העולם על פי דן - עכשיו הסרט

LoveMyLife

New member
שימו לב!!!!!!!!!!!!!!!!!

אם תסתכלו בפרק של התוכנית האחרונה באינטרנט, בדקה 59:30, כשדן מתחיל לדבר, הוא אומר "אני עשיתי פוליסת ביטוח", ואז הקול שלו משתנה פתאום!!!!!!! כאילו הוא דיבר מפלאפון.. משו פה מאוד מוזר!!
 

cheelly33

New member
לא, שזה אי אפשר לתאר ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

הדמיון של האנשים פה , זה משהו מיוחד
מצליחים להפתיע כל פעם מחדש עם יציאה יותר הזויה . אולי ההסבר לתופעה המוזרה שציינת זה שחייזרים השתלטו על האי של הישרדות ודיברו מגרונו של דן . או שזה מישהו מהמוקד של חברת הביטוח הראל שהם הספונסרים של התוכנית והם שתלו את הקול של המוקדן שלהם כי הוא יותר רדיופוני .. אה.. ומה שבעצם דן אמר זה שמנו ספנות שולטת אז בעריכה שתלו משפט אחר במקום זה.. בקיצור - LOVEMYLIFE - לשנות דחוף את הניק ניים ל: GET A LIFE !!
 

Cloud Strief

New member
וואו שמעתי שטויות פה של אנשים אבל זה!

וואו אחי שברת את כל החוקים מיילא ההפקה עזרה לדן עם המשימה של המילים או אפילו הזוים כמו ההפקה נתנה לדן בננות יותר רכות וטעימות אבל פאק רק בישראל.... מה עם העריכה לא הייתה משהו אולי היה רעשים ברקע ניסו להוריד את זה היה בעיה עם המיקרופון דן דיבר מהפלאפון נו באמת
 
נו ו.......הם הוא דיבר בטלפון?!

השלמות? משהו? תעשי בדיקת שמיעה, אלוהים תפסיקו לחפש רק פאקים בתוכנית!!!!! כל פרק שאתם רואים את רק מוצאים פאקים ומעבירים ביקרות!! לא טוב לכם!? תפסיקו לראות! דיי להיות קוטרים!
 
זה בכלל לא דן

זה קרטון בדמותו, כל השיחות זה מהפלאפון, הוא בכלל בבית
 
למעלה