העונה התחילה טוב מאוד אך דועכת לה

ddrroo

New member
העונה התחילה טוב מאוד אך דועכת לה

העונה התחילה בסערה ממש המון התרחשויות ושינויים אך החלה לדעוך בפרקים האחרונים.
החלו מאבקים משפטיים בין החברות וסוף סוף החברה של אלישיה מנצחת אבל לא נותנים לראות ולוודא שאכן ניצחו עד הסוף (מה שנקרא להתענג על הניצחון שלהם).

וויל במסע הרס עצמי ומתגלה כחלאה לא קטנה וכאיש קטן מאוד כנראה שאלישה כל עוד היתה איזנה אותו.

דיאן גם מתגלת שכאישה חלשה ממה שהתקבל הרושם בעונות קודמות ולמרות אי קבלתה כשופטת עליונה לא היתה מוצדקת בדיעבד היא לא נראית ראויה ראוייה.

הסדרה מעולה ואני מקווה שהרמה לא תדעך כפי שאני מרגיש לאחרונה.
 

דנה1982

New member
אני לא יודעת אם העונה "דועכת"

הבעיה היא, אולי, שהפיק הגיע מהר מידי. פרק 5 (הפרק שבו וויל פיטר את אלישה) היה הפרק הכי טוב בסדרה, ואחרי הפיצוץ הזה קצת מרגיש כמו סוג של אנטי-קליימקס...

מצד שני, הסיפור הזה יצר עלילה חדשה ומעולה של קרבות בין וויל ודיאן לבין פיטר ואלישה, ונראה שכל האמצעים כשרים... וויל במסע הרס עצמי, אני מסכימה, אבל גם ברור לחלוטין מכל הסיפור הזה שזה לא קשור לבגידה "עסקית" של אלישה, אלא לעובדה שהוא מאבד אותה. כשהיא הייתה לידו, היה לו קל יותר והוא היה בשליטה יותר.

אני מרגישה שהעונה הזאת עדיין העונה הכי טובה שלהם, ושהפרקים האחרונים נהדרים - פשוט אחרי פרק כל כך חזק כמו הפרק שבו התחיל הפיצול ביניהם, אנחנו מצפים לעוד ועוד פרקים אלה...
 
לא מסכים..

בנוגע לפיק, אם הם היו מורחים את זה יותר מדי זה כבר היה מעיק..
לדעתי, הבעיה בעונה (לפי מה שקראתי מתגובות של אחרים) זה שנראה כאילו הם משאירים את LG בכח, וויל ודמיאן מחפשים משפטים שפלורק/אגוס ושות׳ מעורבים בהם.
ובכלל אני לא מבין למה דווקא העונה היה דחוף להם לעשות את דיוויד לי דמות קבועה, שבמשך 4 עונות הוא היה דמות חוזרת..
ולוויל היה קל יותר לשלוט באלישה (יותר נכון), כשהיא הייתה שותפה זה היה נראה כאילו בחרו דווקא בה בגלל פיטר, ובגלל שהוא יכל לקבל ממנה מידע על שאר שכירי השנה הרביעית והמרד שלהם..
 

דנה1982

New member
דיאן בחרה בה בגלל פיטר

אין לי ספק שהיה שם ניצול של העובדה שהיא "אשתו של", אבל אני לא חושבת שזה נכון לגבי וויל. היו מצבים שזה עזר לו והוא בחר להשתמש בזה (לא סתם עשו רק אותה שותפה), אבל אני חושבת שהוא באמת אוהב אותה. מהעונה הראשונה זה הרגיש ככה, וזה נראה ככה גם כשהוא היה עם נשים אחרות וגם כשהוא היה איתה.
העובדה שהיא עזבה את המשרד הרגישה לו כמו בגידה אישית בו, ולכן הוא איבד את זה מאז שהיא עזבה. הוא לא השתולל על אף אחד אחר כמו שהוא השתולל עליה, והנקמה שלו היא אישית כלפיה (פיטר לא באמת מעניין אותו).

כרגע הוא בלתי נסבל וכמו שהוא מתנהג כרגע אני לא רואה איך הם יכולים להיות ביחד, אבל לי זה נראה שהוא מתנהג ככה כי הוא נפגע והוא במסע נקמה מטורף בלי לעצור שניה ולקלוט מה הוא עושה. העונה הזו חייבת להוביל לסצנת סקס מטורפת ביניהם, ולזה ששניהם יבינו שהיא עזבה את המשרד כדי להתרחק ממנו - והוא נוקם בה כי הוא נפגע מה"בגידה" שלה בו (ותכלס, אני כן מבינה את זה. היא פעלה מאחורי הגב שלו למרות שהוא לא עשה לה שום דבר באמת)
 
אני לא אמרתי שהוא לא אוהב/אהב אותה

אמרתי, שבחרו בה בתור שותפה כי כל יותר לשלוט בה וכי היא אשתו של, אבל נכון, שגם בגלל שהוא אהב אותה.. אני מבין למה את אומרת שזה בגידה אישית וגם הוא אמר את זה כשהוא רצה להעיף אותה.. אבל עובדה שמלכתחילה רצו לקדם את השכירים בגלל הפשיטת רגל, והנה, הם ׳שרדו׳ את הפשיטת רגל ושינו את דעתם. אבל רק כשהשכירים התחילו את המרד הקטן שלהם רצו לקדם משהו והנה משהי שהיא גם אשתו של וגם משהי ש״קל יותר״ לשלוט בה..
 

ddrroo

New member
מקווה שלא יהיה קשר רומנטי בין ויל לאלישה

נראה שהיוצרים מאוד מכוונים לשם ונראה שבאמת העונה תגמר בסקס מטורף בינהם. עם זאת ויל עדיין חלאה ולקח את דמיאן איתו להזכיר לו את זה.

הבעיה עם העונה הזאת לדעתי מאז פרק 5 שבהחלט היה הפרק הטוב בסדרה, היא שכמעט כל האינטראקציה בין הדמויות הצטמצמה אפילו בין קרי לאלישה שאמורים להיות מעין ויל ודיאן. אין שום אינטראקציה בין אלישה לקלינדה או בין אלישה לאיליי. דיאן דועכת לאיטה ומאבדת רלוונטיות. עדיין העונה טובה מאוד ומעניינת. מחכה לאחרי הפגרה
 
מקווה גם שלא יהיה,

אבל נצטרך לחכות ולראות..

בקשר לאינטראקציה, מסכים איתך, אבל זה כבר התחיל מהעונה שעברה. אלישה/איליי היו בקשר רק בגלל פיטר והבחירות.. אלישה/קלינדה הורידו בהדגה עד שהעונה כבר לא קרה משהו בין שתיהן. ולדיאן לדעתי, כל עונה יש את המצב הזה שהיא נאבדת וחוזרת..
אגב, השיחה שהייתה בין וויל לדיאן ב3.11 כבר סוג של התרחשה עונה קודמת אחרי שלוויל חזר הרישיון.. פשוט בהקשר אחר..
 
לא מסכים..

אני אוהב את כל פלורק/אגוס ושות׳ נגד LG..
וויל מראה את הפרצוף האמיתי שלו העונה, מהעונה הקודמת ידעתי שהוא סתם מפונק שמשתמש באלישה, וכמו שסלסט אמרה ״הוא תמיד יאכזב אותה״ והנה מהעונה הקודמת הוא רק מאכזב.. מההתחלה הוא ודיאן ניצלו את אלישה בגלל פיטר..
דיאן באמת חשבה שאם לוקהרט/גרדנר ישמיצו את אלישה, ויגידו שהיא גונבת כסף (האירוניה) פיטר עדיין ירצה שהיא תהיה שופטת?!
 

Macphista

New member
כאן הייתה טעות לדעתי

אם פיטר היה לוקח את דיאן כשופטת הוא היה בעצם עוזר לאלישיה כי וויל היה נפגע. הפירמה שלו הייתה נפגעת, הוא היה מאבד יותר לקוחות ונואש לעשות משחקים מטופשים יותר.
ברגע שפיטר סירב לקחת את דיאן הוא רק חיזק את האוייב של אלישיה.
 
זה נכון,

אבל אל תשכחי שפיטר ואלישה לא רצו לפגוע בלוקהרט/גרדנר להפך אלישה הרגישה אשמה. פיטר גם לא יכל לקדם משהי שמשמיצה את אשתו, תחשבי איך זה יראה היא מלכלכת על אשתו של המושל והמושל מבחינתו מקדם אותה..
 
אחלה עונה אב המתח נבנה מעצבןן

ריגש אותי שאח שלה בא לוויל וסיפר לו שהיא עשתה את זה כבריחה כל התנגשות בניהם לוהטת
וכן מי שמעצבן אותי זה פיטר היא צריכה ללכת עם הלב ולא לברוח אבל כנראה טוב לה לא לקחת סיכונים
להתרכז בעבודה ובמשימה לעצבן את וויל ולגרום לו לשנוא אותה וכן זה עבד לה מעולה :)
 
למעלה