העבודה יותר מתמיד- קול קורא וקישור

the first duke

New member
העבודה יותר מתמיד- קול קורא וקישור

מצורף קישור לקול קורא נרגש ורהוט שהתפרסם באתר עיתון העבודה. מדובר בקריאה נרגשת ומנומקת היטב המסבירה מדוע הפעם צריך וחשוב במיוחד להצביע למפלגת העבודה דווקא כשהיא מניפה את הדקל הכלכלי-חברתי של צמצום הפערים והקמתץ מדינת רווחה סוציאל דמוקרטית. המאמר קורא לנוטשים שעברו קלדימה לשוב הביתה לחיק מפלגה אמיתית ואותנטית בניגוד לבועת הניסוי של קדימה. מומלץ בחום להכנס ולקרוא.
 

the first duke

New member
מאמר שחשוב לקרוא

מאוד ממליץ לקרוא את המאמר המעניין הזה ובכלל בלקר בעיתון מפלגת העבודה באינטרנט.
 

11niv1

New member
אתה צודק, פרץ מוביל לשיוויון...

במשכורות של עובדי מקורות מול חברת החשמל אולי... בכל מהלך הקרירה של פרץ בהסתדרות הדבר היחיד שהוא עשה זה לדאוג לוועדים החזקים, למשכורות מנופחות ותנאים מפליגים לבכירים שם, אשר החזירו לו את הרבית בבחירתו למנהיג האבודה... האיש לא מנהיג לאומי, מקסימום מנהיג הוועדים החזקים, לא יותר..
 
לא נכון

פרץ התערב לטובת עובדי הרשויות, עובדי קלת אפיקים, עובדי עוף-קור, עובדי מטרודן, ועוד הרבה עובדים חלשים. כיו"ר ההסתדרות, לא היתה לו ברירה אלא לשתף פעולה עם הוועדים החזקים, אחרת אין לו שום כוח ושום השפעה בכלל.
 

אשרת

New member
יש לי שאלה.

איפה ההסתדרות עכשיו? הלנת השכר שבגינה הושבתו הרשויות (לדעתי בצדק) נמשכת. למה לא שומעים את ההסתדרות? פתאום זה לא חשוב?
 
איפה היא נמשכת?

הושג הסדר, המשכורות שהולנו שולמו והמשכורות השוטפות זורמות, לפחות ברוב המכריע של הרשויות.
 
שטויות במיץ.

ההסתדרות הייתה מעורבת, ביעוץ, תיווך וסיוע לעובדים במאות סיכסוכי עבודה במשק. כמה "וועדים חזקים" יש? הועדים החזקים אינם צריכים את ההסתדרות. הרי הם חזקים. ההסתדרות צריכה את הוועדים החזקים על מנת שיעזרו להגן, בשם הסולידריות החברתית, גם על העובדים החלשים במשק. לעובדי חברת מטרודן אין "ועד חזק". למעשה, אם זה היה תלוי בבעלי העסק, לא היה להם ועד בכלל, ואפשר היה להמשיך להעסיק אותם בתת תנאים. מי שעזר לעובדים האלו היה עמיר פרץ. ומי ניסה לסייע (בניגוד לחוק) דווקא לבעלי החברה לשבור את השביתה ואת העובדים? איש קדימה, מאיר שטרית.
 
ומהם הועדים החזקים בדיוק?

אתה יכול בבקשה להגדיר מהו 'ועד חזק'? אתה יכול לאמר מה ההבדל בין 'ועד חזק' ל'ועד חלש'? אתה יכול לתת דוגמה לאחד מהועדים הללו?
 

gidi2005

New member
אתה תאלץ לקבל אותו כראש ממשלה

תפנים עמיר פרץ ראש הממשלה הבא .גם שלך .
 

pegasoos

New member
אתה אידיוט נטורל?

אתה אידיוט נטורל או שאתה עושה את עצמך?
 

adecto

New member
אדיוט הוא

מי שחושב שפרץ יהיה ראש ממשלה, טיבי/מח'ול/בשארה/תומך טרור אחר יהיה אחד משריו וקורא נאצי לכל מי שלא חושב כך אני פועל בכל הכוח שהמפלגה הזאת שרוצה להקים ממשלה לא ציונית ולא יהודית לא תיכנס לכנסת
 

pegasoos

New member
כאן נמחקה הודעה

על ידי הנהלת הפורומים משום שלא עמדה בתקנון הפורום
 

pegasoos

New member
קראת את הכתבה?

שאתה אומר לי להרגע? על מה ולמה ארגע, שהמדינה שלי מבצעת כאלה פשעים באוכלוסייה הכי חלשה וענייה שלה? זה מלחמה בעוני? או מלחמה בעניים עד חורמה? האם ממשלת ישראל שמה לה למטרה להשמיד את העניים במדינת ישראל? האם זו מטרת המלחמה בעוני של הממשלה? על מה ולמה ארגע שאזרחי המדינה שלי עומדים מהצד אפאטיים בזמן שבכל יום, בכל שעה בכל רגע, מתבצע הפשע נגד האנושות הזה מתחת לאף שלהם? ואחרי זה כולם יטענו לא ידענו, לא שמענו, לא ראינו...
 
PEGASOOS

ללא כל ספק הממשלה של אולמרט, בדומה לליכוד לפניה המייצגת את בעלי ההון נלחמת לא בעוני אלא בעניים וכעסך צודק לחלוטין. אולם הממשלה של אולמרט למרות שהיא ממשלת ימין במסווה של מרכז, אינה ממשלה נאצית. ההוכחה לכך היא שאתה ואני ואחרים יכולים לכתוב מבלי שסוכן גסטפו יבקר בביתנו ויאסור אותנו. אין זה אומר שאין סכנה של פשיזם בישראל. הימין הרדיקלי סביב כהנא ח"י ומרזל ועוד כולל אגף בליכוד , מתחזק והוא אינו פועל יותר רק כטרוריסטים פשיסטים כנגד הערבים, אלא גם פועל בישראל כנגד הערבים, אזרחי מדינת ישראל, כפי שראינו במעלות תרשיחה, כנגד קציני משטרה שפינו אותם וכאשר יבוא גל המאבק החברתי של העובדים והעניים הם יבואו עם נשק כדי לשבור את המאבק. הם יקבלו את תמיכת הממשלה אולם אין זה זהה למדינה נאצית. זה עניין של כמות שהופכת לאיכות חדשה. דבר שני כדאי להבין כיצד חושבים ופועלים ההמונים כדי לא לשבור את הלב. בני אדם כולל העובדים נוטים להיות שמרנים. במיוחד במצב של משבר וחשש לפיטורים ומהשלכה אל העוני. במיוחד כאשר התקפות אלו באות לאחר שהמשבר מעמיק והפחד גדל. אולם מידי יום ביומו יש עוד אירוע שמרגיז רבים כפי שמרגיז אותך, ובמוקדם או מאוחר המונים אלו ייצאו לפעולה. ברגע זה הם מחכים לראות מה תלדנה הבחירות. במיוחד כאשר קדימה בכוונה הרדימה את הבחירות והמפלגות האחרות משחקות את משחקה. אולם הממשלה הבאה תמשיך לתקוף את העובדים ולהעשיר את העשירים ואתה יכול להיות סמוך ובטוח שתוך מספר חודשים ואולי שנה או שנתיים לכל המאוחר גם בארץ הזאת יפרצו מאבקים סוערים כפי שקרה בשנות החמישים והשישים תחת סיסמאות כמו :"לחם, עבודה" וואלי "לחם, עבודה, שלום". המפלגות של בעלי ההון תפננה אז עוד יותר להסתה על רקע לאומי עדתי וכדומה ויש לדעת לאחד כל הכוחות ללא שום קשר למוצא לאומי, עדתי, השקפתי וכדומה. חזית מאוחדת של כל העובדים כנגד מעמד בעלי ההון. לא מלחמה של עם בעם, לא עדה בעדה. אלא מעמד כנגד מעמד.
 

adecto

New member
זהו? הפכתם את כל מי שיהודי

ציוני ולא תומך טרור לנאצי? נראה מה ההנהלה חושבת על זה
 

the first duke

New member
טוב מאוד שמחקת לו את ההודעה

עם כל הכבוד לחןפש הביטוי יש גבול וצר לי שפה הגבול נחצה ואחד מחברי הפורום בלהט הדיון השתמש בביטויים חריגים, קיצוניים ומסיתים. כולנו תקווה שזה לא יקרה שוב.
 

adecto

New member
הוא לא מחק לו את ההודעה

זה הנהלת הפורומים מחקה לאחר פנייה שלי אתמול נמחקה עוד הודעה שלו בה הוא קרא הייל היטלר לאחד המשתתפים פה ועכשיו אני פונה להנהלה בבקשה להוריד עוד הודעה -גרמניה הנאצית פה בישראל זאת הכותרת שלה לפחות ההנהלה של הפורומים עושה את העבודה שלה בערבון מוגבל
 
למעלה