העברת קווים מז'בוטינסקי לדרך אם המושבות? הפוך גוטה, הפוך...

מצב
הנושא נעול.
העברת קווים מז'בוטינסקי לדרך אם המושבות? הפוך גוטה, הפוך...

העברת קווים מז'בוטינסקי לדרך אם המושבות? הפוך גוטה, הפוך...
28.06.2015 רמלה, רמת גן וקניון איילון, קו 244 - שינוי מסלול ותחנות
החל מיום 01/07/15 יחולו שינויים במסלול תחנות קו 244, בשני כיווני הנסיעה והקו ייכנס ליישובים יהוד ואור יהודה וכן לרחוב ז'בוטינסקי בבני-ברק.

קו 244 מרמלה לקניון איילון - כניסה ליהוד, אור יהודה ורחוב ז'בוטינסקי בבני-ברק:
ייסע על פי המסלול המקורי עד צומת יהוד מזרח, יפנה ימינה לרחוב וייצמן, שמאלה לדרך העצמאות, ימינה לשדרות מנחם בגין, יבצע פרסה בכיכר קריית הסביונים, ייצא ימינה חזרה לכביש 461, יפנה בצומת סביון שמאלה לרחוב העצמאות (אור יהודה), ימשיך ישר לשדרות אליהו סעדון ושדרות מרדכי בן-פורת, יפנה ימינה לרחוב יחזקאל קזז, שמאלה (בצומת "השומר") לכביש 461, ימשיך על פי המסלול המקורי עד מחלף גהה, יפנה שמאלה לרחוב ז'בוטינסקי (בני ברק), ימינה לרחוב הרב ישראל אבו חצירא, ימשיך לרחוב מבצע קדש, יפנה שמאלה לדרך אבא הלל ויסיים את מסלולו בקניון איילון.
תחנות חדשות:
1.דרך העצמאות/וייצמן (יהוד) 9. שדרות מרדכי בן פורת/ הל"ה (אור יהודה)
2.דרך העצמאות/ חתוכה (יהוד) 10.שדרות מרדכי בן פורת/ ראשונים(אור יהודה)
3.דרך העצמאות/בר סימנטוב (יהוד) 11.שדרות מרדכי בן פורת/ ניל"י (אור יהודה)
4.שדרות בגין/דרך משה דיין (יהוד) 12.יחזקאל קזז/ מונטיפיורי (אור יהודה)
5.העצמאות/ החצב (אור יהודה) 13.יחזקאל קזז/ דרך לוד (אור יהודה)
6.העצמאות/ ירושלים (אור יהודה) 14.מחלף גהה - ז'בוטינסקי (בני ברק)
7.היכל התרבות/ סעדון(אור יהודה) 15.ז'בוטינסקי/ אהרונוביץ' (בני ברק)
8.סעדון/ סקלאר לו (אור יהודה) 16.הרב ישראל אבו חצירא/ ז'בוטינסקי (בני ברק)

קו 244 מקניון איילון ברמת גן לרמלה - כניסה לז'בוטינסקי בבני ברק, אור יהודה ויהוד:
ייצא כרגיל מדרך ששת הימים, יפנה ימינה לרחוב מבצע קדש, ימשיך לרחוב הרב ישראל אבו חצירא, יפנה שמאלה לרחוב ז'בוטינסקי, ימינה (במחלף גהה) לכביש 4, ימשיך על פי המסלול המקורי עד צומת השומר(אור יהודה), יפנה ימינה לרחוב יחזקאל קזז, שמאלה לשדרות מרדכי בן פורת, ימשיך ישר לשדרות אליהו סעדון, ישר לרחוב העצמאות, יפנה ימינה בצומת סביון לכביש 461, שמאלה בצומת יהוד מערב ומיד ימינה לדרך העצמאות, ימינה לרחוב וייצמן, שמאלה חזרה לכביש 461 וימשיך על פי המסלול המקורי.
תחנות חדשות:
1.ז'בוטינסקי/ סוקולוב (בני-ברק) 8.העצמאות/ ההסתדרות (אור יהודה)
2.ז'בוטינסקי/ אהרונוביץ' (בני ברק) 9.העצמאות - מרכז מסחרי (אור יהודה)
3.יחזקאל קזז/ דרך לוד (אור יהודה) 10.העצמאות/ שדרות מנחם בגין (יהוד)
4.יחזקאל קזז - מרכז מסחרי (אור יהודה) 11.העצמאות/ הרצל (יהוד)
5.מרדכי בן פורת/ הראשונים (אור יהודה) 12.העצמאות/ סעדיה חתוכה(יהוד)
6.מרדכי בן פורת/ הל"ה (אור יהודה)
7.שדרות אליהו סעדון - עירייה (אור יהודה)

_________________________________________________________________________________________
נראה שככל שהעבודות על תחנות הרכבת הקלה הולכות ומתקרבות, משרד התחבורה עושה מאמצים עילאיים להוסיף עוד ועוד קווים לז'בוטינסקי ולפנות את הצירים החלופיים לכלי רכב פרטיים.
הכנסת 244 ליהוד ואור יהודה דווקא חיובית בעיניי, אבל מה יהיה עם מחלת ז'בוטינסקי של משרד התחבורה?
לפחות מנצלים את החיבור הכבר לא כל כך חדש בין מבצע קדש לרחוב אבוחצירא בבני ברק.

יש עוד מספר עדכונים לגבי קווי אגד החל מ-1.7 שניתן לראות כאן.
חלק מהשינויים עניינם קישור מתחם איקאה בקרית אתא לקריות ולחיפה וחלק אחר שינויים קטנים במסלול או תחנות של קווים שונים ברחבי המדינה.
 

DRORIKO8

New member
שאלה לי אליך

העברת קווים מז'בוטינסקי לדרך אם המושבות? הפוך גוטה, הפוך...
28.06.2015 רמלה, רמת גן וקניון איילון, קו 244 - שינוי מסלול ותחנות
החל מיום 01/07/15 יחולו שינויים במסלול תחנות קו 244, בשני כיווני הנסיעה והקו ייכנס ליישובים יהוד ואור יהודה וכן לרחוב ז'בוטינסקי בבני-ברק.

קו 244 מרמלה לקניון איילון - כניסה ליהוד, אור יהודה ורחוב ז'בוטינסקי בבני-ברק:
ייסע על פי המסלול המקורי עד צומת יהוד מזרח, יפנה ימינה לרחוב וייצמן, שמאלה לדרך העצמאות, ימינה לשדרות מנחם בגין, יבצע פרסה בכיכר קריית הסביונים, ייצא ימינה חזרה לכביש 461, יפנה בצומת סביון שמאלה לרחוב העצמאות (אור יהודה), ימשיך ישר לשדרות אליהו סעדון ושדרות מרדכי בן-פורת, יפנה ימינה לרחוב יחזקאל קזז, שמאלה (בצומת "השומר") לכביש 461, ימשיך על פי המסלול המקורי עד מחלף גהה, יפנה שמאלה לרחוב ז'בוטינסקי (בני ברק), ימינה לרחוב הרב ישראל אבו חצירא, ימשיך לרחוב מבצע קדש, יפנה שמאלה לדרך אבא הלל ויסיים את מסלולו בקניון איילון.
תחנות חדשות:
1.דרך העצמאות/וייצמן (יהוד) 9. שדרות מרדכי בן פורת/ הל"ה (אור יהודה)
2.דרך העצמאות/ חתוכה (יהוד) 10.שדרות מרדכי בן פורת/ ראשונים(אור יהודה)
3.דרך העצמאות/בר סימנטוב (יהוד) 11.שדרות מרדכי בן פורת/ ניל"י (אור יהודה)
4.שדרות בגין/דרך משה דיין (יהוד) 12.יחזקאל קזז/ מונטיפיורי (אור יהודה)
5.העצמאות/ החצב (אור יהודה) 13.יחזקאל קזז/ דרך לוד (אור יהודה)
6.העצמאות/ ירושלים (אור יהודה) 14.מחלף גהה - ז'בוטינסקי (בני ברק)
7.היכל התרבות/ סעדון(אור יהודה) 15.ז'בוטינסקי/ אהרונוביץ' (בני ברק)
8.סעדון/ סקלאר לו (אור יהודה) 16.הרב ישראל אבו חצירא/ ז'בוטינסקי (בני ברק)

קו 244 מקניון איילון ברמת גן לרמלה - כניסה לז'בוטינסקי בבני ברק, אור יהודה ויהוד:
ייצא כרגיל מדרך ששת הימים, יפנה ימינה לרחוב מבצע קדש, ימשיך לרחוב הרב ישראל אבו חצירא, יפנה שמאלה לרחוב ז'בוטינסקי, ימינה (במחלף גהה) לכביש 4, ימשיך על פי המסלול המקורי עד צומת השומר(אור יהודה), יפנה ימינה לרחוב יחזקאל קזז, שמאלה לשדרות מרדכי בן פורת, ימשיך ישר לשדרות אליהו סעדון, ישר לרחוב העצמאות, יפנה ימינה בצומת סביון לכביש 461, שמאלה בצומת יהוד מערב ומיד ימינה לדרך העצמאות, ימינה לרחוב וייצמן, שמאלה חזרה לכביש 461 וימשיך על פי המסלול המקורי.
תחנות חדשות:
1.ז'בוטינסקי/ סוקולוב (בני-ברק) 8.העצמאות/ ההסתדרות (אור יהודה)
2.ז'בוטינסקי/ אהרונוביץ' (בני ברק) 9.העצמאות - מרכז מסחרי (אור יהודה)
3.יחזקאל קזז/ דרך לוד (אור יהודה) 10.העצמאות/ שדרות מנחם בגין (יהוד)
4.יחזקאל קזז - מרכז מסחרי (אור יהודה) 11.העצמאות/ הרצל (יהוד)
5.מרדכי בן פורת/ הראשונים (אור יהודה) 12.העצמאות/ סעדיה חתוכה(יהוד)
6.מרדכי בן פורת/ הל"ה (אור יהודה)
7.שדרות אליהו סעדון - עירייה (אור יהודה)

_________________________________________________________________________________________
נראה שככל שהעבודות על תחנות הרכבת הקלה הולכות ומתקרבות, משרד התחבורה עושה מאמצים עילאיים להוסיף עוד ועוד קווים לז'בוטינסקי ולפנות את הצירים החלופיים לכלי רכב פרטיים.
הכנסת 244 ליהוד ואור יהודה דווקא חיובית בעיניי, אבל מה יהיה עם מחלת ז'בוטינסקי של משרד התחבורה?
לפחות מנצלים את החיבור הכבר לא כל כך חדש בין מבצע קדש לרחוב אבוחצירא בבני ברק.

יש עוד מספר עדכונים לגבי קווי אגד החל מ-1.7 שניתן לראות כאן.
חלק מהשינויים עניינם קישור מתחם איקאה בקרית אתא לקריות ולחיפה וחלק אחר שינויים קטנים במסלול או תחנות של קווים שונים ברחבי המדינה.
שאלה לי אליך
הרי לשמאלו של הנת"צ בבני ברק יש כיום 2 נתיבים שפתוחים גם לפרייבטים(אני לא מכליל את הנתיב שמאלה לאהרונוביץ' שגם הוא אגב הולך להיות קטסטרופה בעקבות העבודות) האם שניהם יוקצו לעבודות או שלפחות אפשר לנת"צ אחד מהם?
 
בז'בוטינסקי, בקטעים מסויימים ייחסם נתיב אחד

שאלה לי אליך
הרי לשמאלו של הנת"צ בבני ברק יש כיום 2 נתיבים שפתוחים גם לפרייבטים(אני לא מכליל את הנתיב שמאלה לאהרונוביץ' שגם הוא אגב הולך להיות קטסטרופה בעקבות העבודות) האם שניהם יוקצו לעבודות או שלפחות אפשר לנת"צ אחד מהם?
בז'בוטינסקי, בקטעים מסויימים ייחסם נתיב אחד
אבל אין שום אפשרות לחסום את ז'בוטינסקי לחלוטין לתנועת כלי רכב פרטיים.
יש לפחות כוח פוליטי חזק אחד במדינה שימנע את זה בגופו אם יצטרך. ואותו כוח יודע לארגן הפגנות המונים ומחאות שמזיזות לפוליטיקאים ברמה הארצית.
גם ראש עיריית רמת גן והסוחרים ברמת גן לא יהיו מוכנים לקבל את הגזירה הזו.
ולפי מגמת משרד התחבורה לדחוף את רוב התחבורה הציבורית ממזרח גוש דן למערבה או לצפונה ולהיפך לז'בוטינסקי, גם שלושה נתיבי תחבורה ציבורית בשני הכיוונים לא יספיקו.
 

DRORIKO8

New member
הסוחרים והעירייה זה פחות בעיה

בז'בוטינסקי, בקטעים מסויימים ייחסם נתיב אחד
אבל אין שום אפשרות לחסום את ז'בוטינסקי לחלוטין לתנועת כלי רכב פרטיים.
יש לפחות כוח פוליטי חזק אחד במדינה שימנע את זה בגופו אם יצטרך. ואותו כוח יודע לארגן הפגנות המונים ומחאות שמזיזות לפוליטיקאים ברמה הארצית.
גם ראש עיריית רמת גן והסוחרים ברמת גן לא יהיו מוכנים לקבל את הגזירה הזו.
ולפי מגמת משרד התחבורה לדחוף את רוב התחבורה הציבורית ממזרח גוש דן למערבה או לצפונה ולהיפך לז'בוטינסקי, גם שלושה נתיבי תחבורה ציבורית בשני הכיוונים לא יספיקו.
הסוחרים והעירייה זה פחות בעיה
כי כמו שראית,גם באבן גבירול הצליחו להתגמש עם הסוחרים והעירייה על נת"צ בשעות העומס. לגבי ה"כח הפוליטי החזק" שאתה מדבר עליו, לצערי הרב אתה צודק. לא חשבתי על זה האמת.
 
באבן גבירול יש נתיב לתחבורה ציבורית, לא הפכו את כל הרחוב

הסוחרים והעירייה זה פחות בעיה
כי כמו שראית,גם באבן גבירול הצליחו להתגמש עם הסוחרים והעירייה על נת"צ בשעות העומס. לגבי ה"כח הפוליטי החזק" שאתה מדבר עליו, לצערי הרב אתה צודק. לא חשבתי על זה האמת.
באבן גבירול יש נתיב לתחבורה ציבורית, לא הפכו את כל הרחוב
לרחוב תחבורה ציבורית.
אין אפשרות להפוך את ז'בוטינסקי לדרך לתחבורה ציבורית בלבד.
זה לא יעבור ואף אחד גם לא ינסה ליזום את זה.
משרד התחבורה צריך להחליף דיסקט ולהבין שגם את התחבורה הציבורית צריך לפזר לצירים שונים. זה יבוא, אבל בזמן אמת וכשהקטסטרופה כבר תהיה בשטח.
 

DRORIKO8

New member


באבן גבירול יש נתיב לתחבורה ציבורית, לא הפכו את כל הרחוב
לרחוב תחבורה ציבורית.
אין אפשרות להפוך את ז'בוטינסקי לדרך לתחבורה ציבורית בלבד.
זה לא יעבור ואף אחד גם לא ינסה ליזום את זה.
משרד התחבורה צריך להחליף דיסקט ולהבין שגם את התחבורה הציבורית צריך לפזר לצירים שונים. זה יבוא, אבל בזמן אמת וכשהקטסטרופה כבר תהיה בשטח.
 

DRORIKO8

New member
לגבי צירים מקבילים

באבן גבירול יש נתיב לתחבורה ציבורית, לא הפכו את כל הרחוב
לרחוב תחבורה ציבורית.
אין אפשרות להפוך את ז'בוטינסקי לדרך לתחבורה ציבורית בלבד.
זה לא יעבור ואף אחד גם לא ינסה ליזום את זה.
משרד התחבורה צריך להחליף דיסקט ולהבין שגם את התחבורה הציבורית צריך לפזר לצירים שונים. זה יבוא, אבל בזמן אמת וכשהקטסטרופה כבר תהיה בשטח.
לגבי צירים מקבילים
אני מתחבר למה שאמרת בזמנו שצריך תחבורה ציבורית נורמלית לרכבת קריית אריה/סגולה. ואם לא זה אז לפחות קו שיסע ישירות לתל אביב דרך אם המושבות. התחבורה הציבורית מפתח תקווה לתל אביב כיום מזעזעת,והיה צריך לתקן את זה גם בלי קשר לעבודות
 
משרד התחבורה אמנם רוצה, אם ירצה הועד, לתגבר את קו הרכבת

לגבי צירים מקבילים
אני מתחבר למה שאמרת בזמנו שצריך תחבורה ציבורית נורמלית לרכבת קריית אריה/סגולה. ואם לא זה אז לפחות קו שיסע ישירות לתל אביב דרך אם המושבות. התחבורה הציבורית מפתח תקווה לתל אביב כיום מזעזעת,והיה צריך לתקן את זה גם בלי קשר לעבודות
משרד התחבורה אמנם רוצה, אם ירצה הועד, לתגבר את קו הרכבת
בין הוד השרון לראשון לציון משה דיין, אבל אין בתוכניות שלו לטווח הקצר שום תגבור של התח"צ לתחנות הרכבת קרית אריה וסגולה.
ההגיון של משרד התחבורה (ושל נת"ע) הוא כזה:
להפוך את החניון של אצטדיון המושבה (שסמוך גם לתחנת הרכבת קרית אריה) לחניון חנה וסע (סע אולי גם ברכבת אבל בעיקר בשאטל).
ומה מסלול השאטל? כמובן שדרך ז'בוטינסקי הקדוש.
http://www.nta.co.il/sites/default/files/lkhr_shynvy_kyvvnyvt_mvshr_qryt_ryh5.pdf
אפילו השאטל שיש לו תחנת עליה אחת בלבד בחניון ורוב תחנות ההורדה שלו בתל אביב עצמה וכך גם רוב הנוסעים יהיו לתל אביב, יקדש את ציר ז'בוטינסקי.
בשביל מה בכלל צריך את השאטל הזה מחניון שנמצא מטרים מתחנת רכבת?
אהה...כי משרד התחבורה מתקשקש עם עצמו ועם משרד האוצר ולא מצליח לבצע את רפורמת התעריפים שכבר שכחתי כמה שנים שומעים עליה.
שינוי הרגלי הנסיעה והרגלת הציבור להשתמש בתחבורה הציבורית בכלל וברכבת בפרט היה צריך להתבצע כבר לפני שנתיים-שלוש. אבל מי שלא טורח בערב תקופת עבודות, ממציא טלאים לא הגיוניים דקה לפני תחילת העבודות.
 

orenhz

New member
בנוסף מתגברים מעט את הלו"ז של 244 מרמלה:

העברת קווים מז'בוטינסקי לדרך אם המושבות? הפוך גוטה, הפוך...
28.06.2015 רמלה, רמת גן וקניון איילון, קו 244 - שינוי מסלול ותחנות
החל מיום 01/07/15 יחולו שינויים במסלול תחנות קו 244, בשני כיווני הנסיעה והקו ייכנס ליישובים יהוד ואור יהודה וכן לרחוב ז'בוטינסקי בבני-ברק.

קו 244 מרמלה לקניון איילון - כניסה ליהוד, אור יהודה ורחוב ז'בוטינסקי בבני-ברק:
ייסע על פי המסלול המקורי עד צומת יהוד מזרח, יפנה ימינה לרחוב וייצמן, שמאלה לדרך העצמאות, ימינה לשדרות מנחם בגין, יבצע פרסה בכיכר קריית הסביונים, ייצא ימינה חזרה לכביש 461, יפנה בצומת סביון שמאלה לרחוב העצמאות (אור יהודה), ימשיך ישר לשדרות אליהו סעדון ושדרות מרדכי בן-פורת, יפנה ימינה לרחוב יחזקאל קזז, שמאלה (בצומת "השומר") לכביש 461, ימשיך על פי המסלול המקורי עד מחלף גהה, יפנה שמאלה לרחוב ז'בוטינסקי (בני ברק), ימינה לרחוב הרב ישראל אבו חצירא, ימשיך לרחוב מבצע קדש, יפנה שמאלה לדרך אבא הלל ויסיים את מסלולו בקניון איילון.
תחנות חדשות:
1.דרך העצמאות/וייצמן (יהוד) 9. שדרות מרדכי בן פורת/ הל"ה (אור יהודה)
2.דרך העצמאות/ חתוכה (יהוד) 10.שדרות מרדכי בן פורת/ ראשונים(אור יהודה)
3.דרך העצמאות/בר סימנטוב (יהוד) 11.שדרות מרדכי בן פורת/ ניל"י (אור יהודה)
4.שדרות בגין/דרך משה דיין (יהוד) 12.יחזקאל קזז/ מונטיפיורי (אור יהודה)
5.העצמאות/ החצב (אור יהודה) 13.יחזקאל קזז/ דרך לוד (אור יהודה)
6.העצמאות/ ירושלים (אור יהודה) 14.מחלף גהה - ז'בוטינסקי (בני ברק)
7.היכל התרבות/ סעדון(אור יהודה) 15.ז'בוטינסקי/ אהרונוביץ' (בני ברק)
8.סעדון/ סקלאר לו (אור יהודה) 16.הרב ישראל אבו חצירא/ ז'בוטינסקי (בני ברק)

קו 244 מקניון איילון ברמת גן לרמלה - כניסה לז'בוטינסקי בבני ברק, אור יהודה ויהוד:
ייצא כרגיל מדרך ששת הימים, יפנה ימינה לרחוב מבצע קדש, ימשיך לרחוב הרב ישראל אבו חצירא, יפנה שמאלה לרחוב ז'בוטינסקי, ימינה (במחלף גהה) לכביש 4, ימשיך על פי המסלול המקורי עד צומת השומר(אור יהודה), יפנה ימינה לרחוב יחזקאל קזז, שמאלה לשדרות מרדכי בן פורת, ימשיך ישר לשדרות אליהו סעדון, ישר לרחוב העצמאות, יפנה ימינה בצומת סביון לכביש 461, שמאלה בצומת יהוד מערב ומיד ימינה לדרך העצמאות, ימינה לרחוב וייצמן, שמאלה חזרה לכביש 461 וימשיך על פי המסלול המקורי.
תחנות חדשות:
1.ז'בוטינסקי/ סוקולוב (בני-ברק) 8.העצמאות/ ההסתדרות (אור יהודה)
2.ז'בוטינסקי/ אהרונוביץ' (בני ברק) 9.העצמאות - מרכז מסחרי (אור יהודה)
3.יחזקאל קזז/ דרך לוד (אור יהודה) 10.העצמאות/ שדרות מנחם בגין (יהוד)
4.יחזקאל קזז - מרכז מסחרי (אור יהודה) 11.העצמאות/ הרצל (יהוד)
5.מרדכי בן פורת/ הראשונים (אור יהודה) 12.העצמאות/ סעדיה חתוכה(יהוד)
6.מרדכי בן פורת/ הל"ה (אור יהודה)
7.שדרות אליהו סעדון - עירייה (אור יהודה)

_________________________________________________________________________________________
נראה שככל שהעבודות על תחנות הרכבת הקלה הולכות ומתקרבות, משרד התחבורה עושה מאמצים עילאיים להוסיף עוד ועוד קווים לז'בוטינסקי ולפנות את הצירים החלופיים לכלי רכב פרטיים.
הכנסת 244 ליהוד ואור יהודה דווקא חיובית בעיניי, אבל מה יהיה עם מחלת ז'בוטינסקי של משרד התחבורה?
לפחות מנצלים את החיבור הכבר לא כל כך חדש בין מבצע קדש לרחוב אבוחצירא בבני ברק.

יש עוד מספר עדכונים לגבי קווי אגד החל מ-1.7 שניתן לראות כאן.
חלק מהשינויים עניינם קישור מתחם איקאה בקרית אתא לקריות ולחיפה וחלק אחר שינויים קטנים במסלול או תחנות של קווים שונים ברחבי המדינה.
בנוסף מתגברים מעט את הלו"ז של 244 מרמלה:
נוספו נסיעות בשעות:
14:00
16:30
17:00
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה