העונה החדשה כבר כאן?

העונה החדשה כבר כאן?

ראיתי עכשיו פרסומת בערוץ 6 ל"אחר צהריים יפני" או משהו כזה... פוקימון, דרגון בול זי, בייבלייד ויוגי-הו ימים ראשון עד חמישי ב4
 

miaka

New member
לא נכון X_X

רק לא יוגי-הו
העם דורש קארד קפטור סאקורה (בשלב זה אני אסתפק גם ב...קארד קפטורס X_X)
 

Snake Bandage

New member
יו-גי-או? איזה סדרה זבל... >_<

אני כבר מעדיפה קארד קפטור סאקורה, ויש לי בעיה עם סדרות שוג´ו. יו-ג´י-או פשוט לא מעניין, ובטח מדובבים פה מהגרסה האנגלית, שהיא נוראית. והאנימציה גם לא משהו. טוב, נו, די חיבבתי את פגסוס... ופה הוא בטח לא ישמע כמו קוקסינל, כי אריק סטיוארט לא יהיה פה כדי לדובב אותו! >=)
 

yoo

New member
בע, יוג´יאו...

הורדתי פרק לפני חצי שנה, וזה כזה...דפוק!!!! פשוט פרסומת אחת גדולה לקלפים...
 

Yuske

New member
בקשר לYU-GI-OH....

בתור מי שראה כמעט את כל העונה הראשונה אני חייב לציין שזו סדרה דיי מגניבה....(חוץ מהקטע שזה בסך הכל קלפים!!!) אבל מצד אחד......גם בייבלייד זה למעשה סביבונים שנלחמים אחד בשני...... למרות זאת אני אוהב את שניהם כמעט באותה מידה (אני ילד מוזר בן איזה 16 וחצי שחולה על אנימציות-יפניות) בקשר לדיבוב: אם באנגלית לחלק מהדמויות יש קול מפחיד...אז אני ממש ממש ממש! מפחד לשמוע את הדיבוב הישראלי..... בכל מקרה אני מקווה שיביאו את סיילור-מון (בלי קשר לכלום) ורק (בבקשה!) שלא ידובבו את זה (בבקשה תביאו סיילור-מון ללא דיבוב---מה רע בסדרה ללא דיבוב???) מקווה שגם אתם תתאהבו ביו-גי-הו כמוני (וגם תבינו יותר ממני כי אני לא מבין את פיצול האישיות של יוגי כלכך...)
 

miaka

New member
כבת 19 שחולה על אנימציות יפניות..

(הנושא לא קשור, סתם רציתי להגיד את זה
) בכל אופן, יוגי-הו היא ממש סדרה שנוצרה על מנת למכור קלפים. אני אמנם ראיתי ממש חלקים קטנים ממנה אבל ככה שמעתי ממקורות אמינים ביותר ^^ בקשר לבייבלייד- עוד סדרה מסחרית שנועדה למכור... לא מתוחכמת במיוחד. בכל אופן בשביל לדבר על סדרות שהן לא פוקימון אני ממליצה שתעבירו את הדיון לפורום מנגה ואנימה..
 

Yuske

New member
כמעט ששכחתי....

גם קארד-קפצ´ורס (איך שלא רושמים בעברית) אני מקווה מאוד שיביאו.... רק שהדיבוב יהיה נורמאלי אם זה אפשרי לשם שינוי!!!
 
הם כבר קנו את קארד קפטורס

ודיבוב ישראלי בדרך כלל יותר טוב מהאמריקאי. אבל תמיד היפני הכי טוב ^^
 

yoo

New member
א...איפה

הדיבוב הישראלי היה טוב מהאמריקני? חוץ מבדרגון בול זי...
 

Snake Bandage

New member
כמעט בכל סדרה אפשרית!

תשווה למשל בין הדיבוב של פוקימון בארץ לדיבוב של פוקימון בארצות הברית. מה יותר עדיף, ג´יימס מדובב על ידי גיא נתיב, או ג´יימס מדובב כקוקסינל על ידי אריק סטיוארט? בקשר ליו-גי-או: לפי מה שהבנתי, אנחנו, כמו האמריקאים, נראה רק את העונה השנייה של יו-גי-או. את העונה הראשונה הם לא קנו, כי הנושא המרכזי שלה לא היה הקלפים, והיא גם הייתה די אלימה.
 
אין כמו הדיבוב הישראלי לפוקימון ../images/Emo8.gif

באמת אחלה של דבר.... לא כמו המצועצע האמריקני...הוא באמת מזעזע... תמיד זה ככה איכשהו, היפנית כמובן בלי יוצא מן הכלל הכי טובה, האמריקנית מזוויעה, והישראלית לא רעה בכלל, חמודה נורא... ^_^ נורא נחמד אבל הקטע של האחר צהריים יפני... אפילו שזה לא סדרות משהו וזה בעברית..זה נסיון ממש חמוד לחשוף אותנו לתרבות האנימה אתם לא חושבים..?
 

yoo

New member
אוי עשו לי טובה...

אולי לא היה כמו הדיבוב הישראלי לפוקימון... אבל בחייכם, תראו אייך הוא נשמע בערך מסוף העונה השנייה (מתי שזה חזר) כבר אני הייתי יכול לאסוף ילדים יותר מוכשרים מהרחוב...
 

PiTuShKa

New member
הכל תלוי

באולפני הדיבוב ובשחקנים - וכמובן במידה הרצינות. אילו אני הייתי בעלת אולפני דיבוב לסדרות אנימה......... *חולמת בהקיץ*....
 

moon flower

New member
השם של זה זה לא יורו-ג´י???../images/Emo12.gif

אני מזה לא בעינינים, ראיתי את הפרסומת של זה (יוג´י הו?!) והעלילה דיי דפוקה והכוכב הראשי (לפי כיונויו: יוגורט, לפחות הכינוי שהמצאתי לו...) נראה כמו בן של תרנגולת שוודית מסוממת קשות עם הכרבולת, אני עוד מבינה את התספורת של קנטה או טייסון אבל אצן יוג´י זה מוגזם נו שחור סגול וצהוב.. כ"כ נדוש...
 

Yuske

New member
טוב נכון שהתסרוקת של יוגי קצת מוזרה

למעשה......התסרוקת הזו מעולם לא הייתה ולעולם לא תיהיה באופנה...כאילו מה-זה לעזזל?......בכל מקרה בקשר לדיבוב הוא באמת נורמאלי רק חבל שהמדובב (או המדובבים לא זוכר) כבר גדל\ו ובטח הקול יהיה שונה....למרות זאת אין כמו אש שלנו ^_^....גם לקנטה (למרות שאני מאוד מחבב את הבחור---הוא מדליק...)שמתם לב לשיער שצץ כאילו משום מקום על המצח? דרך אגב למה קראת לו יוגורט? ולפני שאני מסיים מתי יש את הפרמוסת הזאת של "אחר הצהריים יפני" שבערוץ 6? אני מת לראות אותה!!!
 
למעלה