העונה התשיעית

Chris Jericho

New member
העונה התשיעית

לפי השבע פרקים ששודרו עד עכשיו בארה"ב (בערך חצי מהעונה כולה) איך אתם מגידירים אותה? (טובה/סבירה/חלשה) הפרק האהוב מהעונה? הפרק הגרוע של העונה?
 

richter

New member
בעניין ההגדרה

לא זוכר אם כבר היית בפורום או לא, אבל עשינו סקר (ראה תמונה מצורפת) לגבי הפרקים הראשונים וכ-47% הצביעו שמדובר בעונה איכותית למדי של סאות' פארק. לגבי הפרקים- אני כבר לא כל כך זוכר אותם בשביל להחליט. 904 היה לא רע בכלל (וזכה באמי ד"א)
 

Chris Jericho

New member
הייתי בפורום כבר די הרבה זמן

רק הייתה לי הפסקה באמצע... בכל מקרה, לא ראיתי את הסקר.
 

sheff2k1

New member
התחלה די טובה..אבל

לא אהבתי שהם הפכו את מיסטר גאריסון לאישה....לפי דעתי זה הרס אותו ואני מקווה שמתי-שהוא הם יחזירו לו את הBALLS שהוא כל כך אוהב. קשה להגיד מהו הפרק הגרוע אבל אני חושב שזה WING 903. הפרק הכי טוב צריך להיות 906 the death of eric cartman
 

AmitNHB

New member
דעתי:

אני חושב שהעונה ה-9 המשיכה את האי יציבות של העונה ה-8, שזה אומר פרקים מעולים לצד פרקים בינוניים ומטה. 901, 902 ו 903 היו בינוניים וכך גם 907, בעוד ש 904 ו 905 היו טובים מאוד, ו 906 היה ענק! כמובן ששום עונה כבר לעולם לא תהיה טובה כמו ה-6 (או גרועה כמו 7).
 
מה???

902 היה מצויין!!! כל פרקי קרטמן שולטים!! וגם 903 היה מצחיק... 907 היה ממש גרוע... ו904 905 היו בינונים ביותר... ו906 באמת היה ענק!!! העונה התשיעית טובה מאוד לדעתי
 

diceman

New member
מה הקטע נגד עונה 7 אחלה עונה

הרבה פעמים אני קורא בפורום שעונה 7 הכי גרועה מה הקטע עונה 7 לא נופלת מעונה 6 אחלה פרקים מישהו יכול להסביר לי?
 

AmitNHB

New member
אתה כנראה לא תסכים...

אתה אומר שהעונה ה-7 שהיא לא רק הכי פחות טובה, אלא ממש לא טובה, לא נופלת מהעונה ה-6, שהייתה לא רק העונה הכי טובה של סאות'פארק בעיני, אלא אחת הטבות בטלויזיה אי פעם ?? טוב, הנה הניתוח שלי לעונה ה-7: פרקים טובים: 701, 708, 712, 713 פרקיםטובים מאוד:709, 714 פרק ענק: 711 פרקים חלשים - עד גרועים: כל השאר (8 סה"ך) זה אומר חצי עונה בינונית ומטה, בעיני.
 

diceman

New member
כנראה יש לנו טעם שונה

למה חוץ מ- 707, 710, 715 כל השאר פרקים תענוג אחד אחד אני לא אומר שיש שם את הפרק הכי טוב של SOUTHPARK למרות ש- CANCELLED בהחלט TOP 5 אצלי אבל שוב העונה לא נופלת העונה 6 שגם ראתה פרקים לא טובים אבל שוב זה לא העניין הקטע הוא שהרבה פעמים בפורום וגם סתם השיחות עולה שעונה 7 פחות טובה כאילו יש איזה קונצנזוס עליה מה הקטע?
 

AmitNHB

New member
כי יש קונצנוס.

בין אם גרועה, או פחות טובה, זה עניין של הגדרה, אבל אתה הראשון, שאני מכיר שלא מסכים שזו לכל הפחות, העונה הכי פחות טובה, שלא לדבר על להשוות את רמתה לעונה ה-6.
 

diceman

New member
תשמע זאת לא בעיה כמו שסרטן זו בעיה

אבל עדיין סוג של חריגה כנראה
 
למעלה