העבר הפלילי שלי

אדם קלר1

New member
העבר הפלילי שלי

כתב אישום תיק התביעה הצבאית 64/88 (אפריל 1988) במשפט בין התובע הצבאי – המאשים לבין רב"ט קלר אדם, מ.א. 2213693 – הנאשם הנאשם הנ"ל מואשם בעבירות הבאות: פרט ראשון: מהות העבירה: מרי לפי סעיף 48 לחוק השיפוט הצבאי פרטי העבירה: הנאשם הנ"ל, בהיותו חייל בצה"ל, בשתי הזדמנויות, בליל שבין ה11- ל12- באפריל 1988 ובלילה בין ה12- ל13- באפריל 1988, רשם על גבי 117 כלי רכב צבאיים חונים (טנקים, נגמש"ים, משאיות,נ.נ, מלגזות) את הכתובת: "חיילי צה"ל! סרבו להיות כובשים ומדכאים! סרבו לשרת בשטחים הכבושים!", הדביק על גבי עמודי חשמל, שלטי הכוונה, קירות מבנים שונים ביחידה ועל הדלתות הפנימיות בשרותי הקצינים מדבקות הנושאות את הכיתוב "די לכיבוש", ואף הסיר מלוח המודעות של היחידה את פקודות הקבע ותלה במקומן כרוזים המביעים "זעם ומחאה" נוכח "קטל שיטתי של מפגינים פלסטינים" וקוראים ל"כינונה של מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל"; כל זאת בניגוד למשטר,למשמעת ולסדר הטוב בצבא ותוך שהוא מתכוון במעשהו להפגין ולעורר התנגדות ומחאה נגד הוראות המחייבות בצבא. פרט שני: מהות העבירה: תעמולה הפוגעת במשטר הצבא או במשמעת הצבא לפי סעיף 53 לחוק השיפוט הצבאי. פרטי העבירה: הנאשם הנ"ל, בהיותו חייל בצה"ל, במועד ובמקום הנקובים בכתב האישום הקודם, בעשותו את המעשים המיוחסים לו כמתואר בפרט האישום הנ"ל, פרסם והפיץ בכתב חומר תעמולה שהבאתו לידיעת חייל עלולה להשפיע בדרך הפוגעת במשטר הצבאי או המערערת את המשמעת בצבא. עד כאן פרטי כתב האישום. במשפט שהתקיים בבית הדין הצבאי של פיקוד הדרום בקסטינה התייצבתי ואמרתי כי אני צודה בשמחה וגאווה בכל המעשים המוזכרים בכתב האישום וכי אינני מתחרט, שכן כאזרח ישראלי בעל מצפון חובתי להאבק נגד הכיבוש. נשפטתי לשלושה חודשי מאסר וכן הורדה מדרגת רב"ט לטוראי. את התקופה ביליתי בכלא 4 יחד עם אסירים לא פוליטיים, רובם בעלי דעות בספקטרום בין ליכודניקים וכהניסטים. הסתדרתי איתם מצוין, כתבתי עבורם בקשות חנינה שחלקן נענו וכל מיני בקשות לשלטונות הכלא, ועל חלקם גם השפעתי לשנות את דעותיהם. עד היום אני שמח וגאה במה שעשיתי, ואת כתב האישום תליתי במקום מכובד על הקיר בסלון של ביתי.
 

gurfi

New member
אוי אוי אוי

אני במקומך הייתי בורח לחו"ל, עושה ניתוח לשינוי פנים, משנה את השם וחי בשקט מרוב הבושה..... תתבייש לך, אתה פוגע בצבא! לך, לך תחיה יחד עם מי שאתה אוהב-לך לעזה. נראה כמה זמן יקח עד שהם ישחטו אותך... אתה מנצל את תפקידך בצבא כדי לקבל נקודות פוליטיות. אדם, תעשה טובה לאנושות ותעזוב את הארץ שלנו, אתה לא רוצה אותה אז לך מכאן.
 

אדם קלר1

New member
הייתם חולמים

הייתם חולמים שאנחנו אנשי השמאל נעשה בשבילכם את העובדה ונעזוב את הארץ. לתשומת לבכם: 1) נולדנו פה, וזאת הארץ שלנו לא פחות מאשר שלכם 2) אנחנו נאבקים לא רק למען הפלסטינים אלא גם למען עצמנו ולמען הילדים שלנו, כי הכיבוש מוביל את כולנו לאבדון 3) לא נשאיר אתכם לבד עם הפלסטינים לעשות מה שאתם רוצים. אנחנו נישאר בארץ ונישאר פעילים ונתקע מקלות בגלגלים בכל דרך אפשרית ובלתי אפשרית לשרון ולביבי ולמופז ולבן אליעזר וכל מי שמתפעל את הכיבוש המתועב.
 

gurfi

New member
אני לא מבין אותך.....

אתה שונא את הארץ הזו, אתה שונא את המדינה ואתה שונא את צה"ל. בשביל מה אתה נשאר כאן? בשביל לדאוג שיהרגו אותנו? 1. נולדת פה-אבל אתה שונא את מולדתך. 2. אתם מובילים אותנו לאבדון. 3. רק רגע? תתקעו מקלות בגלגלים של כל המדינה?(חוץ מאתה ועשרת החברים שלך). אם אתה כל כך נגד כיבוש-למה אתה גר בשבטחים כבושים? רד מהם! די לכיבוש שלך!
 

אדם קלר1

New member
רבין התחרט

רבין מאד התחרט על הפקודה הזאת. בפעם האחרונה שנפגשתי איתו באוגוסט 1995, בערך חודש לפני הרצח, הוא סיפר לנו על תכנית שלו להיפגש עם פלסטינים שחיילים היכו אותם בפקודתו ולבקש מהם סליחה. את זה כמו הרבה תכניות חשובות שיכלו להציל חיים של הרבה מאד אנשים קטע הרוצח.
 
אתם צריכים לעזוב

כי אתם בוגדים, כל מה שרע במדינה זה בגללכם, אתם הפכתם את הדמוקרטיה לזכות האופוזיציה לבגוד, לא לבגין, לא לשמיר, לא לביבי ולא לשרון לא היתה אופוזיציה לדרך, כשהשמאל ישב באופוזיציה הוא בגד ושימש אופוזיציה למדינה. אתם לא תוקעים מקלות בגלגלי ממשלות הימין אתם תוקעים מקלות בגלגלי המדינה, לולא הייתם קיימים יהודי יש"ע וערבי יש"ע היו שותים קפה ביחד רק בגלל העידוד שלכם הערבים התחילו להיתפרע.
 

MajorGad

New member
התנחלויות פוגעות בצבא

בדיוק כמו שאדם קלר פגע בצבא.
 

MajorGad

New member
התנחלויות הן פשעי מלחמה

לפי החוק הבינלאומי שזה אפילו יותר גרוע מהמרדה ו-ונדליזם
 

yishai123

New member
מה לעשות עם אנשים שבוגדים

מה לעשות עם אנשים שבוגדים בעם היהודי ובמולדת שקיבלנו שלא בזכות אלא במתנה אמנם נלחמנו אבל מי אנחנו כשיש אלוקים גדול בשמים בגלל בוגדים כמוך יש לנו את כל הצרות האלוקים נותן לך מתנה ואתה זורק לו אותה בפרצוף מה אתה חושב שהשטחים זה לא ארץ ישראל למה זה שטחים כבושים הרי לפני 48גם גרו שם יהודים גוש עציון נפלה במלחמת העצמאות וכן חלקים נכבדים אחרים מהשטחים שאתה כ"כ מנסה לברוח מהם אתה לדעתי לא צריך להיות כאן אם אתה כ"כ נגד א"י אולי תלך לאוגנדא או לאירופה או לכל מקום אחר בגלל אנשים כמוך הצרות באות עלינו אתה יהודי אתה חייב להתנהג כמו יהודי כמו שהגוי מתנהג כמו גוי מה ההבדל בינך לבין הגוי? מה? הלאום בת.ז. תסביר לי באהבת ישראל ישי
 

אדם קלר1

New member
אוגנדה

לתשומת לבך, מייסד הציונות בנימין זאב הרצל שתמונתו מופיעה בכנסת ועל בולי דואר ושמו נקרא על שם רחוב בכל עיר במדינת ישראל רצה לקבל את ההצעה הבריטית להביא את העם היהודי לאוגנדה. הקונגרס הציוני דחה את ההצעה ובכך דן שישה מליון יהודים למוות, כי באוגנדה אפשר היה היה להציל אותם ממות בשואה. הרצל עצמו מת משברון לב זמן קצר אחרי שדחו את הצעתו. (כל זה כמובן לא מופיע בספרי הלימוד במדינת ישראל. יפה מאד לדבר על הרצל חוזה המדינה, להתיחס ברצינות לתכניות שהוא תכנן ומה שהוא רצה להשיג זה כבר דבר אחר). שלא תהיה טעות - גם להקים מדינה באוגנדה לא היה דבר מוסרי, ואילו הלכנו לשם היינו עכשיו מנהלים באינטרנט ויכוח אם כן או לא לעשות שלום עם הארגון לשחרור אוגנדה בראשות אידי אמין ולותר לו על שטחים. אבל לפחות את היהודים שנהרגו בשואה היינו מצילים אם לא היינו נדבקים בצורה שטותית וחסרת אחריות בספר עתיק שנקרא התנ"ך, שיש בו חלקים יפים וטובים אבל גם חלקים ממש מתועבים ורצחניים (כמו למשל ספר יהושע) ובמקום זה היינו מנהלים את החיים שלנו בעולם המודרני.
 

gurfi

New member
איזה שטות

הם לא היו "עולים" לאוגנדה ובאמת, רואים איזה אדם אתה-לא מבין מה אנחנו עושים כאן. הרצל לא צריך להופיע בספרי הלימוד בכלל כי: 1. הוא הסכים לקבל את אוגנדה במקום את ארץ ישראל 2. הוא התנצר בסוף חייו.
 
אתה טועה מאוד

הרצל לא התנצר כלל לפי מיטב ידיעתי והרצל ממש לא רצה לקבל את תכנית אוגנדה והוא אף שדחה תכניות למדינה בסיני ובקפריסין שזה יותר טוב מאוגנדה. הוא דיבר עם ידידו קיסר גרמניה ווילהם השני שילחץ על שולטאן תורכיה לתת ליהודים להקים בית לאומי שזלא הוגדר מה זה בדיוק בא"י והשולטאן סירב בתוקף וקיסר גרמניה שתק ואז לאחר פרעות קישנוב הרצל המיואש קיבל את תכנית אוגנדה כשהמטרה היתץה מקלט לילה מהאנטישמיות עד שיתאפשר להקים מדינה בארץ ישראל. ובאתר של מולדת כתוב על מה שאמרו מנהיגינו על הערבים ושם מצוטט הרצל אומר בהקשר של הערבים: "להניס אותם".
 
ואחרי זה אתה מופתע כשאומרים לך

לעזוב את המדינה? תראה את הכתבה שלך ושתווה אותה לדברי ערפאת? אוגנדה היתה בריטית אז ולבריטים היתה זכות לתת אותה למי שרצו ושישה מיליון יהודים לא היו ניצולים כי היינו מוותרים עליה לפני כן בגלל שלא היתה קשורה אלינו מסורתית ולא היה לנו כוח רוחני להילחם במקומיים. לידיעתך על תכנית אוגנדה מלמדים בבתי הספר ומסופר שהרצל מת זמן קצר אחרי שנדחתה ע"י הקונגרס הציוני, אך לדעתי לא היה קשר והרצל הציע אותה כמקלט לילה כשנואש מהניסיונות להשיג אוטונומיה, כן כן לא מדינה מהתורכים.
 

Ayal2

New member
רב"ט במילאוים קלר ! ( מי בכלל העניק

לך דרגה ? אולי זה היה בטעות ? ) אנימ בין מתוך דבריך, כי התכוונת לאחר שסיימת לצייר מה שציירת על כלי הרכב של צה"ל - לעבור אל מחנות הפליטים בשכם או ג´נין ולהמשיך לצייר על כלי הרכב שם - "תפסיקו לשלוח שהיאדים לרצוח נשים וילדים חפים מפשע ! תתגייסו למען הסדר שלום עם היהודים, הנותנים לכם גם טיפול רפואי, גם חשמל, גם מיים מתות חישראל, וגם משווקים לכם קולה והמבורגרים זולים מאשר בתל-אביב. איפה הייתם כל שנות הכיבוש הירדני - לא הוצאתם הגה ולא הלכם להתפוצץ גם בעמן, או קהיר ?" אך אני מבין, עצרו אותך לפני שהספקת לסיים את המשינה גם מהצד השני של הקו הירוק וחבל. בקש חנינה בטענה, כי מיד לאחר השיחרור אתה לוקח דלי וצבע וממשיך לכתוב גם שם, וגם אולי בבירות - על קירות מפקדת החיזבאללה, כי גם הם הרי לא יודעים איפה הידיים והרגליים שלהם וסתם יורים ומפגיזים, ורק אחד כמוך יכול להסביר להם מה באמת עליהם לעשות !!!
 
למעלה