העלאת פרופיל כנסו בבקשה תעזרו לי

yossibalali

New member
העלאת פרופיל כנסו בבקשה תעזרו לי

בזמנו הייתי מפגר והקשבתי לאנשים שהטעו אותי ולחצו עליי להוריד פרופיל (אנשים כולל הורים) שהגיע הזמן והגיוס קרב הבנתי שאני עושה טעות ושאני רוצה לשרת בקרבי! בחטיבה 900 - כפי שנקבע לי.... אבל ידעתי שהצבא לא יעבור על זה בשקט... הם קבעו לי תור לנוירלוג בתל השומר והוא החליט להוריד לי תפרופיל ל72.. דחו לי תגיוס היום (הייתי אמור להתגייס ב25.7 דחו לי ל1.8) החלום הלך בגלל אנשים שהקשבתי להם ולא בגלל בעיות אמיתיות שהיו לי.... עכשיו אני בא להתייעץ איתכם... אני יודע שלפי חוק מטכ"ל אסור להודיע על גיוס בהתראה של פחות משבועיים.. עכשיו אם זה בהסכמתי? זה גם תופס? כי נראה לי שאני הולך להגיד להם ששיקרתי להם בעקבות לחצים שהופעלו עליי אתם חושבים שזה יהיה הצעד הנכון? אתם חושבים שהם יתחשבו בי? איך אני יכול לדבר עם מישהי בתל השומר שם שהיא לא פקידה? באמת הם ביאסו לי תחיים היום עם ההודעה הזאת (למרות שהם חזרו ואמרו שהתאריך גיוס שלי יישאר אותו דבר) ואני עכשיו שוקל בכלל לא להתגייס. לא רוצה להרגיש מבוזבז 3 שנים
 

eXtreM1

New member
קודם כל

הכי חשוב כרגע זה לנסות לדחות גיוס!! תמציא משהו כמו בגרויות למשל או פסיכומטרי ותשלח מחר על הבוקר פקס עם בקשה להדחיית גיוס!! חוץ מזה...לא כל כך הבנתי על מה ירד הפרופיל!?!? ללכת ללשכת גיוס ולספר ששיקרת ואללה אני לא בטוח שזה יכול לעזור יש מצב שזה רק יזיק. עדיף פשוט לתקן את הטעות.
 

chat girl

New member
תדחה את הגיוס

תכתוב מכתב עם כל סיבה אפשרית, לימודים מצב כלכלי בריאותי הכל. ובינתיים, תלך לרופא אזחרי ותביא אישורים שמוכיחים שהמצב שבגללו הורידו לך פרופיל עבר או לא כל כך חמור ושאין סיבה שהפרופיל שלך לא יעלה בחזרה. בהצלחה!
 

eXtreM1

New member
השאלה היא...

מה הסיבה שבגללה הוא רוצה לדחות גיוס... אגב עם יש פה מישהו שיכול להמליץ על כמה סיבות טובות שיקבלו אותן בוודאות...אני אשמח. יש לי חברה בבעיה רצינית הוא חייב לדחות גיוס ואין לי מושג מה להציע לו.
 

yossibalali

New member
אני ממש לא רוצה לדחות את הגיוס

אני כבר משתגע בבית.... כל החברים מתגייסים ביולי - אוגוסט אני מוכן נפשית לדחות את הגיוז זה האופציה האחרונה.... הורדתי פרופיל על מיגרנות למי ששאל ושהלכתי אליהם בפעם האחרונה (יום שני) אמרתי להם שכבר אין לי ושאני יכול להביא להם אישורים מרופאים שאין לי והם אמרו לי בכל זאת שזה יכול לחזור ובגלל זה הורידו לי ל72... להוריד ל64 אין לי בעיה תאמת אני פשוט הולך אליהם ואומר לי שזה חזר לי וישר מורידים לי ל64... הבעיה היא שאני רוצה להעלות חזרה ל82!
 

eXtreM1

New member
טוב אז עם זה המצב...

אני חושב שכדאי שתלך לספר להם... אתה צריך לדעת שזה סיכון. אני ממש לא רוצה להפחיד אבל זה יכול לגרום לבעיות. חשוב לציין... זה שתספר להם ובמידה ויקבלו את בקשתך לא אומר שתתגייס עוד החודש תכלס סביר להניח שיידחו לך לנוב'. אל תתבאס גבר.. דדחה לנוב' נתגייס ביחד. החברים לא יברחו יהיה בסדר. גם אני קצת בבאסה רוב החברים שלי כבר מתגייסים ואני אתגייס רק בגיל 19 (מחזור נוב') אני החלטתי לדחות כל כך מאוחר כי אמרו לי או דחיה או ג'וב. תעשה תשיקולים שלך כי זה גם מה שיכולים להציע לך. דבר איתי במסרים מה ניסגר איתך בסוף..סיקרנת אותי הייתי בסיפור דומה לשלך חוץ מהקטע ששיקרתי לצבא. בהצלחה.
 
למעלה