העלים שחביבים על ביביהו

סתוונית333

Well-known member
העלים שחביבים על ביביהו

היו פעמים שנתניהו ביקש סיגרים"
פרטים נוספים מעדות העוזרת של מילצ'ן במשטרה נחשפים: על נתניהו סיפרה כי "הוא נהג לקרוא להם עלים והראה לי איזה סיגרים לקנות". מילצ'ן: "זאת דרישה, ומתנות לא דורשים". נתניהו בתגובה: "ניסיון להחיות סיפור שאין בו כלום".

חקירת תיק 1000 (פרשת המתנות) בה חשוד ראש הממשלה בנימין נתניהו בקבלת שוחד וטובות הנאה מתקרבת לסיומה והוא צפוי להיחקר עוד פעמיים. הערב (חמישי) התפרסמו במהדורה המרכזית פרטים חדשים מתוך עדותה של הדס קליין, העוזרת האישית של המיליארדר ארנון מילצ'ן, מי שמשמש כעד מפתח בפרשה נוכח אספקת המתנות שהעביר למשפחת נתניהו.

קליין סיפרה למקורביה כי דבריה לחוקרים ממחישים את המעורבות האישית והישירה של נתניהו בהליך קבלת המתנות. "היו פעמים שאת הסיגרים נתניהו היה מבקש ממני ישירות, את השמפניות לא", שחזרה קליין.

עוד סיפרה קליין: "הוא נהג לקרוא להם 'עלים' והראה לי איזה סיגרים לקנות. הוא היה מדבר איתי על זה בטלפון וגם כשהייתי רואה אותו. פאקר לא מעשן, אבל אני יידעתי את הבחור שעובד איתו על זה שקונים סיגרים על חשבונו".

במקביל, נחשף קטע נוסף מתוך עדותו של מילצ'ן, שעומד בסתירה לטענת נתניהו לפיה קיבל מתנה מחבר. "זה לא בדיוק מתנות – זאת דרישה, ומתנות לא דורשים", אמר מילצ'ן בעדותו. "זה הגעיל אותי". נראה כי היקף המתנות שמילצ'ן העניק לנתניהו ככל הנראה חורג בעיניו מהיקף מתנות סביר שניתנות במסגרת יחסים חבריים.
 
מדהים. בשלב הבא התקשורת תדווח מה הדס קליין עומדת לומר

בחקירה, ובשלב השלישי אנחנו גם נייעץ לחוקרים מה לעשות.
בעצם יש משהו אפילו יותר מדהים משטפון ההדלפות .
וזה העובדה שאף אחד לא שואל מי זה המדליף ועד כמה המשטרה רקובה ומונעת מטעמים פוליטים.
אני מניח שאפילו בדקטטרות אפילות היו מתביישים בסקחון שהקנוניה השמאלנית מפיצה
 
למעלה