"העבודה" חייבת להחתים את שרון

  • פותח הנושא s.r.
  • פורסם בתאריך

s.r.

New member
"העבודה" חייבת להחתים את שרון

על ערבות בנקאית-כספית (של לפחות עשרה מליון ש"ח, כמו מודעי-שמיר), בטרם תיכנס "העבודה" לממשלת שרון - וזאת ר ק לאחר ששרון יחתום להם גם על הסכם קואליציוני והסכם חוק יסוד הממשלה -לשינוי מדיניותו, בתחומי חיינו החשובים - בטחון, כלכלה, חברה, תשתיות, הורדת האבטלה, הורדת התנחלויות, הקמת גדר הפרדה, העברת מיליארדים מהחרדים... גם לטובת עיירות הפיתוח ועוד.... אחרת - ששרון ישלוט עם 38 המנדטים שלו + שרנסקי + ליברמן+ איתם (מהחרד"ל).
 

עמרי ר

New member
אם ברק יכול היה לשלוט

עם 26 המנדטים המפוארים שלו (כולל מימד וגשר, כמובן), אזי שרון בהחלט יכול לשלוט בקלות עם 38 המנדטים ה"עלובים" שיש לליכוד. כמובן שזה כאין וכאפס לעומת 19 המנדטים המופלאים של מפלגת האבודה (שיחד עם מר"צ מציבה גוש חוסם מרשים של 25 חכי"ם), אבל מה לעשות - צריך להתפשר על מה שיש
אני מאוד מקווה שהשמאל יישאר בחוץ. את מה שהשמאל יודע לעשות כולנו מרגישים על בשרנו כבר עשור, ואם רבין יכול היה להביא לנו את אסון אוסלו על חודה של מיצובישי, אני סמוך ובטוח ששרון יוכל להתחיל להחזיר את המדינה לפסים של שפיות עם ממשלת ליכוד-שינוי-מפד"ל, שהלוואי ותקום במהרה בימינו. רק המחשבה על פרס חוזר למשרד החוץ גורמת לי לבעתה.
 

שמוצקין

New member
גם אני מקווה

מקווה שהשמאל ישאר בחוץ .כך בעוד ארבע שנים כשרמת החיים תרד בשליש כשכמות ההרוגים בפיגועים תגדל פי שניים כשכמות המובטלים תוכפל ידעו מי אחראי
 
גם אני בעד לפנות מקום לליכוד

כדי שהעם יראה איך הליכוד הורס את המדינה כמו שהוא רק יכול.
 

עמרי ר

New member
להרוס את מה?

את המדינה שהרסתם את ביטחון אזרחיה, השמדתם את התיירות שבה והחרבתם את כלכלתה בגלל אשליות ה"שלום" שלכם? את המדינה שמכרתם בנזיד עדשים כדי לקבל מחיאות כפיים באירופה הנאצית ועל-מנת לזכות בפרסים יוקרתיים? את המדינה שנטעתם בליבה רשות טרוריסטית ורצחנית, שייבאתם לתוכה את ראש המרצחים והענקתם לו ולכנופייתו נשק, כסף, הכרה בינלאומית ולגיטימציה למעשי הטרור ביהודים? כן, ראינו מה הליכוד יודע ויכול. ראינו את זה ב- 77', ראינו את זה ב- 81', ראינו את ההבדל בין הבטחון שהיה פה לפני אוסלו, כשהליכוד היה בשלטון, לבין התוהו ובוהו ששורר פה מאז אותו הסכם ארור מ- 1993, עליו אחראים סהרורי העבודה ומר"צ. שבו לכם עם 25 המנדטים שלכם בצד, ותפסיקו להפריע. את הנזק שלכם כבר גרמתם ובגדול. תנוחו קצת.
 
איך אנחנו הרסנו את המדינה??

בזה שקיימנו שיחות שלום? "מחיאות כפיים באירופה הנאצית"? כן, עד היום הטרור הפלסטיני משתמש ברובים שנתנו להם. עד היום. בעשור האחרון בכל ממשלת ליכוד הכלכלה נהרסה ובכל ממשלת עבודה הכלכלה השתפרה. תבדוק את זה. אל תשכח שגם ראש הממשלה לשעבר ביבי נתניהו שהסית לרצח יצחק רבין, גם הוא לחץ את היד לעראפת. מה ראינו ב-77' וב-81'?
 

rubikon

New member
מפלגת העבודה-תמשיכו להשלות עצמכם

שאריק מחזר אחריכם - אריק נשאר אותו אריק-מפקד 101 הנוהג בכם לפי הכלל-"בתחבולות עשה לך מלחמה"-הוא רוצה את העבודה בממשלתו -כמו ספחת-זה אחד התרגילים המבריקים שלו-לרסק את העבודה מבפנים-רק פרס מרגיש בתרגיל המבריק-ואילו שאר "המנהיגים" הגמדיים של העבודה הולכים אל התהום שאריק פער לרגליהם בעיניים עצומות-העבודה לא תוכנס לממשלה אבל כן תכנס למארב-שאריק פורש לרגליהם-הם הולכים ליפול לתוכו בעיינים עצומות-סמכו על אריק-הוא מכין לכם את הזובור הסופי.
 

עמרי ר

New member
אם אתה לא מבין את ההבדל

בין ללחוץ ידיים לבין להקים עבורו רשות טרור, להביא אותו מטוניס יחד עם שאר ראשי הכנופייה הרוצחים שלו, ולהפוך את אזרחי מדינת ישראל לברווזים במטווח - אזי זה מסביר למה המפלגה העיוורת והאטומה שלך צנחה ל- 6 מנדטים בבחירות האחרונות. שמענו כבר על קשקשושי הכלכלה שלכם. היית מציע לך, נעמן, שבמקום לדקלם את תעמולת הבחירות של העבודה תנסה להתמקד בעובדות במקום בסיסמאות. הכלכלה הצונחת היא תוצאה ישירה של המצב הביטחוני הגרוע, שהוא תוצאה ישירה של הסכמי אוסלו. איזו כלכלה יכולה לפרוח במצב בו כל יום ישנן עשרות התרעות לפיגועים? איזו כלכלה תפרח במדינה בה אין מקום אחד בטוח, כשאוטובוסים מתפוצצים, פיצריות עולות באש וילדים נטבחים מחוץ לדיסקוטק? התיירים לא מגיעים, ענף המלונאות קרס ואיתו גם כל הענפים הנלווים (המסעדות, בתי הקפה, חנויות מזכרות, מדריכי טיולים ועוד). את כל זה אתם הבאתם לפה, אתם ורק אתם, וכמה שלא תנסו להשליך את הטרור הפלסטיני על הימין זה לא ישנה את העובדות ההסטוריות הברורות.
 

ראליסט

New member
שטיות...

יש ל"ימין"-כי הליכוד כבר מזמן לא ימין,את התכונה הבסיסית,להשמיץ בכל מחדל שלו את הסכמי אוסלו ואותם בלבד. זה שזו שטות,זה כל אחד יודע:ראשית,היינו כבר במצבים בטחוניים גרועים יותר,כמו למשל בתקופת מלחמת יום הכיפורים,ובתקופה הקשה של חרם הנפט העולמי,שבא בעקבותיה,ובכל זאת למצב כה מחורבן ,כלכלית וחברתית ,לא התדרדרנו גם אז,למרות שאז חוסנה הכלכלי של מדינת ישראל היה נמוך מאשר כיום. מובן שאתה חושב שהכל כאן הוא תוצאה של הסכם אוסלו.אתה רק שוכח ששנים לאחר הסכמי אוסלו,בתקופת כהונתם של 2 ר"מ,שהיו גרועים בלי קשר:ביבי וברק,המצב הכלכלי-חברתי,לא התדרדר כמו בתקופת סילבן ושרון. וחוץ מזה,האם האסון הכלכלי,למעשה כמעט שואה כלכלית,שהמיטו עלינו בגין וארידור,היה לאחר הסכם אוסלו??? ומי הציל אותנו משואה זו? פרס בתכניתו הכלכלית ב-85,שבה תמך רק מודעי,בעוד שכל יפי הנפש מהליכוד,שידם היתה בהרס הכלכלה - עוד העזו להצביע נגד תכנית החרום הכלכלית. עדיין לא ברור לך שהליכוד הוא כשלון כלכלי מאז ומתמיד? הרי היום שרון מחפש מועמד א-פוליטי לתפקיד שר האוצר (בעיקר את פרנקל),כי אין לו בכל הליכוד הגדול שלו אף אחד שראוי להיות מועמד לשר אוצר (אולמרט? בדיחה טובה!,סילבן? אפילו לא מצחיק). והליכוד שבשעתו היה ימני קיצוני,והתנגד אפילו לפשרה טריטוריאלית שהציע פרס במסגרת "האופציה הירדנית",יכול היום רק לבכות את זה,שהוא היה אחראי לסילוקה של ירדן מרצון לשלוט על הפלסטינים,ובכך אפשר לאש"ף להיות הפרטנר היחידי להסכם. מי שלא מוכן לאף פרטנר-מקבל את הקיצוני ביותר.היום הליכוד היה חותם בשתי ידיים על האופציה הירדנית ועל תוכנית אלון,אותה שלל בציניות,עשור קודם. ומאחר שהליכוד בשלטון בשנתיים האחרונות,ויהיה בשלטון גם בשנים הקרובות,רק הוא אחראי למצב הבטחוני,הכלכלי והחברתי ששורר פה.אף אחד לא יקנה את ההאשמות על מפלגת העבודה,אם הליכוד לא יציל את הכלכלה החריבה שהביא עלינו.(למרות שאני לא רואה איך מישהו מהליכוד...אולי הגברת גבריאלי...יציל אותנו מאסונו). ומפלגת העבודה קבלה מסר מהציבור לשבת באופוזיציה.שרון הערמומי רצה בה בממשלה רק בכדי לכסות את ערוות כשלונותיו-אם יבואו.הפעם היא לא נפלה למלכודת שניסה שרון לטמון לה,בניגוד לפעם הקודמת,שבה היתה שותפה בשתיקה לממשלת החידלון שלו,ולא פצתה פה כשהביא עלינו את אסונותיו.
 
למעלה