העברת השירים מ Mini iPod של אפל, למחשב....

העברת השירים מ Mini iPod של אפל, למחשב....../images/Emo35.gif

שלום לכולם! ברשותי נגן (שהוא כבר דיי ישן) מסוג "מיני אייפוד" 4 ג'יגה של אפל, אני רוצה להעביר את כל השירים שיש לי שם בתור גיבויי למחשב, כיצד אני עושה זאת? נדמה לי שהשתמשתי פעם בתוכנה מסויימת (שאינני זוכר את שמה) כדי לבצע זאת אבל נדמה לי שהיא בילגנה לי את כל שמות השירים (כמעט אלף שירים...) והייתי צריך לעמול יום שלם כדי לשחזר ידנית את כל השמות המקוריים.... האם ישנה תוכנה ששומרת בזמן ההורדה על שמות השירים כפי שהם מופיעים באייפוד? השירים מאורגנים לי באייפוד במספר ספריות, כלומר במספר רשימות שירים, האם לאחר ההורדה כל השירים יתערבבו יחד זה בזה? או שהסדר ישמר וכל רשימת שירים תישמר לי בספרייה נפרדת? אשמח לעזרה, תודה!
 
עכשיו רק שמתי לב שנשאלה שאלה דומה קצת....

(אבל היא מתייחסת לסוג אייפוד אחר, ראיתי רק אחרי השליחה) שאלה נוספת, היכן אני יכול לקנות או להזמין סוללות חדשות עבור האייפוד שלי? האם אתם מכירים ספק אמין או חנות אמינה שאפשר לסמוך עליהם שהסוללות שם מקוריות של אפל ולא חיקויי זול מסין באיכות נמוכה? האייפוד שלי אמנם ישן אבל איכות הצליל בו ממש מעולה ואני לא רוצה להחליף אותו, רק להחליף את הסוללות שכבר מתחילות לעשות לי בעיות בטעינה.... תודה!
 
אפשר בבקשה קצת פרטים? ../images/Emo51.gif

האם התוכנה שהמלצת עליה שומרת על שמות השירים כפי שהם מופיעים באייפוד? האם השירים נשמרים בקבוצות נפרדות כמו ברשימות השמיעה ולא מתערבבים כולם יחד לבלגאן אחד גדול? אשמח לקבל גם להמלצות לגבי סוללות חדשות ומקוריות להחלפה. תודה!
 
למעלה