העבמים באו להצטלם בחצר הבית

טוב. יש פתרון תעלומה לגבי פרק 13!!...כנסו:

לא חיכיתי כי הסתקרנתי מאד וחיפשתי באינטרנט על הספר הזה. מסתבר שאכן קיים ספר כזה! ואכן קיים פרק 13!! ואכן פרק 13 מספר על מה קורה עם פוגשים עב"מים!!!! אבל..ופה יש אבל גדול.. (לצערי) הספר הזה נכתב ע"י איזה ויליאם קריימר וצ'רלס בהמה ואין להם שום קשר ל-FEMA ולספר הזה אין שום קשר ל-FEMA. עובדה. ולכן רבותי.. לא להתפתות לעסקרות בשטח... מדובר בשני אנשים שהחליטו לכתוב בספר הרציני שלהם על ניהול אסונות גם פרק על עבמים .שיהיו בריאים. אגב, למי שרוצה לקנות את הספר (second edition בלבד. בגירסה הראשונה לא היה את הפרק הזה..) הוא נמצא באמזון וכו'.
 

Majestic12

New member
בעניין FEMA ומעבר לכך...

1. הספר ששמו Fire Officer’s Guide to Disaster Control, נמצא בשימוש כספר ההדרכה של FEMA, לפחות לגבי המידע שנמצא ברשותי. אשמח לסרוק או להעלות את הפרק הנדון, אם אצליח לעשות זאת מבלי לפרק את הספר עצמו. הנושא הועלה בחדשות ABC ולמרות שמדובר בנושא מוכר, הפעם זה תפס תהודה. הספר המקורי, בהוצאת 2006 נמצא בידי. בכל מקרה אנסה או לצלם את הפרק או מכסימום להציג בפניך אישית את הספר בהזדמנות הקרובה. ראה כתבה מצורפת.... 2. הרעיון כאילו האינטרנט קובע סדרי יום של חוקרי עב"מים, מוטעה לחלוטין. האינטרנט מביא מידע לציבור החוקרים בדיוק כפי ש- NASA מציגה מידע לציבור ומן הסתם מידע המתפרסם שם עושה דרכו לכל אתר שעוסק בחלל או בנאס"אץ זה לגיטימי לחלוטין. כמו כן, עולם התקשורת כולו פועל כיום בזמן אמת באינטרנט ולכן זהו מקור מידע חשוב ביותר (למרות הסינון הנדרש כמובן). פרט לכך יש לציין, שיותר ויותר אנשי מדע ומוסדות מחקר, מעדיפים לפרסם את מאמריהם ומחקריהם ברשת ולא בעיתונות המדעית הרגילה (בשל מגבלות רבות). לכן - אין שום פסול בשימוש ברשת בתור מי שמביאה מידע בזמן אמת או מציגה מידע. 3. כשאני דיברתי על התעלמות של כמה מחשובי שוללי תופעת העב"מים, אני לא מדבר על התעלמות סתמית, אלא על העובדה שהם בחרו להתעלם במודע ממידע שהוצג לפניהם במקרים מסוימים ולא פרסמו ולא חשפו את העובדה שהם מכירים מידע זה (לעיתים אף התכחשו לכך עד שהמידע מוכר להם - כמו במקרה מפורסם אחד בו היו מעורבים סטנטון פרידמן ופיליפ קלאס). מדובר במידע רב למדי ואני מקווה לסכם אותו בהקדם.
 

Gilliana

New member
יתרה מזאת:

הספר הוא ספר רשמי של FEMA - כלומר לא רק שהוא מצוי בשימושה, אלא שיש לו החותמת הרשמית והפדרלית של הסוכנות. אי לכך הטיעונים של דודי (שהם אולי נכונים עובדתית), כלל אינם רלוונטיים. FEMA לא היתה נותנת גושפנקא רשמית לספר אלמלא תמכה בכל מה שנאמר בו.
 
איפה יש את החותמת הרשמית של FEMA?

איני מאמין. הספר הוא פרי מוחם המבריק של שני אנשים. לא יותר. קראתי אפילו באיזה אתר שאפילו מפקד מכבי אש של עיריית רוזוול לא מכיר את הספר בכלל. ממש כך היה כתוב!
 

טל ענבר

New member
הספר אינו ספר רשמי של FEMA

כותבת הגברת שכטר: "הספר הוא ספר רשמי של FEMA - כלומר לא רק שהוא מצוי בשימושה, אלא שיש לו החותמת הרשמית והפדרלית של הסוכנות". טענה פשוטה - שהיא לא הצליחה להוכיח. איך נראים פרסומים רשמיים של FEMA? ראו כאן: http://www.fema.gov/library/index.jsp הספר הוא ספר רשמי של FEMA - כלומר לא רק שהוא מצוי בשימושה, אלא שיש לו החותמת הרשמית והפדרלית של הסוכנות סמל הסוכנות מופיע על הכריכה החיצונית וכן בעמודים הראשונים.בנוסף, לכל פרסום רשמי של FEMA (כמו גם של כל גוף פדראלי באה"ב ) יש קוד המופיע באופן בולט בכריכת הספר ובעמודים הראשונים שלו. אי לכך, כיוון שלטענתה אמונה הגברת הנ"ל על המתודה המדעית, תתכבד היא - או שותפה - ותביא הוכחה לטענתה כי הספר הנדון הוא פרסום רשמי של FEMA. אגב, בקישור שצירפתי מופיעים ספרים ודו"חות מחקר רבים של FEMA, בנושאים שונים - אולם "הפלא ופלא" - הספר האמור לא מופיע שם....
 

טל ענבר

New member
כך נראה עמוד שער פנימי של פרסום FEMA

מופיע סמל הארגון וכן מספר הפרסום
 
תשובות ל-1,2,3

1. אני משוכנע שלא מדובר בספר רשמי או בשימושו של FEMA. אני מציע שתבדקי את טיעוניך בנושא. 2. לא התכוונתי למה שאמרת. אלא למשהו אחר. לא חשוב.. 3. אשמח למספר דוגמאות טובות לנושא זה. תודה, דודי.
 

Gilliana

New member
דודי ידידי, אנא עשה עמי חסד ו...

הסבר לידידך מה ההבדל בין ספר מתוצרת ובעריכת FEMA ובין ספר חיצוני שאומץ לשימוש ע"י FEMA שכן עושה רושם שהוא אינו מבין (או שמא לא רוצה להבין) את ההבדל ועל כן פרסום תמונות הכריכות (המאד יפות אגב), כלל אינו רלוונטי לעניין.
 

טל ענבר

New member
אין כאן עניין של גמילות חסדים

אלא של עיוות המציאות, ושל פרסום מידע לא נכון. הנפתולים והניסיונות לסגת מהדברים מעוררים גיחוך שוב ושוב. טענה הגברת שכטר: "הספר הוא ספר רשמי של FEMA - כלומר לא רק שהוא מצוי בשימושה, אלא שיש לו החותמת הרשמית והפדרלית של הסוכנות" משכשלה בהוכחת דבריה - עתה היא מתנערת מטענתה, ורומזת כי הספר אינו "ספר מתוצרת FEMA " כי חלילה, לא ניתן בכלל להעלות על הדעת שהיא טועה. לי, בניגוד אליה, אין כל בעיה בכך ואיני רואה בטעות פחיתות כבוד; לו תואיל הגברת להמציא קישור או סריקה שתוכיח את טענתה הנ"ל תישלח תרומה כספית מטעמי לעמותה בה היא משמשת כיו"ר משותף. נאמר 200 ש"ח? ההצעה תקפה למשך שבוע.
 

טל ענבר

New member
אולי.

ואולי נראה הוכחה לטענותיכם? כמי שאמון על המתודה המדעית, בוודאי ידוע לך שמי שטוען טענה צריך לספק הוכחות לה, ולא מי ששולל את הטענה צריך לספק הוכחה לשלילה (שהיא כידוע לך כשל לוגי).
 

טל ענבר

New member
נותרו ימים - וסכום התרומה גדל

עומד כעת על 400 ש"ח. ממתין לצילום של הספר עם החותמת הרשמית של FEMA כפי שנכתב על ידי הגב' שכטר.
 

Gilliana

New member
עובדה? ממש לא

רק עכשיו, ולאחר שהגבתי לחנן - שמתי לב שכתבת ש-"לספר אין שום קשר ל-FEMA" ולא כן הדבר. אין לי מושג מהיכן שאבת את הנתונים עליהם אתם מסתמך, אולם FEMA בהחלט משתמשת בספר הנ"ל ובאופן רשמי. כפי שכתבתי גם בתגובתי לחנן, קשה לי להאמין ש-FEMA היתה נותנת גושפנקא רשמית לספר שהיא לא עומדת מאחוריו ב-100%.
 
שוב. אין קשר ל-FEMA לספר עצמו.

אכן כתוב במספר אתרים שהדבר הוא כך אבל מדובר באתרים מוטים לכיוון עבמולוגיה או בסתם אתרים של ערוצי חדשות... כשחופרים עוד קצת (ממש לא צריך הרבה) מגיעים למסקנה שאין קשר בין הספר ל-FEMA. מישהו חד מחשבה וזריז יצר את הקשר ומאז כולם פשוט מצטטים את אותו מקור... חבל ועצוב...
 

Gilliana

New member
דודי, אני לא רוצה לבלבל אותך עם עובדות...

אבל הפעם אני חייבת - משום שאתה כותב דברים ש... איך אומרים בעדינות רבה מאד? שגויים הם מיסודם. אנא עיין בקישור הבא: http://www.disaster-resource.com/articles/04p_120.shtml לא אתר עב"מים ואפילו לא ערוץ חדשות. חשבתי שכבר למדת שלפני שאומרים משהו ועוד בבטחון שכזה (בפרט כאשר האומר הוא מי, שכמוך, מטיף בלהט לבדיקות מעמיקות ולאמינות) - עושים שיעור בית...
 
ובכל זאת. אנסה לשכנע שאני זה שצודק. אז ככה:

אז כן הכנתי שיעורי בית. בבקשה: 1.. בספר עצמו שנקרא Fire Officer's Guide to Disaster Control אין שום אזכור כלשהוא, לא על הכריכה ולא בפנים ל-FEMA בשום צורה שהיא. ראו ב-google books או ב-amazon. 2. באתר של FEMA עצמו, http://www.fema.gov/, אין שום זכר לשם של הספר או לחלק מהשם שלו. 3א. כתבה ב-ABC שבה יש את המשפט הבא: Not one fire department we found admitted to using the guide for training, although some did recognize the guide's existence. 3ב - עוד אתר של מישהו שחקר קצת את המקור של הספר. זה מה שהוא כותב: Before completing this editorial I decided to contact the Roswell Fire Department and I talked to Chief Salas, who is in charge of training for the local department. He’s a veteran of 18 years with the Department and told me he had never heard of the “Fire Officer’s Guide to Disaster Control.” He did give me some contacts with the National Fire Academ באתר: http://www.truthseekeratroswell.com/ed030103.html יש עוד כמה אתרים ספציפיים שמציינים שבהחלט לא מדובר בספר רשמי של FEMA אבל באמת צריך לשלוף אותם בפינצטה ביחס לכמויות האתרים האדירה שמדברת על כך שמדובר כן בספר רשמי של FEMA. 4. כשקוראים קצת בספר עצמו, מתקבל הרושם החזק שלא בדיוק מדובר בספר רשמי של מוסד פדרלי אלא ספר שכתוב בצורה די מרושלת של מישהו שהיה במכבי אש. ממש ככה... 5. ולסיכום בלינק שכתבת יש את המשפט : FEMA's "Fire Officer's Guide to Disaster Control" . אז כתוב שם שהספר הוא של FEMA. האם האתר הוא של FEMA ? לא. האתר זה בכלל ביקורת על ספר באותו נושא של מישהו אחר... 6. חוץ מזה, עד כמה אפשר להיות תמים ולהאמין מצד אחד שממשלת ארה"ב יודעת הכל ועושה כל שבאפשרותה כדי למנוע מהסודת להתגלות (ואפילו הורגת אנשים בשביל זה) ואח"כ עושה את הטעות הלקאסית ושמה את כל המידע הזה באיזה פרק באיזה ספר עלום של מכבי-אש? נשמע לא סביר בעליל
 

Majestic12

New member
לגבי הספר

1. אם הספר משמש כספר הדרכה, האם חובה על המחברים לציין זאת על הכריכה? ואם לא ציינו זאת, האם המשמעות שהספר אינו משמש כספר הדרכה? האם על כל ספר לימוד כתוב בבירור שבתי ספר משתמשים בו? האם על כל ספר מקצועי בהנדסת חלל או הנדסה בכלל כתוב שהוא נמצא בשימוש ע"י גוף כזה או אחר? מה הקשר ? 2. למיטב הבנתי, לא קראת את הספר והוא אינו מצוי בידך. על סמך מה בדיוק אתה קובע שהוא כתוב בצורה מרושלת, של מישהו שהיה במכבי האש? מה ידוע לך על המחברים ועל תוכן הספר ? 3. אם ישנו אתר שמפרסם כתבות על NASA או מחקרים של NASA, האם זה אומר שמאחר והוא אינו אתר רשמי של NASA הוא פסול מראש. הנה למשל, אתר הידען מפרסם הרבה כתבות מכל מיני מקורות (רובם מהרשת ומיעוטם מביטאונים מדעיים), האם עלי להסיק שאין מדובר באתר רציני, או שמה שמתפרסם שם חובבני ורשלני, או חלילה מלא בזיופים ??? 4. האם אתה זוכר את המחקר שבו הוזכרו גושי הסיליקון ושפורסם בספר המחקרים של NASA ??? שם באמת איני יודע אם הפרסום מקורו בטעות או במכוון, אבל מאחר וישנה זליגת מידע, הרי שבהחלט ניתן למצוא מחקרים או התבטאויות שונות שפורסמו. לא כולם מוכרים (כמו המחקר על VG1991), ובל נשכח -לא מדובר ברב מכר שאנשים קונים לקריאה. מדובר בספרות מקצועית ויקרה, שחוץ ממטורפים (כמוני למשל ועוד כמה), איש לא רוכש אותם ובטח שלא יודע מה כתוב שם...... העובדה שמידע חילחל מדי פעם ופורסם, לא קשורה באמונה אלא בעובדות מציאותיות. מכאן ואילך, ניתן רק לתהות האם מדובר בטעות או ביודעין. מה שלא ניתן לערער עליו, הוא אמינות המחקרים. הספרים האלו אולי עלומים לקהל הקוראים של שבוע הספר, אבל אנשי מקצוע מכירים אותם מאד (ולא אתייחס לטיעון שספר ההתרכה למכבי האש הוא ספר עלום, מכיוון שנראה לי שזהו טיעון פרטי שלך, שאין לו כל ביסוס במציאות).
 
תשובות ל-1,2,3,4.

1. הספר לא משמש בספר הדרכה של FEMA. לא הצלחת להוכיח זאת בשום צורה עד כה. חוץ כמובן מאלפי הופעות של הספר הזה באתרים שונים באינטרנט ששם טוענים שהספר הוא של FEMA בצורה זו או אחרת, ונראה בהחלט שמדובר בשכפול של הכתוב מאתר לאתר. עד כה, לא הצלחתי למצוא, ותאמין לי שפה עשיתי שיעורי בית לעומק, אתר אחד רציני או רשמי שמתאר בפירוש שהספר אומץ ע"י FEMA. 2. ניתן לקרוא חלקים מהספר המדובר ב-google books. נתתי קישור באחד הפוסטים הקודמים. כאחד שקרא לא מעט ספרים טכניים בחייו, אחזור על דבריי שמדובר בספר לא מקצועי שכתוב בצורה לא מקצועית. 3. נתת דוגמא מצוינת לגבי אתר הידען. גם בהידען מופיעים מדי פעם מאמרים לא רציניים. לא רוצה להלבין את פני חברי ברבים, אבל לדוגמא, כתבות של חיים מזר אינם כתבות מקצועיות. (לא אמרתי לא רציניות). ויש עוד כמה. אותו דבר ניתן להגיד על ערוץ ההיסטוריה או נשיונל ג'יאוג"רפיק שלעיתים מגלים גאונות של תכנים ולעיתים מפרסמים ג'אנק טהור ו"לא מקצועי בעליל" 4. גושי הסיליקון הוא נושא מעניין בפני עצמו. ראשית, אשמח לראות עותק של הספר הזה בעצמי בזמן הקרוב. ובנוסף, איני רואה בעייה שיתפרסם מחקר שכזה על-ידי נאסא. אם יש עוד מישהו בעולם שחושב כמוני שמדובר בשאריות של תופעה טבעית אנרגטית מאוד אז מה טוב.
חברים, מתי תרדו מהעץ לגבי הספר של FEMA?. ברור כשמש שמדובר בסתם ספר שלא קשור לשום FEMA ושום דבר רשמי של הממשל האמריקאי... אתם באמת חושבים שהסודיות הרבה כך תצא לה לאור דרך ספר מגוחך שכזה?? 4.
 

Gilliana

New member
כל הטיעונים שהעלית עד עכשיו דודי...

כלל אינם רלוונטיים לעניין ואינם מוכיחים את טענתך (שהפכת כבר לקביעה סופית ומוחלטת, שוב - באופן די מפתיע ו-Out of character לגביך). כפי שכתבתי לך בתגובה אחרת - לא מדובר בספר "רשמי" של FEMA - כלומר, לא בהוצאת FEMA, אלא בספר חיצוני שאומץ לשימוש רשמי ע"י FEMA לצרכי הדרכה. האם למשל, כל ספרי הלימוד שמשרד החינוך ממליץ עליהם וכולל אותם בתכנית הלימודים הם בהוצאת משרד החינוך? מקווה שעכשיו העניין ברור יותר... ולסיום - לגבי סעיף 6 שלך: דווקא ממנו עולה הרושם כי אתה נאחז באיזו תאורית קונספירציית על לגבי הסתרת הנושא, ולא כן היא. לא יודעת לומר אם זו תמימות או שאולי השקפת עולם בלתי מציאותית לחשוב ולהאמין שקיים כזה סדר בארגונים גדולים עד שהם יכולים לכסות כל פרט ופרט והרי ידוע שכלל שמערכת כלשהיא גדלה - גם האנתרופיה גדלה ביחס זהה. ההיסטוריה מלאה פרשות סודיות כאלו ואחרות שנחשפו בגלל טעויות קלאסיות מהסוג שאתה מציג, לדוגמא - ע"ע ווטרגייט.
 
למעלה