העומס הגדל ברכבת פוגע במהירות הנסיעה בשירות ואולי גם בבטיחות

25306yosef

New member
העומס הגדל ברכבת פוגע במהירות הנסיעה בשירות ואולי גם בבטיחות

תודה רבה הבנתי עכשיו
העומס הגדל ברכבת פוגע במהירות הנסיעה בשירות ואולי גם בבטיחות
הצפיפות בשעות השיא ברכבת ישראל היא לא תופעה חדשה, אבל הירידה מארבע רכבות בשעה לשלוש, במקטע הכי צפוף במדינה, החמירה אותה עוד יותר, פגעה במהירות הנסיעה וברמת השירות, ואף עלולה לייצר סכנה בטיחותית.

במשרד התחבורה מסרבים להגיב, למרות שהם אלה שדרשו לפתוח את הקו החדש מירושלים בזמן שקרונות מתאימים להוספת רכבות לא יגיעו לפני אמצע 2019.

https://www.davar1.co.il/152492/#ut...tter&utm_medium=email&utm_campaign=11-10-2018

במשרד התחבורה בחרו שלא להגיב לדברים.
 

techman1

New member
האם זה רעיון טוב לקחת מערכי IC3, לחברם לרכבת אחת ולתגבר את

העומס הגדל ברכבת פוגע במהירות הנסיעה בשירות ואולי גם בבטיחות
הצפיפות בשעות השיא ברכבת ישראל היא לא תופעה חדשה, אבל הירידה מארבע רכבות בשעה לשלוש, במקטע הכי צפוף במדינה, החמירה אותה עוד יותר, פגעה במהירות הנסיעה וברמת השירות, ואף עלולה לייצר סכנה בטיחותית.

במשרד התחבורה מסרבים להגיב, למרות שהם אלה שדרשו לפתוח את הקו החדש מירושלים בזמן שקרונות מתאימים להוספת רכבות לא יגיעו לפני אמצע 2019.

https://www.davar1.co.il/152492/#ut...tter&utm_medium=email&utm_campaign=11-10-2018

במשרד התחבורה בחרו שלא להגיב לדברים.
האם זה רעיון טוב לקחת מערכי IC3, לחברם לרכבת אחת ולתגבר את
נהריה להרצליה בימים א' וה' בשעות העומס?
 

25306yosef

New member
האם בכלל יש לרכבת ישראל מערכי IC3 פנויים לצורך תגבור

האם זה רעיון טוב לקחת מערכי IC3, לחברם לרכבת אחת ולתגבר את
נהריה להרצליה בימים א' וה' בשעות העומס?
האם בכלל יש לרכבת ישראל מערכי IC3 פנויים לצורך תגבור
השירות בין נהריה לתל אביב (או בני ברק*) בימים א' וה' בשעות העומס?

_____________________________
* - לא נראה לי שתחנת הרצליה יכולה לשמש כתחנת קצה לרכבות מהצפון מאחר ואין בתחנת הרצליה מסילות פנויות בשפע והמסילה הפנויה בהרצליה משמשת כיום כתחנת קצה לרכבות מהדרום. ולכן רכבת שכזו אם תופעל תצטרך להמשיך עד לתל אביב או עד לבני ברק לצורך פינוי המסילה בהרצליה.
 
בתל אביב האפשרות לשמש כתחנת קצה לרכבות מצפון פחותה מאשר

האם בכלל יש לרכבת ישראל מערכי IC3 פנויים לצורך תגבור
השירות בין נהריה לתל אביב (או בני ברק*) בימים א' וה' בשעות העומס?

_____________________________
* - לא נראה לי שתחנת הרצליה יכולה לשמש כתחנת קצה לרכבות מהצפון מאחר ואין בתחנת הרצליה מסילות פנויות בשפע והמסילה הפנויה בהרצליה משמשת כיום כתחנת קצה לרכבות מהדרום. ולכן רכבת שכזו אם תופעל תצטרך להמשיך עד לתל אביב או עד לבני ברק לצורך פינוי המסילה בהרצליה.
בתל אביב האפשרות לשמש כתחנת קצה לרכבות מצפון פחותה מאשר
בהרצליה.
מסילות הדיור מצפון לתחנת סבידור מתאימות יותר לרכבות מדרום מאשר לרכבות מצפון.
 

25306yosef

New member
אפשר להמשיך עד לתל אביב דרום.

בתל אביב האפשרות לשמש כתחנת קצה לרכבות מצפון פחותה מאשר
בהרצליה.
מסילות הדיור מצפון לתחנת סבידור מתאימות יותר לרכבות מדרום מאשר לרכבות מצפון.
אפשר להמשיך עד לתל אביב דרום.
או לבני ברק.
 

gsi13579

New member
האם בכלל יש לרכבת ישראל מספיק מערכי IC3 תקינים לצורך התגבור?

האם זה רעיון טוב לקחת מערכי IC3, לחברם לרכבת אחת ולתגבר את
נהריה להרצליה בימים א' וה' בשעות העומס?
האם בכלל יש לרכבת ישראל מספיק מערכי IC3 תקינים לצורך התגבור?
בדגש על תקינים כיוון שחלק גדול מהמערכים הללו דורשים תחזוקה משמעותית כדי להגדיר אותם תקינים ובטוחים לשימוש
חוץ מזה שמשתמשים בIC3 בקו לירושלים-מלחה, בקו לבית שמש ובקו לראשון לציון הראשונים (לעיתים גם בקו בעמק), ולכן לא בטוח שיש מספיק
 
למעלה