מיניות או אינטימיות - הכל היה בצל של ידידות, לא בינו לבינה, זה נמשך בערך חודש.... יום אחד, היא הייתה חולה והוא דאג לה דאגת ידידות, הוא ביקש את המספר פלאפון שלה בשביל לדעת את שלומה, היא נתנה לו אבל ביקשה ממנו לא להתקשר, היא אמרה לו שהיא תלך לישון והכל יהיה בסדר שזה לא רציני הוא עשה כמצוותה ולא התקשר... וכך המשיך הקשר במשך עוד איזה שבוע, קשר ידידותי בלבד, ערב אחד הם ישבו בשעת לילה מאוחרת וציחקקו מול המסך זה לא היה לילה מיוחד בשבילהם פתאם צילצול בפלאפון היא עונה: "שלום" ועונה לה קול גברי מהצד השני ואומר לה : "שלום, לאן הגעתי?" היא עונה לו : "לאן רצית להגיע?" הבחור משתהה ואומר: "את נשמעת שקמת משינה אני מצטער אם הערתי אותך זו כנראה טעות" היא עונה לו: "לא הערת אותי, אבל זו כנראה טעות, שיהיה לך לילה טוב" ואז הוא אומר:"מתוקה , תסתכלי על המסך" היא מרימה את העינים ורשום על המסך "זו את?" היא הפכה לאילמת באותה שניה היא הייתה בשוק מוחלט הוא קלט את זה והתחיל מצחקק, היא פשוט לא יכלה לדבר... הוא אחל לדבר על נושאים אחרים בשביל להוציא אותה מהמבוכה, והיא שיתפה פעולה, לאחר זמן מסויים הם אמרו שלום וניתקו, הוא חזר למסך וכתב שהיה לו ממש כיף לדבר איתה והקול שלה מנעים לו מאוד.... היא גם נהנתה וגם קולו הנעים לה מאוד,היא אמרה תודה וסיפרה אשר הרגישה ... משום מה היא חיכתה לטלפון הבא שלו,זה לא איחר לבוא, למחרת הוא התקשר שוב... ושוב היה נחמד, לאט.. לאט.. השיחות מול המסך היו אחרות, הם התחילו לדבר גם בטלפון, היא לא יודעת להגיד מתי בדיוק , באיזה רגע, היא התחילה להתאהב,גם הוא לא יכול להגיד מתי בדיוק הוא התחיל לרצות אותה לצידו, היא לא אמינה בזה בהתחלה, היא לא רצתה את זה בהתחלה, אבל היא נשבתה בקסמיו... הוא התחיל לכתוב לה שיש לו רגשות אליה, שהוא רוצה אותה לצידו, זה היה מוזר הם הרגישו געגועים אחד לשני למרות שהם מעולם לא נפגשו , שניהם פחדו מה יהיה כאשר הם ידעו איך כל אחד מהם נראה, הם דיברו על הכל, ושיתפו אחד את השני בחששות שלהם, אז הם החליטו שהם שולחים תמונות... הרגשות לא השתנו! עם הזמן הם רק התחזקו... הם אחלו לדבר עם מצלמה ועדין הרגשות לא השתנו רק התעצמו, עכשיו היא מאוהבת בו היא יודעת את זה והיא רוצה אותו כל כך.. היא מפחדת מהשלב הבא מהרגע של הפגישה ... הוא כל כך רוצה אותה לצידו שהיא החליטה שהיא נוסעת אליו... האם פגישה פיזית תשנה? או האם הרגשות רק יתחזקו ? היא לא מבינה, איך אפשר לאהוב מישהו שהיא לא פגשה? איך אפשר להתגעגע למישהו שהיא מעולם לא הייתה איתו פיזית? הוא מכיר אותה, יודע עליה יותר טוב מכל אדם אחר.... אין זו אשליה? (לא יודעת כשאני אחזור משם אני אספר לכם ..... )
 

poza

New member
וזה בשביל פילוביץ´

ההגדרה הפסיכולוגית של אגו דומה ל"מייצר חוקיות/סטנדרטים", המרכז בקרה החשוב ביותר בתודעה שמתאם את האספקטים השונים של ה"אני עצמי". אותו מרכז בקרה של האדם חייב להיות במצב תקין על מנת להפגין מידת הגינות מספקת.. אגו, כ"מייצר חוקיות/סטנדרטים" לא יכול להיות חיובי או שלילי. התפקוד לו מכני ומכאן אין לו ישות עצמית. זאת ההגדרה שמעניינת אותכם. הכח המניע, ה"אני עצמי", הדרייב. מצד שני, המושג קיבל עם הזמן משמעות חדשה. מקובל היום לחשוב שלאגו יש זכות קיום משלו ושהוא ישות בפני עצמה. הפרצוף האמיתי של אותו "אגו" הוא גאוותנות, חשיבות עצמית בוטה, נרציסיזם, הצורך לראות את עצמך כשונה בכל זמן, מקום או נסיבות נתונות. זה ה"אגו" שעליו דיברתי אלה היו 60 שניות על אגו...
 
הקשר בין הלגונה לחוות הדגים ורן פקר

חברת השלום (טי.פי.סי) בה חברים יזמים ירדנים וישראלים בראשם רן פקר, מתכננים פרוייקט תיירותי משותף להקמת לגונה, בית מלון צף ומרכז קונגרסים מצפון למפרץ אילת. בשטח התוכנית מצויים כיום שני בסיסים צבאיים, מפעל ערדג, העוסק בחקלאות ימית, ושלוחה של המכון לחקר הימים והאגמים. היזמים מתכננים את מחצית הפרוייקט בירדן ואת מחציתו השנייה בישראל. שני חלקי הפרוייקט יהיו זהים.
 
מי רוצה לקנות יחדת דיור בלגונה?

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה באילת אישרה את פרויקט המלונאות והמגורים הענקי, "לגונת השלום" באילת, במסגרתו ייבנו לגונה גדולה וסביבה ארבעה בתי מלון ו-1,200 יחידות נופש ומגורים. ההשעה נאמדת ביותר מ-250 מיליון דולר. הוועדה המקומית אישרה את הפרויקט והגישה אותו לאישור הוועדה המחוזית במחוז הדרום. לדברי מהנדסת עיריית אילת, האדריכלית אסנת פוסט, התוכנית אושרה לאחר שנעשו בה כמה שינויים על פי דרישותיהם של גורמי תכנון שונים, ביניהם החברה לפיתוח אילת והוועדה המקומית. מתחם הלגונה שאושר לבנייה משתרע על 600 דונם, והפרויקט, כולל הלגונה, ייבנה סביב הלגונה המזרחית הקיימת במקום. בין שתי הלגונות פועלת המרינה המערבית, שבה הוקמה לגונה קטנה, שבתוכה נבנה חצי אי שעליו הוקמו 56 יחידות דיור. פרויקט זה נרכש ברובו על ידי קבוצה של עורכי דין מאזור המרכז למטרות השקעה ודירות נופש. על פי התוכנית המקורית של הפרויקט היו אמורים להיבנות 2,500 יחידות דיור כולל דירות נופש. בעקבות דרישתו של ראש עיריית אילת, גבי קדוש, לצמצם את צפיפות הדיור במקום דרשו חברי הוועדה המקומית וגורמי תכנון לשנות את התוכנית ולהקטין את מספר יחידות הדיור ב-300. על פי התוכנית ייבנו בלגונת השלום ארבעה בתי מלון שיכללו 1,000 חדרים בשטח ממוצע של 60 מ"ר. בתי המלון ייבנו עד לגובה מקסימלי של 6 קומות. נוסף על כך ייבנו במתחם כמה פרויקטים של דירות נופש שיכללו 1,000 יחידות דיור. כן ייבנו 200 דירות מגורים. שיווק הקרקעות לכל הפרויקטים ייעשה באמצעות מכרז שיוציא המינהל לאחר אישור התוכנית על ידי הוועדה המחוזית
 
שדה התעופה

שר התחבורה, אפרים סנה, יוזם את הקמתו של איזור סחר חופשי בסמוך לשדה התעופה החדש בבאר-אורה, שיחליף בעתיד את שדה התעופה הבינלאומי באילת. כך נודע ל"גלובס". סנה החליט, שהשדה החדש יוקם באיזור באר-אורה (תמנע), כ-20 ק"מ מאילת, מצפון לאתר עין-עברונה. איזור הסחר החופשי היחיד בישראל הוא באילת והחל לפעול בשנת 1985. בגינו זוכים תושבי אילת ובעלי העסקים בעיר להטבות בתחום המיסוי. אתר באר-אורה מקובל על עיריית אילת כתחליף. הרעיון שהועלה באחרונה, להקמת איזור דומה בסמוך למצפה רמון, לא יצא לפועל. גורם בכיר בלשכת סנה אמר, כי נבחנת אפשרות שהשדה החדש יופעל בשיתוף עם יזמים פרטיים, שיידרשו להשקיע בהקמתו וייהנו מיתרונות איזור הסחר החופשי. המשרד טוען, כי מיסוד ההטבות הכלכליות יגביר את האטרקטיביות של השדה וימשוך אליו חברות תעופה וגורמי תיירות. אתר באר-אורה הועדף על פני עין-עברונה, בעקבות התנגדות ארגוני שמירת הטבע והסביבה, שטענו כי פתיחת שדה בינלאומי בעין-עברונה תפגע קשות בערכי נוף וטבע. בשלב הראשון לאחר הפעלת השדה, ינחתו בו טיסות פנים-ארציות. התבהרות המצב המדיני תשפר את הסיכוי להפעלת שדה תעופה משותף לישראל ולירדן, אילת-עקבה. אך אם לא יחול שינוי כזה, ינחתו בבאר-אורה גם טיסות בינלאומיות. השדה המתוכנן יכלול מסלול המראה ונחיתה שאורכו שלושה ק"מ, ויאפשר נחיתת מטוסים גדולים. התכנון ההנדסי של השדה יבוצע בעלות של 2 מיליון שקל ויארך כארבעה חודשים. לצורך הפעלת השדה ייסלל כביש חדש, דו-נתיבי, וייבנה במקום מסוף נוסעים, שישרת אלפי נוסעים ביום. עתידו של שדה התעופה הצבאי בעובדה עדיין לא ברור. שדה זה, המרוחק כ-50 ק"מ מאילת, קולט כיום מטוסי סילון, שמטיסים תיירים בעיקר לאילת. העתקת השדה מאילת התעכבה במשך מספר שנים, עקב חוסר תיאום בין משרדי הממשלה. צוותים בינמשרדיים שמונו לשם בחינת אתרים חלופיים למסלולים ולטרמינל, עוכבו וטורפדו בגלל התנגדות ארגוני איכות הסביבה והטבע. עדיין אין הערכה סופית לגבי עלות הקמת השדה החדש. עם זאת, נראה שמדובר בעשרות מיליוני דולרים.
 

poza

New member
למה לראש העיר מותר להפעיל לחץ

ולקיבוצים אסור. הכל פוליטיקה. והקיבוצים נלחמים על פרנסתם. זו מלחמה לכל דבר, ובמלחמה התנהג כמו במלחמה. מה עוד שועדת המומחים קבעה, כפי שרוני דלל אמר לפני דקות אחדות בשידור שלך, אמיר, שנוכחות החוות מוצדקת. השאלה היא איזה אינטרסים כלכליים, פוליטיים ואישיים טמונים פה. מהכתבות של דן מרגלית הבנתי שלא חסרים כאלו. אגב, אמיר, אולי תצרף לנו את דו"ח המומחים של המפרץ, שנדע גם אנחנו מה בדיוק הולך ומה החלטותיהם בנושא לחוות הדגים. לצערי אנחנו ניזונים רק מהאתר הזה ומהעיתונים. ואולי תצרף את גבי קדוש, ראש העיר שלנו לפורום. הוא יוכל להביע את דעותיו בפומבי ואנחנו נוכל להשיב לו ולנהל ויכוח ענייני. אני מבטיחה בלי קללות וגידופים נוסח פילוביץ´, אני מתורבתת.
 

poza

New member
לגברים שביניכם ובעיקר לפילוביץ´

קורס מיוחד לגברים מכיוון שהנושא מאוד מורכב וקליטת הנושאים מאוד איטית, בקורסים ישתתפו מקסימום 8 גברים. ההרשמה תפתח שבוע הבא. נושא 1 ממכונת הכביסה לשולחן הגיהוץ, התהליך המסתורי... נושא 2 כיצד למלא תבנית קרח (צעד אחר צעד,בליווי שקופיות) נושא 3 אתה והחשמל: היתרונות שבהזמנת טכנאי לתיקונים נושא 4 פיתוח מדעי אחרון: לבשל ולזרוק את הזבל לא גורם לבעיות בזקפה (תרגול במעבדה) נושא 5 להעניק פרחים לחברתך,אפילו שאתה כבר נשוי לה,לא גורם לנזק! נושא 6 גליל נייר טואלט: יכול להיות שהוא "נולד" במתקן לנייר????(דיון) נושא 7 כיצד להוריד את מכסה האסלה- צעד אחר צעד נושא 8 גברים אמיתיים גם שואלים אחרים כשהם הולכים לאיבוד(סיפורים אמיתיים מפיהם של מצ´ ואים אמיתיים) נושא 9 לסדר את המזוודה: אי-יכולת פיזית מוחלטת או אי-יכולת שכלית נרכשת?(וידאו) נושא 10 לשטוף כלים ,הלא נודע ולא ידוע הזה.(הכשרה מעשית) נושא 11 אפשר להרים את המכסה ולהשתין בלי להתיז! (תרגול קבוצתי) נושא 12 ההבדל בין סל הכביסה לבין הרצפה! נושא 13 הגבר שיושב על-יד הנהג: האם אפשר לשבת בלי לדבר או להעיר בזמן תרגול החניה? נושא 14 כלי האוכל, לאחר הארוחות, עפים לבד לכיור?(דוגמאות בווידאו) נושא 15 האם מאבדים את הזהות אם לא מחזיקים ביד את השלט לטלוויזיה? נושא 16 תקשורת: כאשר אומרים שמשהו נמצא במגירה של ארון הבגדים,למה צריכים להבין באיזו מגירה ואיזה ארון???? נושא 17 האם רופא הילדים נושך? נושא 18 מנוחה ושליטה עצמית (תרגול מעשי למלווים בקניות בקניון, בלי תלונות) נושא 19 כיצד להלחם בניוון שכלי :איך לזכור ימי הולדת, תאריכים חשובים ולהתקשר כשאתה מאחר. נושא 20 כיצד למצוא דברים,להתחיל בלחפש במקום הנכון במקום לצעוק בכל הבית. נושא 21 לומדים לחיות: ההבדלים הבסיסיים בין אשתך ואימא שלך נושא 22: התמכרות לכדורגל: זהירות! יכול להיות שאתה מכור! בסוף הקורס המשתתפים ששורדים יקבלו תעודת הצטיינות
 
פוזה מה השלב הבא?

שתישרפי חזיות פה בפורום? אני לא רוצה להישמע שוביניסט אבל גולדה אחת הספיקה לנו...
 

poza

New member
עד עכשיו כולם חשבו שאני מהמין הגברי

אז עכשיו שהשתכנעם שגם לאישה יש דעות משלה וגם היא מסוגלת להתפלסף אתכם, קשה לכם לקבל זאת. נשים נולדו בכדי לעקוץ את הגברים וגולדה היתה יחידה במינה. ולגבי החזיות, זה לא דרכי, אבל קצת הומור ולגלוג על הגברים שבנינו לא יזיק, אף אחד לא מת מזה. אז צחקנו על הפולניות, על הבלונדיניות, אז מה יש, אם נצחק קצת על המין הגברי. אבל אם תארגן מספיק חזיות, יש לי כמה חברות "קלפטע" שישמחו להדליק לך את הנר.
 
"דן מרגלית", עאלק. אפילו מורי חן לא

תפסיק למחזר פה כתבות מועתקות מלפני מליון שנה. אין לך דברים קצת חדשים?
 

poza

New member
למה לא, אם זה מעניין ומספק לנו מידע

"דן מרגלית" תמשיך כך, זה יותר טוב מהתעסקות בפוליטיקה של שמעון פרס, יוסי שריד וחבריו של פילוביץ. ולך אילתי בלב ובנפש - למה אתה לא מספק לנו קצת דברים חדשים?
 
והרי החדשות: פילוביץ´ במילואים

לכתבנו נמסר כי פילוביץ´ ייעדר מהפורום בשבועיים הקרובים.
 

poza

New member
הדמעות כבר זולגות לי

האמת היא שקשה לי להאמין כי הוא נעלם כך סתם בלי להשאיר עקבות אחריו. אני בטוחה כי הוא עוד יפתיע ויצוץ לנו אי שם מהנוטרים של יגאל אלון. אנחנו כבר מתגעגעים. תמסור לו את אהבתינו. גם מקונסולה.
 

pilovich shahaf

New member
איזה מזל יש לי שכן עם לבטופ...../images/Emo6.gif

ככה מכסחים אותי, חכו חכו שאחזור
 

קונסולה

New member
וכולם ביחד: אוווווו../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

אבל הוא עוד יפתיע. בטוח יש איתו איזה חייל תמים שלילה אחד יוציא בקלילות את הלפ - טופ שלו ופילוביץ יגיד לו: "אה, תראה לי רגע..." ובזה גמרנו. איפה הוא עושה מילואים? בשייטת?
 

קונסולה

New member
אני נביאה

נשבעת שכתבתי את ההודעה לפני שראיתי שהוא אכן כבש לפטופ.. פילו.. אתה זריז וגם קצת צפוי יאלה שחרר, שחרר לא יפה. לא שלך המחשב.
 

pilovich shahaf

New member
תמים הוא לא, פרייר הוא בטח לו, אבל../images/Emo163.gif

פייטר הוא כן, איש חמרה ותכנה הוא אלוף, אוהב ארץ ישראל ויהודים, בן 58 שנה, ומה שבטוח הוא נדלק על הפורום...
 
למעלה