25306yosef
New member
העומס הגדל ברכבת פוגע במהירות הנסיעה בשירות ואולי גם בבטיחות
הצפיפות בשעות השיא ברכבת ישראל היא לא תופעה חדשה, אבל הירידה מארבע רכבות בשעה לשלוש, במקטע הכי צפוף במדינה, החמירה אותה עוד יותר, פגעה במהירות הנסיעה וברמת השירות, ואף עלולה לייצר סכנה בטיחותית.
במשרד התחבורה מסרבים להגיב, למרות שהם אלה שדרשו לפתוח את הקו החדש מירושלים בזמן שקרונות מתאימים להוספת רכבות לא יגיעו לפני אמצע 2019.
https://www.davar1.co.il/152492/#ut...tter&utm_medium=email&utm_campaign=11-10-2018
במשרד התחבורה בחרו שלא להגיב לדברים.
העומס הגדל ברכבת פוגע במהירות הנסיעה בשירות ואולי גם בבטיחותתודה רבה הבנתי עכשיו
הצפיפות בשעות השיא ברכבת ישראל היא לא תופעה חדשה, אבל הירידה מארבע רכבות בשעה לשלוש, במקטע הכי צפוף במדינה, החמירה אותה עוד יותר, פגעה במהירות הנסיעה וברמת השירות, ואף עלולה לייצר סכנה בטיחותית.
במשרד התחבורה מסרבים להגיב, למרות שהם אלה שדרשו לפתוח את הקו החדש מירושלים בזמן שקרונות מתאימים להוספת רכבות לא יגיעו לפני אמצע 2019.
https://www.davar1.co.il/152492/#ut...tter&utm_medium=email&utm_campaign=11-10-2018
במשרד התחבורה בחרו שלא להגיב לדברים.