העיקר למכור...

דממה

New member
העיקר למכור...

רציתי לשתף אתכם במקרה שקרה לי אתמול... אתם בוודאי מכירים את דוכני המכירה בקניונים (עיתונים, בי"ס לאנגלית, הסרת שיער, דיאטות, הסרת משקפיים...), רבים מהמוכרים שם עובדים לפי אחוזי מכירה ולפעמים הם להוטים יתר על המידה ומתעקשים לנסות למכור לנו (למרות שאמרתי לא מנומס)... אתמול פנתה אליי נציגה של דוכן להסרת משקפיים בלייזר. אין לי משקפיים, אבל היא בכל זאת התעקשה לנסות למכור לי... שיתפתי איתה פעולה מס' דקות, עד שלבסוף התייאשתי ושאלתי אותה אם היא עד כדי כך ממוקדת במכירה שהיא לא שמה לב שאיני מרכיב משקפיים... האם גם אתם נתקלים במוכרים להוטים עד כדי כך, שאינם שמים לב למי הם מנסים למכור...? האם שיטת המכירה הזו באופן כללי נראית לכם? ואיפה הגבול? היום מציעים הסרת משקפיים בלייזר, האם מחר יתחילו להציע לנו טיפול בטחורים כשאנו מטיילים בקניון? יום טוב
 

פיטגול

New member
היא בטח שמה לב אך משראת שנענית

לשמוע אותה סברה בליבה שאתה מרכיב עדשות מגע.. ו..כן זה הטרנד הבא טחורים וגם הגדלת חזה
 

פיטגול

New member
היא בטח שמה לב אך משראת שנענית

לשמוע אותה סברה בליבה שאתה מרכיב עדשות מגע.. ו..כן זה הטרנד הבא טחורים וגם הגדלת חזה
 

odedg

New member
קול דממה דקה

שלום! אולי נקבל הסבר על מה לא נראה לך בשיטה?
 

דממה

New member
הסבר..

אני פשוט לא אוהב שיווק דוחף שאינו יודע לעצור. שיווק המוצרים עזב את החנות ועובר למתקפה בחזיתות נוספות. לפני כמה שנים כשהתחילה התופעה המצב היה עוד בסדר, אך כיום כל סוכן של עיתון יומי זה או אחר אינו מקבל את ה"לא תודה" שלי ב"שלום ולהתראות", אלא ב"בוא תשמע מה יש לי להציע". מעבר לעניין הדחיפה וההתעקשות עצמה, יש לי בעיה עם הצעות אישיות לפתרון בעיה רפואית לדוגמא. נתקלתי במקרה של שיווק משחה להעלמת כתמי עור מהפנים בו פנתה המשווקת בקול רם למישהי בעלת כתמים כאלו והביכה אותה בפני אחרים.
 

N R S

New member
אני לא מרכיב משקפיים

למרות שאני צריך (בלי פאניקה בנהיגה אני מרכיב משקפיים). יש לי גם חבר שהשתמש בעדשות ועשה ניתוח לייזר להסרת משקפיים. ואני מכיר אדם אחד שעשה ניתוח שהתפקשש ועכשיו הוא כמעט עיוור לחלוטין, בדיעבד הוא היה מעדיף לשלם את הכף ולא לעשות ניתוח. ככה שהבאת דוגמא לא הכי במקום. אבל כן משלמים לאדם שימכור לא רוצה אל תקני או שתגידי לא תודה ואל תקני. ואם זה מטרד שקורה בקניונים כדאי לזכור שזה מה שעושים בקניונים מוכרים וקונים. חוץ מזה אני מאוד מאוד מאוד כועס עלייך שבזבזת את זמנו ומרצו של המוכר רק בשביל להסתלבט עליו בסוף המוכר הוא גם בנאדם, גם המלצר במסעדה הוא בנאדם, ואפילו הסדרנית של המוצרים בסופר.
 
למעלה