העברת הפורום מתפוז לרשת אחרת

העברת הפורום מתפוז לרשת אחרת

לאור המצב תאריך סגירת הפורום ייקבע ליום ראשון הקרוב. השאלה שלי היא לאן נוכל להעביר את הפורום הזה? איזה רשת אחרת אתם חושבים תיתן לנו להחזיק בה את הפורום? אשמח מאוד לדעת. לא תהיה לי בעיה גם שנפתח פה קומונה חדשה קטנה יותר דבר שהוא יותר מתאים. אין לי התנגדות להיות המנהל הבא של הפרוייקט הזה איפה שלא נהיה.. אור
 

ענבלית29

New member
סופית?

רגע לא הבנתי סופית סוגרים? חבל ! אין עוד משהו שאפשר לעשות? מבחינתי אם לא תיהיה ברירה נפתח קומונה.
 
אני לא רואה סיבה לנהל את המקום הזה כפורום

כי באיזשהו מקום אני יכול להבין מערכת תפוז כמערכת שמפעילה פורומים פעילים מאוד והם במגמה של לסנן את הפורומים הפחות מצליחים והפחות פעילים. לכן יותר נכון לנו לפעול בתוך קומונה בשלב זה במקום לפרק את החבילה. לכן משבוע הבא אני אפתח כנראה קומונה לג'קו ואסגור את הפורום. אם הקומונה הזאת תהיה תוססת ופעילה אז אפנה למערכת תפוז בבקשה לחזור ולהיות פורום. איש חכם אמר פעם "תהילתנו אינה נמדדת ביכולתנו לא ליפול אלא בלקום לאחר נפילה".
 

אמאשבע

New member
עזרה..

אני זקוקה להסבר על ההבדל בין פורום לקומונה, ואיך נרשמים? תודה
 
אמאשבע, זה מאד פשוט ../images/Emo13.gif

אור ייתן לנו לינק לקומונה החדשה - ושם את תכתבי כרגיל, ממש כמו פה. לא תרגישי בהבדל גדול. את תכתבי באותו האופן עם השם משתמש הרגיל שלך כאן בתפוז.
 

אמאשבע

New member
תודה, את תמיד דואגת לי

אז אם כך, מה ההבדל באמת בין פורום לקומונה? (בקיבוץ, הקומונה המקום בו מסדרים את הכביסה הנקייה! :)
 

Nova5

New member
אור, שיהיה בהצלחה

קודם כל אני רוצה להודות לך על כך שניהלת פורום בכבוד בתקופה די קשה: ללא הופעות כמעט וללא אירועים מיוחדים -
אני בניגוד לאחרים חושבת שאין קשר ישיר בין קיום הפורום ובין השתתפותו פעילה של אומן עצמו: עדכונים, הודעות וכו'. אז אני אישית לא מצפה מג'קו שכתוב אם יבוא לו - אשמח, ואם לא - גם בסיידר. ובוא לא נשכח שקשר עם אנשי הפורום תמיד היה וישנו: הוא משוחח איתנו אחרי הופעות, לפחות עם מי שחפץ לדבר איתו ואפילו מבכר בימי הולדת. יותר מזה? אני בטוחה שהקשר הזה יימשך גם בעתיד באופן זה או אחר,ללא חשיבות האם ניקרא "פורום תפוז", קומונה או כל דבר אחר. ברוסית יש פתגם: "תקרא לי אפילו מחבט, רק אל תשים על האש". באותה נימה אני לא מצפה שיעדכן. אנחנו מדינה קטנה עם אמצעי תקשורת רבים ועל כל דבר נדע מוקדם או מאוחר, במקרה או בכוונה.זה רק עניין של זמן (לא כל כך ארוך בדרך כלל) שנדע אילו שינויים חלו בניהולו, מה הם החידושים בהרכב, איך קוראים לכלבים של החברה שלו וחשוב מכל - איפה תהיה ההופעה ועד כמה התקליט המתבשל מצוין... לאוהבי נוסטלגיה אגיד שסגירת הפורום בתפוז זה לא מחיקת הפורום. זה רק אומר ששם הפורום לא יופיע בדף הראשי ולא יהיה ניהול בפורום. אז כל מי שיתגעגע לימים ההם יכול לשמור את הלינק במועדפים, להיכנס ולשקוע בזיכרונות. נינן גם להמשיך לכתוב בפורום ואולי כדאי לפחות לעדכן בו אפילו אחרי סגירה על אירועים חשובים שכולי תקווה יבואו במהירה. אז אור, אם בא לך לפתוח קומונה לג'קו - אז בכייף. רבים וטובים מסתפקים בקומונה ומסתדרים יפיפה. אני רואה בפורום או קומונה יתרון: אין צורך להתחבר לאף אחד ומצד שני לקבל מידע נחוץ באופן חופשי. תודה ובהצלחה, אור
 
יש לי תיקון קטן..

שדי משנה את התמונה.. במקרה שסוגרים פורום אין אפשרות להגיב..
כתוב "הפורום לא פעיל"..בדקתי... מה שאומר שדברים קצת הולכים להשתנות מעכשיו ,אם לא מחליטים מהר על קומונה, בנתיים דף חדש בפייס והבחירה שלך ואחרות אם להיות גם שם, אני אשמח אם כן:) שבת שלום!
 

Nova5

New member
את צודקת, שמיים

בניגוד למה שהיה קודם אין אפשרות לכתוב בפורום סגור שהופך אותו ל100% נוסטלגיה.
ובקשר לפייס - הבהרתי את עצמי מספר פעמים. נותר לי רק לאחל הצלחה לקבוצה החדשה (שאני ככל הנראה לא אהיה חלק ממנה) שבת שלום
 

reviital

New member
שאלה לי אליך:

אם פותחים קומונה כאן בתפוז - אנשים חדשים יוכלו להגיע אליה בקלות כמו שמגיעים לפורום?? נגיד בחיפוש בגוגל למשל? (כי עד כמה שזכור לי, בתקופה של אחרי כוכב - היה לי מאד קשה למצוא את הקומונה ההיא בניהולה של טליטל). אם בכל זאת עדיף פורום - אני ממליצה על אתר "הייד פארק" http://www.hydepark.co.il/index.asp?view=Recommend ו...יאלה, אולי זאת תהיה הזדמנות ליצור משהו נקי, פחות מעוות ממה שהיה... שיהיה בהצלחה!
 
אין סיבה שלא ימצאו את הקומונה אם תהיה פעילה..

גם פתחנו דף חדש בפייסבוק לג'קו... נפרסם גם כמו שצריך את הקומונה הזאת
 
למעלה